Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש המלצה למכשיר GPS עד 600 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

חבר שלי מחפש מכשיר GPS לרכב שלו הוא צריך את זה רק לניווט.

מכשירים שמצאנו פה הם MIO MOOV 200/300 אבל עם התוכנה MIO MAPS

שהבנו שלא מומלצת וגם יותר קשה להתקין עליה תוכנה אחרת.

הוא מעדיף לקנות מכשיר שיוכל להתקין עליו IGO8

האם יש למישהו המלצה על מכשיר טוב במחיר כזה ?

ראיתי כמה הודעות פה של חברים בפורום שקנו מאתר בחו"ל: dealextreme

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.33231

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23569

אשמח לשמוע חוות דעתכם על המכשיר והאם ניתן להתקין עליהם בקלות IG08 ?

ומה האיכות שלהם בעיקר בנסיעות(שמש וכו')

 

אשמח לעזרתכם וניסיונכם תודה מראש

פורסם

המכשיר שבלינק הראשון מצוין, מניסיון אישי שלי, ועוד כמה אנשים בפורום שהזמינו אותו ומבסוטים ממנו.

 

ממש קל להתקין עליו IGO - רק לגרור את התיקיה של התוכנה לתוך הזכרון הפנימי של המכשיר.

 

אומנם המסך שלו לא נראה הכי טוב בשמש ישירה, אבל אפשר לאלתר משהו קטן שיכסה אותו מהשמש, או פשוט לשחק עם הזווית שלו.

אני מעלה כרגע את IGO AMIGO לאינטרנט, כי כל הלינקים שאני מכיר נפלו. אז אם אתה צריך את התוכנה, תפנה אליי בפרטי.

Stay Dirty

פורסם

אסף תבדוק פרטי..

מצטרף להמלצה, מכשיר מעולה וזול.

אמנם המסך לא להיט בשמש ישירה אבל אפשר להסתדר.

 

מצ"ב קישור לשרשור שאני פתחתי בזמנו:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=310985

מה דעתך על GPS ב300 שקל? :)

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אסף וארז תודה רבה על העזרה

יש לי שאלה חשבתי אולי לשנות למכשיר אחר עם חיבור AV נכנס

ואז אוכל לחבר לו אולי מצלמת רוורס פשוט יש לו רכב טויוטה היילקס עם ארגז גבוהה סגור.

אולי זה הזדמנות להתקין לו "עיניים" מאחורה כי הוא לא רואה היום ברוורס.

האם יש שם מכשיר אחר שאתם ממליצים באתר?

וחיישן מתאים מצאתי את זה: http://cgi.ebay.com/Car-Reverse-Rear-View-IR-LED-Night-Vision-Color-Camera-/180521747181?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a07ef42ed

האם במקרה של התקנת מצלמה המכשיר יעבור לבד בהכנסת רוורס (ע"י חיבור החשמל לאור הרוורס)

כמו בחיבור לרדיו עם מסך?

או שזה בעיה במכשירים כאלה והאם יש תוכנה יעודית לזה?

 

דרך אגב עדיין הוא טיפה לחוץ על האחריות,אז בכול זאת אשמח לחוות דעת אם יש למישהו על מכשיר רגיל וטוב מארץ.

(למרות שלדעתי אין מה להשוות לתמורה שתהיה למכשיר יותר זול ויתן יותר...)

 

אשמח לעזרתכם תודה

פורסם

בתקציב הזה אל תקנה זבל סיני בלי אבא ואמא.

 

אתה יכול לקנות MIO P360 שזה מכשיר עם אחריות נורמלית וכמובן סבבה לגמרי.

 

בקשר למצלמת רוורס, קשה לי להאמין שזה יעבוד אוטומטית.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני יציג לו את האפשריות שיש ושיחליט מה שהוא מעדיף אחריות מול מחיר.

אשמח לחוות דעת על המכשירים מחו"ל מנסיונכם : asafasaf ו Erez Wolf

האם לאחר תקופה שהמכשיר כבר אצלכם אתם יכולים להגיד שיש לו חסרונות חוץ מאור ישיר?

