Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם רציתי להתייעץ אתכם בבעיה שקיימת ברכישת הסאאב שאני רוצה לשפץ.

אז ככה, הרכב לא נסע כבר כמה שנים והוא בלי טסט.

הוא רשום על שם אדם שנמצא בחו"ל בעוד שהמוכר טוען שהרכב שלו כבר 15 שנה והוא לא העביר בעלות בגלל כל מיני בעיות שהיו לו.

נכון להיום המוכר לא מצליח להתקשר עם בעל הרכב אבל הוא טוען שיצליח בקרוב להשיג את הטלפון שלו.

מה עלי לעשות כדי להעביר את הרכב על שמי במצב זה שהבעלים לא בארץ?

במידה ואני מאתר את בעל הרכב אך הוא לא בדרך לארץ בזמן הקרוב, מה ניתן לעשות?

 

בקיצור אני מקווה שהבנתם את המצב המסובך הזה ועכשיו אשמח לכל עזרה בטיפול בפרוצדורה או כל עצה שאוכל לקבל לגבי מציאת פיתרון.

 

תודה מראש לכולם,

דקל.

פורסם

מסכים אם לירוי חפש רכב אחר נקי מבעיות רישוי ורצוי במצב נסיעה

כך השיפוץ הראשון שלך יקבל סיכוי אמיתי להיות גם מהנה.

ולא מפח נפש טהור-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

תשמע... האופציה היחידה שלך- שמי, שטוען, שהוא הבעלים- ישיג את הת.ז. של מי, שרשום כבעלים (או שאתה תשיג בהסכמתו, כמובן)- ואז עושים ייפוי כח, מעבירים את הרכב ל"אספנות", ומעבירים בעלות. בשום פנים ואופן לא לתת את הכסף לפני, שיש ת.ז. ביד, ושבודקים במשרד הרישוי, שהרכב לא ירד מהכביש לצמיתות, מעוקל וכ"ד! יכול להיות, שיש סיבה טובה, שלא העבירו בעלות- תזהר מזה! אלא אם כן מדובר בסכום הקניה של כמה מאות שקלים או משהו, וגם אז- אפשר ליפול על רכב, שהוכרז כ"גנוב", ואז אני לא צריך להסביר לך, מה עלול ליקרוא!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

בדיוק!

 

הקיצור, סיכום העניין: לא לשלם כלום בלי, שיש לך ת.ז. ביד, יפוי כח, ובודקים במשרד הרישוי- ש"הכל בסדר"- או, בקיצור- אחרי העברת הבעלות! לא לסמוך על "עוד מעט יצליח להשיג...", וכ"ד!:evil:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

נראה לאן העניין יתקדם בימים הקרובים בתקווה שאוכל להתחיל ולשפץ סוף סוף, בכל מקרה אני בתהליכים למצוא את הבעלים בעצמי במידה והמוכר לא הכי ישר בסיפור :?

פורסם

רק אל תגיד, שכבר קנית, שילמת, ורק עכשיו אתה מתחיל עם החיפוש של הבעלים! (שוב- אינני יודע, כמה שילמת- אולי מעט מאד- ואז אולי זה שווה את הסיכון!)

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

שמעתי את הסיפור הזה כ"כ הרבה פעמים...

מדהים איך שלכל רכבי האספנות עם הרשיונות הבעיתיים יש בעלים בחו"ל. :lol:

כבר שלוש מכוניות שרציתי לקנות ירדו מהפרק בגלל בעלים ש"עוד רגע חוזרים לארץ".

רד מזה, ויפה שעה אחת קודם. לדעתי אין לו רשיונות, מי שרציני ורוצה למכור - מוכר.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

רד מהאוטו הזה מהר!!!! אל תסתבך עם זה! כנראה שאין ניירות!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
איזה לרדת הוא קנה אותו כבר.:-(

 

לא שלמתי לאף אחד שקל, לא עולה כסף לתת לתת למוכר להנות מהספר ולהשג את בעל הרכב והנייירת ולכן אני מחכה בנתיים ומנסה להשיג את בעל הרכב בעצמי.

פורסם

שלום

שלחתי לך הודעה פרטית ולא הגבת וחבל.

בכל מקרה, ומאחר וראיתי את האוטו בעבר, לדעתי המכונית הזו במילים עדינות די גרוטאה, שלכל היותר כדאי לקנות בתור תורמת איברים.

יש ב 7-8K ש'ח מכוניות יותר יפות , יותר שמורות שתהיה עליהן מעט עבודה באופן יחסי.

צריך לזכור שחוץ מ 2-3 מכוניות סאאב 96 בארץ שאולי שוות יותר , רובן לא שוות יותר מ 10-12 ש'ח (אם נהייה ריאליים)

לכן כדי שזה לא יהיה בור ללא תחתית כדאי לגרד עוד קצת ולקחת אוטו יותר שמור ולעבוד עליו.

אבל זו רק דעתי שלי.

בהצלחה בכל מקרה.

אילן

פורסם
שלום

שלחתי לך הודעה פרטית ולא הגבת וחבל.

בכל מקרה, ומאחר וראיתי את האוטו בעבר, לדעתי המכונית הזו במילים עדינות די גרוטאה, שלכל היותר כדאי לקנות בתור תורמת איברים.

יש ב 7-8K ש'ח מכוניות יותר יפות , יותר שמורות שתהיה עליהן מעט עבודה באופן יחסי.

צריך לזכור שחוץ מ 2-3 מכוניות סאאב 96 בארץ שאולי שוות יותר , רובן לא שוות יותר מ 10-12 ש'ח (אם נהייה ריאליים)

לכן כדי שזה לא יהיה בור ללא תחתית כדאי לגרד עוד קצת ולקחת אוטו יותר שמור ולעבוד עליו.

אבל זו רק דעתי שלי.

בהצלחה בכל מקרה.

אילן

 

דווקא הגבתי לך, הרכב בראש העין שנת 1971 סאאב 96

פורסם

גילית שבעל הרכב הוא זה שמכר להורים של חבר את הבית שהם גרים בו כמה שנים, דברתי עם האבא והוא אמר שהוא יכול להשיג את הטלפון והכתובת של הבעלים בקלות ושהבעלים הוא בחור טוב.

אני מקווה שזה יסתדר בסוף :-D

×
×
  • תוכן חדש...