Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה נחמד אבל מפגש מאוד מצומצם מבחינת וותיקי פורום - חבל שלא היה "כבד" יותר.

 

אופיר - רב תודות על כל העזרה עם הCARPC מצאתי את הבעיה עם הדונגל רדיו אפרופו - אני אעדכן בת'רד שלי...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מפגש יבש מאוד, לא נהנהתי בכלל, עם כל המפגשים ניראים כחה אז באמת עדיף לבאו בשישי בצהרים לNOKIA , שם לפחות יש תצוגות של יכולות מערכות הסברים מי צד המנהג לגבי המערכות, בקיצור שם מרגישים הרבה יותר טוב את התמורה שהשקעתה על המערכת, אתם זוכרים אותי (סיטרואן ברלינגו), גם כאשר הגעתי והבאתי שתיה קלה אמרתי שלום ואף אחד לא ממש התייחס, רק רוני שהכרתי אותו קצת לפני הייה עוד בסדר וכל השאר יבשים ביותר. לסיכום: מפגש מיותר.

 

נפגש באיכל נוקיה שישי הבא... 8)

פורסם

חבל לי לשמוע את זה -

 

כמו כל חברה של אנשים שכבר מתקיימת הרבה זמן - לחדשים תמיד יכולים להיות קשיי קליטה כאלו או אחרים.

 

יש כבר אנשים שמנהלים נושאים מתמשכים במפגשים - ולא תמיד זה בכלל קשור לסטריאו לרכב כי מדובר כבר באנשים שהם חברים לכל דבר...

 

אז יכול להיות שהיה קצת יבש כי כולם היו עסוקים בהשמעות כאלה או אחרת או בהשלמת "חוסרים" על נושאים אחרים והתעדכנות.

 

תמשיך לבוא למפגשים - הדינמיקה בדרך כלל היא דווקא מאוד מאוד טובה והפעם במפגש הזה דווקא היתה נוכחות מאוד מוגבלת של הנהלת פורום, וותיקים וחברי פורום באופן כללי.

 

לא נורא פעם הבאה אני מקווה שיהיה טוב יותר, אל תשכח גם שזה אמצע פברואר - יש האטה מסויימת בתקופת החורף וזה טבעי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

DJANTON - אתה לא יכול לרשום שהיה רע ושאתה לא מכיר אף אחד ואין יחס, כי זה לא נכון. אנשים לא צריכים לבוא אליך בגישה של "היי מי אתה? מה קורה?" אתה צריך לגשת לאנשים, להתעניין, להכיר, להציג את עצמך, במקום לשבת בצד. אף אחד לא נושך פה אף אחד, ואף אחד לא רב עם השני. זה טיפ קטן, לפעם הבאה.

 

היה מפגש נחמד, כרגיל. אבל גם אני מתגעגע למפגשים של פעם, כשהיה "מכות" בין ה-SQ ל-SPL, בגלל כל הרעש :wink::-D

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
DJANTON - אתה לא יכול לרשום שהיה רע ושאתה לא מכיר אף אחד ואין יחס, כי זה לא נכון. אנשים לא צריכים לבוא אליך בגישה של "היי מי אתה? מה קורה?" אתה צריך לגשת לאנשים, להתעניין, להכיר, להציג את עצמך, במקום לשבת בצד. אף אחד לא נושך פה אף אחד, ואף אחד לא רב עם השני. זה טיפ קטן, לפעם הבאה.

 

היה מפגש נחמד, כרגיל. אבל גם אני מתגעגע למפגשים של פעם, כשהיה "מכות" בין ה-SQ ל-SPL, בגלל כל הרעש :wink::-D

דוד/גיא בקרוב אתה תישכח את הגעגועים האלה :-Pאבל אל תמכרו את ה-BL

לאנטון אל תישפוט לפי מיפגש ראשון גם אני במיפגש הראשון לא ממש היתחברתי או הכרתי אנשים אבל לאט לאט אתה מכיר ויודע שכולם שם הם חברה טובים ונחמדים

ואני ממשיך את מה שגורל אמר :wink:

::FEEL THE {XS} power::

פורסם
DJANTON - אתה לא יכול לרשום שהיה רע ושאתה לא מכיר אף אחד ואין יחס, כי זה לא נכון. אנשים לא צריכים לבוא אליך בגישה של "היי מי אתה? מה קורה?" אתה צריך לגשת לאנשים, להתעניין, להכיר, להציג את עצמך, במקום לשבת בצד. אף אחד לא נושך פה אף אחד, ואף אחד לא רב עם השני. זה טיפ קטן, לפעם הבאה.

 

היה מפגש נחמד, כרגיל. אבל גם אני מתגעגע למפגשים של פעם, כשהיה "מכות" בין ה-SQ ל-SPL, בגלל כל הרעש :wink::-D

גיא,

מה לעשות, כל ה-SPLניקים פרשו לדוקים :)

פורסם

 

היה מפגש נחמד, כרגיל. אבל גם אני מתגעגע למפגשים של פעם, כשהיה "מכות" בין ה-SQ ל-SPL, בגלל כל הרעש :wink::-D

 

 

אל תדאג - בקרוב (מתישהו) יצא לאקרנים סרט חדש - ד"ר באס מכה שנית

 

נכון? אליקו? :twisted:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

היה מפגש נחמד אומנם הוא היה די מצומצם, אין מה לעשות יש גם כאלה. חבל שלא הצלחתי למצוא ES200 לחבר אצלי ולשמוע , מקווה שבסוף ייצא לי :)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...