(שאני מאריך שיש את הבעיה לרוב המכשירים לא?)

המכשיר עמיד? דרך אגב לא הצלחתי להבין שם יש עליהם איזה סוג של אחריות בחו"ל או משהו?

 

הבעיה במסך של MIO P360 שהוא קטן יחסית למכשיר ניווט,

ואת האמת הוא מחפש משהוא לניווט ופחות מעניין אותו לשים קבצים וכו'.

יש עוד רעיונות למכשירים טובים?

 

לגבי הרוורס אשמח אם יש מישהו שניסה לעשות משהו כזה ויש לו ניסיון בעיניין?

 

תודה לכולם

ושבוע טוב

פורסם

את כל התובנות שלי רשמתי בשרשור של הרכישה שלי, אור שמש ישיר הוא העניין הבעייתי היחיד אם מדובר במכשיר לניווט בלבד.

לגבי עניין האחריות ניתן לקרוא בקישור הזה:

http://www.dealextreme.com/TermsAndPolicy.html#return_policy

 

לפי הבנתי עד 90 יום מתהליך המשלוח אתה תזוכה בעלות המשלוח ויחליפו לך או יזכו אותך על עלות המכשיר.

מ90 - 150 יום מתהליך המשלוח ניתן להחזיר לתיקון אצל החברה, עליך לשאת בעלות המשלוח הלוך.

לאחר 150 יום ומעלה מתאריך המשלוח עדיין ניתן להחזיר לתיקון אצל החברה (דרך משלוח לDX) עלויות המשלוח הלוך וחזור על חשבונך. יש לפנות לתיאום אצל מחלקת שירות הלקוחות בחברה (שפועלת סביר ביותר) והם ידריכו אותך מה לעשות.

 

חוץ מזה אני הייתי מרוצה מהמכשיר (עד שהפכתי אותו ללבנה לאחרונה) והזמנתי מכשיר אחר לחבר שהוא מרוצה ממנו - הדגם עם הBT, ויש עוד כמה בפורום כאן שהזמינו מכשירים דומים ולא ידוע למה לא הוסיפו עוד אינפורמציה לשרשור.

ניתן לקרוא תגובות והמלצות מרוכשים בדף המוצר בDX.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אני רכשתי מהם GPS שעובד מצויין ללא שום בעיות, יש בעיה באור שמש מלא, אני לא מסתכל על המפות וסומך על הקריין כך שאין לי ממש בעיה.

העניין הוא שמחיר של מכשיר דומה בארץ יעבור בקלות את ה 1000++ שקלים כך שב400 ש''ח שרכשתי אני מכניס 3 מכשירים ונשאר עם עודף אז לקחתי את הסיכון ובינתיים הוא שווה אותו.

יש לציין שזמן המשלוח היה ארוך מכיוון שנפלתי על מכשיר שלא היה במלאי, למרות שצויין שהוא כן. לפני שמזמינים הייתי בודק אם המכשיר במלאי.

 

ארז, האם המכשיר עם ה בלוטוט הוא גם לתקשורת או שהוא משמש רק לדיבורית?

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

דיבורית, וקורא את ספר הטלפונים, ממש נחמד בעלות של 94$.

המכשיר שלי נכנס לארץ ולא נעצר (למזלי) במכס ויצא לי 292שקל סה"כ הקניה.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
דיבורית, וקורא את ספר הטלפונים, ממש נחמד בעלות של 94$.

המכשיר שלי נכנס לארץ ולא נעצר (למזלי) במכס ויצא לי 292שקל סה"כ הקניה.

 

ארז על איזה מכשיר מדובר בדיוק?

ואיזה סיבה יש ש"יעצר" במכס כי המחיר הוא עד 200$ לא? או שהבעיה היא הבלוטוס?

דרך אגב גם אצלו יש את הבעיה עם האור הישיר?זה בכל הדגמים שלהם?

פורסם

המכשיר השני שהזמנתי עבור חבר הינו זה:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29378

טעיתי במחיר, הוא 99$. בכל אופן מציאה, ועם מסך גדול יותר.ממה שאני הזמנתי.

