Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Volkswagen Jetta החדשה נתפסה ללא הסוואה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
vw_scirocco_0-520x351.jpg

 

אגב שירוקו, רוב הסיכויים שכשזו תקבל מתיחת פנים, הפרונט של הפולו ימצא את דרכו גם אליה. כנראה שזה הליין העיצובי של פולקסווגן לעתיד הקרוב.

פורסם

לא רק השירוקו - גם הפאסאט CC נראית נהדר.

 

ובכלל, פולקסווגן אולי הולכים על צפוי ומשעמם.

אבל התוצאה יפה, אסתטית ולא מעניינת - וזה מבחינת רוב הלקוחות נורא מעניין.

 

רוצים משהו מוזר? סאנגיאנג יישמחו למכור לכם.

פורסם

מאיך שקראתי על הג'טה הבנתי שהיא יותר מתיחת פנים מאשר גרסה חדשה.

כל מה שכתוב עליה במגזינים, זה שהיא שופרה מבחינה טכנולוגית (?!) ויש לה פרונט חדש, ושהשיווק שלה מתחיל בינואר.

אגב, עד 2013, VW עתידה לייצר 20 דגמים חדשים במטרה להפוך לייצרנית הגדולה ביותר, ביניהם: פאסאט חדשה, גולף MK7, רודסטר עם מנוע אמצעי, אח קטן לטיאגון, חיפושית חדשה, שאראן חדש עם דלתות הזזה, פולו ואן, פולו קלאסיק, אמארוק (פיק-אפ), וה UP.

 

אגב שירוקו, רוב הסיכויים שכשזו תקבל מתיחת פנים, הפרונט של הפולו ימצא את דרכו גם אליה. כנראה שזה הליין העיצובי של פולקסווגן לעתיד הקרוב.

מהתמונות שפורסימו לפאסאט החדשה ולטיאגון המחודש, גם הן חולקות את אותו פרונט.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

אהבתי את הגרסה הקודמת יותר.

זאת פשוט זקנה.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

השירוקו באמת יפה, וגם ה-CC. אבל כל הליין העממי שלהם משעמם. וגם הטוארג החדשה.

יש לציין שהג'טה הזו אמריקאית ככל הנראה (נראה שהתמונות צולמו בארה"ב) וזה מסביר חלק מהאנמיות. סביר שהגרסה האירופית תהיה יותר אלגנטית.

גם הפיאסטה האמריקאית נראית נורא בהשוואה למקור.

פורסם
אתה אומר את זה כי הג'טות הישנות פשוט - ציבעוניות ומרעננות ?:|

 

לדעתי שינוי מבורך מהדור הקודם. הפרונט הפולואי מכניס קצת ספורטיביות.

 

אז לדעתי הקודמת היתה אלגנטית ומכובדת יותר.

הנוכחית סתמית ובפרוש נראית מבוגרת יותר.

ספורטיביות. אפילו לא בצחוק.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

את הקודמת לא אהבתי.

ואת זאת? עוד יותר גרוע, נראת מאוד משעממת, פרונט יפני רגיל.

האחורה עוד סביר, רק אני לא מבין מה זה העיצוב המרובע הזה מאחורה?

אכזבה

פורסם

זה רק אני או שכל המכוניות הולכול ונהיהי דומות אחד לשניה

כי אני לא יכול להבדיל בין אילנטרה לB3 סדן למשל

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]


×
×
  • תוכן חדש...