Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברי הפורום.:-P

לפני שבועים בערך רכשתי 2 מיכלים של ג'ל לגיוח ג'ילט עור רגיש (מצורפת תמונה של המוצר)

בעת הקניה לצערי לא שמתי לב לאחר שהגעתי הביתה ראיתי,כתוביות בטורקית מקדימה מאחור כתוב ארץ יצור איסטנבול.

בפעמים אחרות שרכשתי את אותו מוצר לא היה כתוב מקדימה בטורקית בכלל.

האם יש בארץ מוצרים של חברת ג'ילט תוצרת טורקיה כולם? איפה מיוצר ג'ילט הג'ל לגילוח לא באנגליה?

תמונה 066 (Medium).jpg

תמונה 067 (Medium).jpg

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

זה בהמשך לשרשור הזה?

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=312420&highlight=%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%A7%D7%99%D7%94

 

אז בתור שגריר טורקיה בקארזפורום: רבים ממוצרי הקוסמטיקה/טואלט/סבון/חומרי ניקוי שנמכרים בארץ מיוצרים בטורקיה. ג'ילט מייצרת בכל מיני מקומות בעולם (במיוחד איפה שזול) - יש לי סכינים של ג'ילט תוצרת פולין.

:turn-l:
פורסם

פעם זה יהיה מטורקיה, פעם מסין, פעם מפולין, פעם מלטביה...

כשמדובר בחברות-ענק כאלה, הייצור עובר בכל פעם למקום שמתאים להן,

או שמייצרים בכל מיני מקומות בעולם בו-זמנית ומאיפה שהכי נוח לייבא, מייבאים.

 

אם כבר טורקיה, הם השתלטו לחלוטין על תחום הפסטות בארץ (מה לעשות, חצי מחיר).

מה שמשעשע הוא שלחלק מה"מותגים" יש שמות יענו-איטלקיים.:-)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

צודק. שאני בא לקנות פסטה כמעט ואני לא מוצא פסטות תוצרת איטליה חוץ מחברת ברילה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

גיליתי שאין ממש הבדלים אצלי בין הג'לים השונים, אז אני קונה את הזול. בסכינים לעומת זאת, אני פראייר כמו כולם (ונשבע שזה שווה את הכסף).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הפסטה של שופרסל איטלקית, הפסטה של מגה טורקית. גם הפסטה של אוסם (פרפקטו, שזו בכלל לא מילה באיטלקית,

באיטלקית זה היה צריך להיות perfetto) היא איטלקית.

:turn-l:
פורסם

איזו פסטה של שופרסל? יש מיליון ואחת "מותגי מדבקה" שהם ממציאים פעמיים בשבוע.

הרוב מטורקיה. אגב, ההערה שלך מאוד נכונה לגבי האיטלקית...

 

נתקלתי פעם בשוק-מחנה-יהודה בפסטה ששמה "פסטה איטליאנה". אתם כבר מנחשים לבד באיזו ארץ לא ייצרו אותה...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...