Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי 106 שנת 95 מנוע 1000

אתמול נדלקה לי מנורת חום מנוע וכשעצרתי בצד יצאו אדים מהרדיאטור (מנקודה מסוימת בצד הרדיאטור, ויש שם כמו קורוזיה)

לאחר שמלאתי המון מים (ושחררתי אוויר מהפקק) המשכתי לנסוע והמנוע לא התחמם.

היום נסעתי שוב עם האוטו והוא לא חזר על הבעיה (כל הנסיעות הם נסיעות קצרות של 10 דקות גג)

לפי מה שראיתי אני מאמין שזה חור קטן ברדיאטור(ואני ממש לא מבין כלום במכוניות אז קחו את זה בערבון מוגבל).

השאלה היא אם יש אפשרות לתקן דבר כזה? (ואם כן כמה זה צריך לעלות?)

והשאלה השניה היא האם 520ש"ח כולל מע"מ זהו מחיר סביר לרדיאטור חלופי(המחיר לא כולל עבודה במוסך).

תודה לעוזרים.

פורסם

בן כמה הרדיאטור שלך?

 

אם זה חור קטן והרדיאטור במצב טוב שווה לתקן יעלה 200 פלוס מינוס כולל נוזל קירור.

 

אולי צלם תמונה ותעלה שנקבל מושג לגבי מה קורה.

 

אביב

פורסם

אם מדובר ברדיאטור מקורי אזיי הוא באמת גמור ולא שווה תיקון

מניסיוני לא כדאי תחליפי סיני זול אלא קח רדיאטור של אורדונז ותהנה מכל רגע...

מיצובישי אאוטלנדר פרימיום שנת 2017 - היהלום היפני 

יונדאי אלנטרה I35 שנת 2012

פורסם

כן זה רדיאטור ישן אבל אני מפחד להחליף אותו ולהתקע עם איזה רדיאטור מעפן.

יש לכם המלצות על רדיאטור ל106 עם טווח מחירים+-

פורסם

שלום רב !

לפי מה אני מבין, הידע שלך ברכב, שואף לאפס, זה אתה בעצמך אומר, לכן הנחתך שיש חור קטן ברדיאטור, היא הנחה שאני מקבל זאת, לפי בקשתך בערבון מוגבל.

לפני שאתה רץ להחליף רדיאטור או לתקן חור שלא קיים ברדיאטור, פנה תחילה לנכון רדיאטורים מקצועי ואמין, שיבצע תחילה בדיקת לחץ ברדיאטור, לשם איתור מדוייק, של הנזילה ואבוד מי הקירור ממערכת הקירור.

לאחר שוודא מהיכן הנזילה, שיכולה להיות בין משאבת מים נוזלת, פקקי מנוע הוזלים, צנרת מים מגומי או ממתכת , מכסה רדיאטור ועוד.

לאחר מכן בהתאם לממצאים שיתגלו, תתקן את הדרוש תיקון.

אם במידה ותזדקק לרדיאטור, פנה לקבלת הצעת מחיר מאביפרטס:

 

http://www.aviparts.co.il/

 

 

אתה ה מוזמן לחזור לפורום ולעדכן.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

בפיג'ו 106 אין שום אפשרות לתקן את הרדיאטור אלא רק להחליפו . כל תיקון זמני או הדבקה כל שהיא תחזיק ימים ספורים .

 

יש צורך להגיע למוסך מומחה ברדיאטורים לבדיקת מקור הנזילה .

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...