Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5898 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכל נשמע לי פה יותר מידי מסריח.

"קונה פוטנציאלי" + "קצה שילדה" + "100% בכל השאר" = נשמע כמו תרמית.

 

אני מסכים שלקצה שילדה יש משמעות נמוכה מבחינת בטיחות.

אני מאד לא מסכים עם המשמעות המסחרית, לדעתי האישית ההורדה לא מספיקה, רוב הציבור לא נוגע ברכב עם משהוא שקשור לשילדה ,קצה, פינה ,שוליים או כל המצאה אחרת.

סוחר יודע למכור רכבים כאלה (לא יודע איך) אנשים פרטיים יכולים להתקע עם רכב כזה המון המון זמן , להתיאש ולמכור בזול.

כמה המכותבים בשרשור הזה היו בכלל מרימים טלפון לרכב שרשום במודעה שיש לו קצה שילדה? אני לא.

 

למה להכנס לצרות, או שתחפש רכב אחר, או שתקח את הרכב לבדיקה במכון לפי בחירתך!!! בקש לראות תעודות שמראות שהרכב הוא אכן בבעלותו, לבדיקה הזאת שנעשתה אין שום אחריות כלפיך, אתה לא הזמנת ועברו 3 שבועות, הכל היה יכול לקרות מאז.

 

אני יודע שזה מאוחר אבל להבא, לא נותנים מקדמה ולא חותמים זכרון דברים בחיים, אם הרכב משועבד או לא שלו וכו' לא תראה את המקדמה שלך.

 

כמה מקדמה שילמת? יתכן ששווה לך להשאיר אותה שם כשכר לימוד, בדוק טוב טוב את הרכב. העובדה שהתחלת עם טעות לא אומרת שאתה חייב להמשיך.

בהצלחה.

פורסם

קודם כול תעשה בדיקה מטעמך. אחר כך תחשוב. אין מה לפחד מקצה שלדה. תקנה בפחות 10 - תמכור בפחות 10. ייקח אולי קצת יותר זמן.

פורסם

עדכון מצב:

 

בעקבות תגובות נוספות (מאז שחתמתי זכרון דברים) התקשרתי לקומפיוטסט אשדוד וביקשתי לשלוח לי את הדו"ח של הבדיקה,

זה לקח איזה 5 טלפונים וכ-שעה וחצי זמן שיחות, אבל בסוף שלחו לי את הבדיקה בפקס, וזאת אותה הבדיקה שהביא לי בעל הרכב.

 

קומפיוטסט, אגב, מתחייבים שהבדיקה אמינה, וניתן לתבוע אותם, אם יתגלו דברים שלא רשומים בבדיקה...

 

מעבר לזה, אני יכול להגיד שאני סומך על אחי המוסכניק יותר מכל מכון בדיקות פלצני.... ואחי כאמור אישר את האוטו.

 

לגבי האם זה תרמית או לא:

 

בבדיקה וברישיון רכב כתוב 00 בעלים, את שם בעל הרכב, את הקילומטרז (בדו"ח הבדיקה).

בדו"ח הבדיקה יש תצלום של הרכב מלמטה אם סימנים איפה יש בעיה, אחי שראה את הבדיקה ואת הרכב אישר שאין שם שום דבר אחר חוץ ממה שמסומן בדו"ח.

 

אני לא יודע מה לומר, כמובן שתמיד יכול להיות שזו תרמית, אבל אני השתכנתי שזה לא המצב (מדובר בבחור בן כ-60, נכה צהל ממלחמת יום כיפור, אשכנזי שגר בוילה... בקיצור - נראה לי אמין...).

 

ולגבי שכירות הרכב:

 

אז נכון, לא יהיה קל למכור (הבנתי כבר מהתגובות..) אבל נראה לי עדיין יהיה לי יותר קל מאשר הטיוטה קורולה הרובוטית (שלקח לי 3 וחצי חודשים למכור - תמורת 8 אש"ח פחות ממחירון).

 

וחוץ מזה החלטתי שאני רוצה גאז - כי האוטו מתאים לי כמו כפפה ליד...

יש באינטרנט בערך 15 מודעות (בכל האתרים - שנתון: 05-07) ובערך 12 מהמודעות לא אקטואליות....

 

קשה בטרוף למצוא רכב כזה, ולא הצלחתי למצוא משהו יותר טוב מזה שאני קונה...

 

 

ודבר אחרון, המקדמה שהבאתי היא של 1150 ש"ח (סכום שולי ביותר) וגם כתבתי שעד יום שישי אני יכול לוותר ולקבל את הכסף חזרה... אז זה לא שאני קשור באזיקים, אני עוד יכול לבטל, אבל נראה לי שאני אלך על האוטו בכל זאת, ואם יהיה קשה למכור (בעוד שנתיים), אז יהיה קשה, נתמודד....

פורסם

מצטער שאני האיש הרע אבל:

למרות שבד"כ אני לא חובב מכוני מדיקה, הייתי ממליץ לך מאד כן לבדוק אותו מטעמך במכון אחר שאתה בוחר.

אתה לא יודע מה הקומבינה.

אם לא אז קח אותו לפחח רציני שירים את האוטו על הליפט ויראה.

בלי ליפט לא רואים כלום, לא בודקים רכב בתמונה.

 

עדיין לא השתכנעתי, אתה נשמע לחוץ וסחיט ,תרגע, תמיד יש עוד מכוניות.

חיכית 3 חודשים למכור רכב, לא נורא ולא כל כך הרבה, רכב עם קצה שילדה יכול להתקע אצלך שנה.

לפי הלחץ שלך לקנות אתה תהיה לחוץ גם במכירה וישחטו אותך, מי שאמר קונה ב 10 פחות ומוכר ב 10 פחות הוא גיבור גדול.

מעניין אותי מי פה מכר רכב של 60 אלף עם מכת שילדה ב 10 פחות.

 

אשכנזי שגר בוילה.....

ומה זה קשור, באמת.

 

זה רכב לסוחרים לא לך.

מצטער לבאס אבל זו דעתי.

פורסם

תודה על הדאגנות פומפה, אבל אתה נשמה לי משום מה הרבה יותר לחוץ ממני....

 

 

תמצא לי ג'אז יותר טובה מזאת (2006, יד ראשונה, 70000 ק"מ) במחיר של עד- 65000 עד מחר ותקבל 1000 ש"ח סחר תירחה.

פורסם

תודה, אבל אני רגוע, זה פשוט נראה שקוף מידי, אני חובב רכב הרבה שנים ויצא לי לראות הרבה מיקרים, לי זה לא מריח טוב אבל כנראה שאני טועה, בהצלחה עם זה, מקסימום שכא לימוד :wink:.

 

בכל מקרה ,מצטער אבל אני לא ממש בעיניין, אם היתי מוצא לך רכב הייתי פשוט עוזר לך בלי שום שכר (אני פה בשביל הכיף זה לא מקצוע).

בהצלחה, תהנה מהרכב.

×
×
  • תוכן חדש...