יש שם שקע AV IN אבל הוא לא פעיל, אז תתעלם מזה.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
המכשיר השני שהזמנתי עבור חבר הינו זה:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29378

טעיתי במחיר, הוא 99$. בכל אופן מציאה, ועם מסך גדול יותר.ממה שאני הזמנתי.

יש שם שקע AV IN אבל הוא לא פעיל, אז תתעלם מזה.

 

מה זאת אומרת לא פעיל? אני יודע שיש כבל מיוחד לזה

ניסתם וזה פשוט לא פועל?דיברתם איתם מה הם אומרים? (זה חשוב כי הוא הוא לא פעיל אז לא אוכל לחבר לא מצלמת רוורס)

דרך אגב יש שינוי בתאורה ישירה או שזה אותם מסכים כל המכשירים שלהם?

תודה על העזרה.

 

נ.ב. מהניסיון שלך הבנתי שפירקת את המכשיר לגורמים לדעתך הממשק שלהם נוח או שהיית ממליץ להתקין ממשק אחר?

פורסם

יש כבל מיוחד לזה, זה לא העניין, העניין הוא שהדגם בקישור שצרפתי אין לו את הפונקציה הזו, רק את הBT.

אבל מארז המכשיר מכיל את הכניסה הזו, אבל היא לא פעילה.

אם אתה צריך דגם עם AV IN, שתי הדגמים בקישורים שלי לא מתאימים לך.

 

מבחינת אור שמש ישיר, הוא רגיש מאוד, התצוגה עצמה מעולה בלילה ובאור חיצוני חלש יחסית. אם ברכבך חלונות כהים או טנדר סגור מאחורה אז אין כל כך בעיה.

הממשק להפעלת המכשיר מאוד קל לשימוש, בשני המכשירים שהזמנתי.רשמת שאתה לא צריך דבר מלבד ניווט בעקרון אז עליך לבחור תוכנת ניווט שתתאים לך מבחינת קלות שימוש. אני בחרתי בAMIGO.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
יש כבל מיוחד לזה, זה לא העניין, העניין הוא שהדגם בקישור שצרפתי אין לו את הפונקציה הזו, רק את הBT.

אבל מארז המכשיר מכיל את הכניסה הזו, אבל היא לא פעילה.

אם אתה צריך דגם עם AV IN, שתי הדגמים בקישורים שלי לא מתאימים לך.

 

מבחינת אור שמש ישיר, הוא רגיש מאוד, התצוגה עצמה מעולה בלילה ובאור חיצוני חלש יחסית. אם ברכבך חלונות כהים או טנדר סגור מאחורה אז אין כל כך בעיה.

הממשק להפעלת המכשיר מאוד קל לשימוש, בשני המכשירים שהזמנתי.רשמת שאתה לא צריך דבר מלבד ניווט בעקרון אז עליך לבחור תוכנת ניווט שתתאים לך מבחינת קלות שימוש. אני בחרתי בAMIGO.

 

ארז שלום

ניסיתי לשלוח הודעה לבעלי האתר שיכבינו אותי ויגידו לי באיזה דגמים יש חיבור AV IN

ולא קיבלתי מהם תשובה .

אבל עברתי על הרבה מכשירים וכמעט בכל אחד עלה השאלה

שמתי לב שלדוגמא בדגם הזה :

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23569

שים לב לשאלה על "AV IN" יש דיון שלם(יש 2 עמודים לתשובות) ולפי מה שהבנתי הם חיברו את זה בשילוב 2 סוגי חיבורים

כדי לבדוק יכול להיות שזה עובד גם אצלכם.

דרך אגב כשפתחת את המכשיר פשוט ראית שהחיבור ריק?ולא מחובר אליו בכלל חיווט?

דרך אגב לפי מה שהבנתי ברגע חיבור פעיל הוא אמור לקפוץ ישירות למסך נכון?

אשמח אם תעזרו לי למצוא דגם עם חיבור עובד.

תודה מראש

×
×
  • תוכן חדש...