Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במידה ויש תקלה ברכב ומוחלף חלק במסגרת האחריות(הוא מוחלף למקורי בלבד) וישנה אחריות שנתיים על החלק הנ"ל.

 

 

בן.

Got To love It

פורסם

טעות !

במידה ויש תקלה בחלק והוא מוחלף במסגרת האחריות, זאת אומרת ללא חיוב, האחריות היא לשלושה חודשים בלבד

(אלא אם כן לרכב יש עוד אחריות אחרי שלושה חודשים כמובן), לפי התאוריה שלך אם הלך לי גיר אחרי 23 חודשים עם הרכב והוחלף באחריות, ואחרי זה ב-43 חודשים ילך שוב, שוב יוחלף באחריות, ואז ? ב65 חודשים אז שוב באחריות ככה לכל החיים ?

 

בקיצור לא, רק חלק שהוחלף בתשלום מקבל שנתיים אחריות בדיוק כמו שאתה קונה רכב אתה מקבל שנתיים אחריות

מה שניתן בחינם יש עליו שלושה חודשים וגם זה לא תמיד

פורסם

אני חושב, שגם אתה טועה, והאחריות היא עד סוף האחריות המקורית של הרכב וזהו.

 

כלומר אם האחריות מסתיימת בעוד חודש, האחריות לתיקון היא לחודש בלבד.

 

 

פורסם

אני לא חושב שזב ככה ב- VW. באמת שאני לא זוכר מהי בדיוק, אבל אני זוכר שהיא שונה (כלומר לטווח ארוך יותר מאשר עד תום תקופת האחריות אם זה מוחלף חודש לפני, למשל). צריך מישהו שלא יתעצל וילך לקרוא או שיגרור לפה את עומר באוזן :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אם זה אכן כך, זה רק מדיניות של "רצון טוב".

 

היצרן/יבואן חייבים לדאוג לפעולה תקינה של הרכב במשך תקופה האחריות בלבד. יום אחרי סיום האחריות אף אחד לא חייב לך שום דבר.

 

 

פורסם

אכן בצ'מפיון קיימת אחריות של רצון טוב ולי אישית החליפו בשנה השלישית את מערכת השמע המקורית וגם את פנל בקרת מיזוג אוויר חינם אין כסף.

 

נאמר לי במפורשת שלא קיימת אחריות נוספת גם בתקופת האחריות המקורית של שנתיים לחלק שהוחלף כלומר, האחריות עליו מסתיימת לאחר שנתיים מיום רכישת הרכב. אני שאלתי מה יקרה אם מערכת השמע תתקלקל בעוד שבוע ימים שוב פעם ? התשובה בפרק זמן סביר עדיין יחליפו לך את החלק.

אין שחור ולבן.

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

האחריות על הרכב היא לשנתיים ולא משנה מה הוחלף

בדרך ,יום אחרי שנתיים אין אחריות .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

כן, אבל אנחנו גם יודעים שהיא לא כזו קיצונית כפי שהיא מוצגת. יש פה כמה משתתפים שגם כשהלך להם משהו בשנה השלישית הוא הוחלף במסגרת אותה אחריות של רצון טוב.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

הגיר הוא DSG6

אני פשוט חושב על סיטואציה שעד שהעבודה תתבצע זה יהיה ממש לקראת סוף האחריות ואם תיהיה בעיה בשיפוץ לאחר שהוא הורכב אני יוכל לדבר עם הלמפה

פורסם
הגיר הוא DSG6

אני פשוט חושב על סיטואציה שעד שהעבודה תתבצע זה יהיה ממש לקראת סוף האחריות ואם תיהיה בעיה בשיפוץ לאחר שהוא הורכב אני יוכל לדבר עם הלמפה

מר שוורץ יש אחריות חדשה על השיפוץ גיר שנה זה מה שמקבלים אני מיתכוון על הגיר שמיועד להיות משופץ בלי קשר לאחריות של הרכב

פורסם

האם תקלה בגיר לא נופלת בסעיף "אי התאמה ניסתרת" לפי חוק חוזים?

 

ככל שזכור לי על אי התאמה נסתרת ניתן להסתמך ולטעון לתיקון של הגיר גם בשנתו השלישית.

 

לדעתי באם מדובר על תיקון של גיר ברכב בעלות של עשרות אלפי ש"ח - אולי שווה להתיעץ עם עורך דין מומחה בדיני חוזים.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

×
×
  • תוכן חדש...