Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה שאלות:

1) היי יש לי דיהטסו אפלאוז שנת 92. ברישיון רכב כתוב שמותר צמיגים 155/60/13 הרכב נקנה לפני חודש ולא בדקתי איזה צמיגים היו. אתמול בדקתי וראיתי ש יש שני צמיגים שונים על הרכב 155/60 ושני 165/60.

זה בעיה? יהי בעיה לעבור טסט?

 

2) חשבתי גם להחליף לצמיגים 14 בעתיד על הרכב כתוב שמותר 185/60/14.

מה זה נותן לי? יש לזה חסרונות? כגון צריכת דלק גבוה יותר?

 

תודה.

פורסם

ברכבך ניתן לאשר צמיג במידה 175/70/13.

זהו צמיג מאוד נפוץ ברכבים ישנים, וזול יחסית. כמובן שהוא אוחז את הכביש טוב יותר

מכל המידות הקטנות ממנו (שציינת).

 

185/60/14 היא אפשרות נוספת, שלדעתי מיותרת לגמרי, עקב צורך בהחלפת הג'אנטים.

 

שים לב, כל הצמיגים חייבים להיות במידה זהה, ומאושרים ברישיון רכב.

פורסם

תודה. במידע ואני מארגן ג'נטים ל14. מזה בידיוק נותן לי? אולי חסכון בדלק כי זה גלגל יותר גדול.?

ועוד שאלה. איזה חברה אתה ממליץ? שיהיו טובים אבל לא יותר מידי יקרים.

יש מבצע באוטו דיפוט GOODYEAR EFFICENTGRIP השני ב200.

בדקתי ה185/60/14 עלו 470 אז ה175/60/13 יעלה בסביבות 400 אני חושב.

שווה? ה1200?

תודה.

פורסם

לגבי חיסכון בדלק, ממש לא ניראה לי, אם כבר אז ההפך. (הוספת משקל).

אם תחפש טוב, עד אלף שקל ניתן למצוא רביעייה של מישלין/קלבר/קונטי/יקו/פרלי וכו'

 

שים דגש על תאריך היצור והדגם המדויק של הצמיג, ולא רק על המותג.

חזור עם דגמים ומחירים שמצאת, ונעזור לך לבחור.

 

בהצלחה!

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...