Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אני מעוניין לקנות מערכת לרכב בתקציב של עד 3500 שח"

 

אלה המוצרים שלפי הבנתי הם יחסית טובים תקנו אותי אם אני טועה:)

 

pionner dehp4050ub רדיו דיסק

 

 

קומפוננט 6 וחצי אינצ- gbl gto6507 צריך 4 רמקולים

 

מגבר - gbl gto1004

 

סאב וופר- gto 1204bp gbl

 

מדובר ברכב טויוטה קרינה שנת 97 ,האם הרמקולים מתאימים לרכב?

 

האם החנות פומפה מומלצת ?,ראיתי בזאפ שהיא הכי זולה לקנייה..

 

אז מה אתם חושבים איך הסטאפ?,הערות, הבהרות,וכל דבר אחר יתקבלו בברכה .

 

תודה רבה!

פורסם

1.הרדיו דיסק בחירה טובה.

2.מגבר בחירה טובה.

3.לא ממליץ לך כל כך על הסאב הזה הנתונים שלו גבוהים יותר ממה שאתה צריך תראה את זה http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=36750 וגם תוכל לחסוך כמה מאות שקלים

4.בנוגע לקומפוננט כל אחד והטעם שלו שמעת בעבר את מה שבחרת?

 

 

אל תשכח שעל הרכבה יקחו לך עד 500 ש"ח

אני מפייסבק מה איתך??? חחח8)

_______________________________________________________________

PIONEER DEH3250UB, JBL GTO1004, MOREL DOTECH OVATION 6.5 ,P212S4 ROCKFORD

פורסם

אז ככה קודם כל תודה רבה,לא שמעתי תרמקולים קראתי עליהם חוות דעת של אנשים שיש להם אותם וההתרשמות היא טובה,

בקשר לסאב,אני מעדיף לקחת אותו כי אני מכיר חבר שיש לו אותו והוא באמת אחלה של סאב.

השאלה עכשיו האם המגבר יוכל להגביר את כל הציוד ביחד?,או שצריך לחבר את הרמקולים האחוריים לרדיו דיסק?

 

 

תודה רבה!

פורסם

למגבר יש 4 יציאות כלומר הוא יכול לעבוד על שני זוגות של רמקולים או על זוג רמקולים וסאב ,אתה יכול לחבר את האחורים ישירות לפאנל או שתוותר עליהם בחירה שלך...לפי דעתי קומפוננט מגבר וסאב זאת המערכת האידיאלית.

 

סליחה על האיחור בתגובה מקווה שעזרתי8)

אני מפייסבק מה איתך??? חחח8)

_______________________________________________________________

PIONEER DEH3250UB, JBL GTO1004, MOREL DOTECH OVATION 6.5 ,P212S4 ROCKFORD

פורסם

האא הבנתי אחי בכל מקרה תודה,תגיד שמעת על איזה אחד ציון מערכות משהוא בתחנה מרכזית ישנה בתל אביב..,

איך הוא כדאי לקנות מישם?,או החנות פומפה ברמת גם?,אם אתה מכיר או מישהוא מכיר אשמח להמלצה על חנות מומלצת לקנייה שלי ,שוב תודה רבה אחלה של פורום באמת רק עכשיו נרשמתי ואני מקבל מלא עזרה:)

פורסם

אני לא בטוח לגביו אני חושב שהוא מוכר מתצוגה או יד שנייה לא תמיד טוב לקנות במקומות הללו אבל תבדוק בנוגע לאחריות.

בנוגע לפומפה אני אישית לא קניתי משם אבל המחירים די נוחים ,חבר שלי רכש שם והוא מרוצה

אני מפייסבק מה איתך??? חחח8)

_______________________________________________________________

PIONEER DEH3250UB, JBL GTO1004, MOREL DOTECH OVATION 6.5 ,P212S4 ROCKFORD

פורסם

פומפה זאת אחלה חנות יש לך באיזור גם אתה נינג'ה פולו קיניתי מהם גם והם גם טובים.[

תחנה מרכזית אני ממליץ לך לא להתקרב רק השבוע ראיתי שתיי אנשים שהגיבו מאצלו ואמרו שיש להם בעיות במגברים ושאין לאן לחזור.

Fiat Bravo 1.4 T-JET

למכירה מערכת:

amp: JBL GTO1004 comp: Morel dotech ovation 6

6X9: morel TEMPO HU: pioneer 4950 SW: Hifonics zeus ZX12D4

×
×
  • תוכן חדש...