Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5898 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

בעוד 5000 ק"מ יש לי טיפול 100.000 (אני עושה כל 10.000 ק"מ).

בעבר המליצו לי לפרק אגן שמן ולנקותו מבוצה וכן את הרשתית של יניקת השמן.

רציתי לשאול, רק מי שיודע מניסיון, האם הדבר לא מסוכן לנזילות בעתיד ובכלל

האם כדאי ואם כן אשמח לקבל טיפים מועילים לפעולה זו.

שאלה נוספת, בספר הרכב כתוב שמחליפים נוזל קירור לאחר 160.000 ק"מ, כדאי להחליף לפני?

TOYOTA COROLLA 2008

פורסם
שלום רב!

בעוד 5000 ק"מ יש לי טיפול 100.000 (אני עושה כל 10.000 ק"מ).

בעבר המליצו לי לפרק אגן שמן ולנקותו מבוצה וכן את הרשתית של יניקת השמן.

רציתי לשאול, רק מי שיודע מניסיון, האם הדבר לא מסוכן לנזילות בעתיד ובכלל

האם כדאי ואם כן אשמח לקבל טיפים מועילים לפעולה זו.

שאלה נוספת, בספר הרכב כתוב שמחליפים נוזל קירור לאחר 160.000 ק"מ, כדאי להחליף לפני?

 

 

אשמח לתגובות!

TOYOTA COROLLA 2008

פורסם

או שתבין כבר עכשיו, אחרי שתקרא כאן .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

פרק את אגן השמן, במידה וקיים אטם אז תקנה חדש ותחליף אותו.

 

אם אין אטם, אז צריך למרוח סיליקון מיוחד שמתאים לאגן שמן, מנקים היטב את השטח מגע משאריות סיליקון ושמן, מורחים שכבה טובה ואחידה מסביב לאגן, נותנים לסיליקון להתייבש כ 5דקות וסוגרים את הברגים בעדינות רבה! (10-12NM)

פורסם

לגבי נוזל הקירור, במוסך טויוטה ממליצים להחליף נוזל קירור גם בטיפול 90,000

אגב, מחיר הנוזל הוא 265+מע"מ ( 6.5 ליטר נוזל)

נשמע לי ממש יקר לנוזל קירור, האם הנוזל היעודי של טויוטה שונה מכל נוזל אחר?

פורסם
לגבי נוזל הקירור, במוסך טויוטה ממליצים להחליף נוזל קירור גם בטיפול 90,000

אגב, מחיר הנוזל הוא 265+מע"מ ( 6.5 ליטר נוזל)

נשמע לי ממש יקר לנוזל קירור, האם הנוזל היעודי של טויוטה שונה מכל נוזל אחר?

 

כן, זהו נוזל LONG LIFE ומוחלף כל 160.000 לפי היצרן.

לא יודע האם באקלים שלנו הוא אכן מחזיק כל כך הרבה ולכן שואל.

TOYOTA COROLLA 2008

פורסם

במוסך טויוטה אמרו לי כי בעיות הבוצה לא רלוונטיות מעבר לשנתון 2004

מעניין באמת לבחון ע"י פירוק קרטר מה המצב האמיתי

אם אתה מבצע אשמח שתחזור ותספר מה מצאת שם

פורסם
במוסך טויוטה אמרו לי כי בעיות הבוצה לא רלוונטיות מעבר לשנתון 2004

מעניין באמת לבחון ע"י פירוק קרטר מה המצב האמיתי

אם אתה מבצע אשמח שתחזור ותספר מה מצאת שם

 

מה שאני יודע שיש דגמים מ 2006 שהוסיפו קדחים במנוע לקירור יותר טוב של השמן

וזה אמור למנוע את בעיית הבוצה לטענתם.

דעתי האישית, לבצע החלפת שמן ומסנן כל 10.000 ק"מ, להשתמש בשמן איכותי חצי סינטטי או סינטטי מלא

(מלא - בתנאי שהרכב לא עבר מעל 50.000 ק"מ אחרת השמן יסחוף איתו את הבוצה שהצטברה).

הגורם העיקרי לבוצה אי ביצוע טיפולים בזמן ושימוש בשמן מינרלי לא איכותי.

אני חושש מפירוק קרטר וגם מביצוע פלאשינג.

TOYOTA COROLLA 2008

פורסם

היי, לאחר בירור מעמיק (ברשותי ראנקס 04) בנושא עם מכונאים רבים הבנתי שאין שום צורך

להוריד את אגן השמן ולנקות אותו, לא נכנס עכשיו בדיוק לסיבה למה מה בדיוק נסתם, הנקודה היא

שם עד עכשיו המנוע עובד בצורה תקינה הוא ימשיך לעבודה אם תטפל ברכב כמו שצריך.

הבוץ המדובר נוצר כאשר נוסעים ברכב שנה שלמה וגומעים 15-20 אלף קילומטרים בין החלפה להחלפה, אם תחליף

מרגע זה ברכבך את השמן בתדירות של כל 10K קילומטרים לא אמורה להיות שום בעיה,

אני אישית מחליף את השמן כל חצי שנה(5-6 אלף קילומטרים), וקונה את השמן החצי סינטטי הכי יקר בנמצא.

 

פעולה נוספת שעשיתי כאשר קניתי את הרכב לפני כשנה וחצי היא ניקוי המנוע, החלפתי 3 פעמים שמן בחודשיים,

הפעולה עושה שטיפה למנוע ומוציא המון ביצה שהצטברה לפני כן...לאחר 3 החלפות השמן שיוצא מהמנוע שקוף

מאוד מה שמעיד על כך שהמנוע נקי.

 

מקווה שעזרתי, ושלא יבואו עלינו תקלות כאלה.

בברכה,

אלכס

פורסם

ממליץ לפתוח קרטר ולנקות את רשתית השמן , ברשותי טויטה קורולה 2003 , אתה יכול להריץ חיפוש על השם שלי ולראות את השרשור , הרכב שלי מטופל בזמן ועבר 7 אלף מהטיפול שהיה נידלקה מנורת לחץ השמן כמובן שהאוטו נעצר באותו הרגע בצד והמתין לגרר ברגע שהוא הגיע למוסך , המוסך הגיש 2 הצעות אחת בלי אחריות לפתוח את הקרטר לנקות את הרשתית ולעשות פלאשינג למנוע , השניה הייתה החלפה 10 אלף שקל ללא מע"מ

מאז הטיפול הרכב עבר עוד 6 אלף קילומטר ללא בעיות

×
×
  • תוכן חדש...