Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאיזה סרט הציטוט הבא:"if you touch me again ill kill you"?

 

 

שנה טובה!!!

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא זוכר את השם, אבל זה משהו עם ברוס וויליס, והוא זה שאומר את המשפט.

 

ולאחר מכן נוגעים בו שוב, והוא הורג את הבחור בארגוף.

פורסם
מאיזה סרט הציטוט הבא:"if you touch me again ill kill you"?

 

 

שנה טובה!!!

בכוננות מתמדת, ברוס וויליס ועוד ניגר בתפקידים ראשיים.

 

אגרוף לאף - והנקניק הושמד.

פורסם

מאיפה זה?

"there is nothing like the smell of neplam in the morning"

ועוד אחד משובח ביותר:

"we are no longer the knights who say nee, from now on

we are the knight who say: eki eki eki fa teng, zu poing"

:roflmao:

פורסם

כה אמר לי הטמבל שחסם את הנתיב השמאלי -

 

NONE SHALL PASS!!!!

 

חבל שאני לא ארתור :D

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

אין כמו נאומים.

 

הנאום של מל גיבסון ב-BRAVEHEART -

 

William: Sons of Scotland, I am William Wallace.

 

Young soldier: William Wallace is 7 feet tall.

 

William: Yes, I've heard. He kills men by the hundreds, and if he were

here he'd consume the English with fireballs from his eyes and bolts

of lightning from his arse. I am William Wallace, and I see a whole

 

army of my countrymen here in defiance of tyranny. You have come

 

to fight as free men, and free men you are. What will you do with

that freedom? Will you fight?

 

Veteran soldier: Fight against that? No, we will run, and we will live.

 

William: Aye, fight and you may die, run and you'll live. At least a while.

And dying in your beds many years from now, would you be willing to

trade all the days from this day to that for one chance, just one

chance to come back here and tell our enemies that they may take

our lives, but they'll never take our freedom?!

 

או כל נאום של אל פאצ'ינו, למשל הנאום הסופי בפרקליטו של השטן:

 

love? love is overated. biologically it's no different then eating large quantities of chocolate

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אין כמו נאומים.

 

הנאום של מל גיבסון ב-BRAVEHEART -

 

William: Sons of Scotland, I am William Wallace.

 

Young soldier: William Wallace is 7 feet tall.

 

William: Yes, I've heard. He kills men by the hundreds, and if he were

here he'd consume the English with fireballs from his eyes and bolts

of lightning from his arse. I am William Wallace, and I see a whole

 

army of my countrymen here in defiance of tyranny. You have come

 

to fight as free men, and free men you are. What will you do with

that freedom? Will you fight?

...

רוני

 

בווווווז! רוצים עוד קיטצ' נוזלי ודביק!

או כמו שנאמר, put on your boots folks, it's getting pretty deep in here.

פורסם

 

בווווווז! רוצים עוד קיטצ' נוזלי ודביק!

או כמו שנאמר, put on your boots folks, it's getting pretty deep in here.

 

אתה רוצה עוד מה נוזלי ודביק?????

 

בעצם, אני לא רוצה לדעת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

 

בווווווז! רוצים עוד קיטצ' נוזלי ודביק!

או כמו שנאמר, put on your boots folks, it's getting pretty deep in here.

 

אתה רוצה עוד מה נוזלי ודביק?????

 

בעצם, אני לא רוצה לדעת.

 

רוני

 

Hee hee! חם וטרי תוך דקות!

 

ולעניין - קיטצ', בטח שמעת על זה - זה לא קשור לסטיות הקטנות שלך

או לטעם הנוראי בסרטים (במיוחד השבוע שהקדשת לצפייה חוזרת

ונשנית לסירוגין ב-Crash של דיוויד קרוננברג ו-Dude, Where's My Car?).

פורסם

ההומור המקורי והשנון להדהים שלך ממש חזק, ואני לא אומר את זה סתם!

 

הטעם שלי בדברים נוזליים ודביקים הוא לא עניינו של אף אחד, כל עוד

אני לא עובר על החוק (וגם אם כן, הם צריכים לתפוס אותי קודם, Hee hee!

אההה... כלומר.... הא!).

 

ולא ראיתי את "חבוב, איפה האוטו שלי" אף פעם. ואת קראש ראיתי פעם אחת

(דווקא סרט טוב - אני ממש מת על הסטיות האלה של אנשים שמגיעים

לסיפוק מיני רק מתאונות - אני חש קרוב מאוד אליהם.

 

רוני

 

לאחר עריכה: רק בשביל למנוע אי הבנה, קראתי את ההודעה שלי שוב והיא נראית די עוינת, אז רק רציתי להוסיף: -חיבוק- -פרחים- -בלון- וכן הלאה :wink:, ולבקש מעומר שיערוך לי אותה.

 

תודה, עומר - אתה גדול :!:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ההומור המקורי והשנון להדהים שלך ממש חזק, ואני לא אומר את זה סתם!

 

הטעם שלי בדברים נוזליים ודביקים הוא לא עניינו של אף אחד, כל עוד

אני לא עובר על החוק (וגם אם כן, הם צריכים לתפוס אותי קודם, Hee hee!

אההה... כלומר.... הא!).

 

ולא ראיתי את "חבוב, איפה האוטו שלי" אף פעם. ואת קראש ראיתי פעם אחת (דווקא סרט טוב - אני ממש מת על הסטיות האלה של אנשים שמגיעים

לסיפוק מיני רק מתאונות, ואני חש הזדהות מסויימת איתם.

 

רוני

 

לאחר עריכה: רק בשביל למנוע אי הבנה, קראתי את ההודעה שלי שוב והיא נראית די עוינת, אז רק רציתי להוסיף: -חיבוק- -פרחים- -בלון- וכן הלאה :wink:, ולבקש מעומר שיערוך לי אותה.

 

תודה, עומר - אתה גדול :!:

 

תודה :oops:

פורסם

ועוד חידה:

מי אמר למי ובאיזה סרט?

 

- why are you messing around with the children?

 

- whose messing around? it's miko!

 

- what does the worm want?

 

- looking for a fishing rod!


×
×
  • תוכן חדש...