Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נתפס נוהג במהירות 206 קמ"ש - היום (שני)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא, לא אדיוט. לפחות לא בטוח.

אם הכביש ריק למי זה מפריע, את מי זה מסכן?

אם יש רכב שיכול לנסוע 200 קמ"ש בכיף זה הרכב הנ"ל בכביש הנ"ל.

אקצין ואומר שלמרות שאיני מתיימר להיות מומחה לבטיחות ומבנה רכב יש לי הרגשה שרמת הסיכון במרסדס מודרנית ב200 קמ"ש שווה לרמת סיכון בסוברו DL ב90 קמ"ש.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
לא, לא אדיוט. לפחות לא בטוח.

אם הכביש ריק למי זה מפריע, את מי זה מסכן?

אם יש רכב שיכול לנסוע 200 קמ"ש בכיף זה הרכב הנ"ל בכביש הנ"ל.

אקצין ואומר שלמרות שאיני מתיימר להיות מומחה לבטיחות ומבנה רכב יש לי הרגשה שרמת הסיכון במרסדס מודרנית ב200 קמ"ש שווה לרמת סיכון בסוברו DL ב90 קמ"ש.

מסכים איתך ב1000%, מרצדס זה לא פיאט אונו היא יכולה לעמוד על מהירות 200 קמ"ש בכיף, עדיין הבן אדם אידיוט שהוא עצר 200 קמש לא נראה לי שהם הספיקו לקלוט את המספר שלו.

Fiat Bravo 1.4 T-JET

למכירה מערכת:

amp: JBL GTO1004 comp: Morel dotech ovation 6

6X9: morel TEMPO HU: pioneer 4950 SW: Hifonics zeus ZX12D4

פורסם

מי אמר שזה E קלאס זה סתם תמונה להדמיה...

רשום רק מרצדס אני מאמין שהוא נסע במהירות הנ"ל, 15 עבירות תנועה קודמת, מאמין שהשופט יאמין לו :wink:

פורסם
מי אמר שזה E קלאס זה סתם תמונה להדמיה...

רשום רק מרצדס אני מאמין שהוא נסע במהירות הנ"ל, 15 עבירות תנועה קודמת, מאמין שהשופט יאמין לו :wink:

 

ולכן רשמתי בהנחה שזו מרסדס מודרנית.

15 עבירות תנועה לאדם בן 42 זה לא חריג.

כמובן תלוי בגין מה העבירות.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
לא אידיוט בכלל ,כשאני חוזר מהעבודה אני נוהג במהירות דומה וצפונה :shock:

 

רק תגיד לנו באיזה כבישים אתה חוזר הביתה ובאיזה שעות, שנסע בדרכים חלופיות (ואם רשמת בהומור, אני מתנצל, למרות שהמשפט לא נראה כהומוריסטי).

 

ונהג המרצדס באמת אידיוט. כל מאזדה 3 (ואפילו 2 :wink::lol:) מגרדות את ה-200 בימינו.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
רק תגיד לנו באיזה כבישים אתה חוזר הביתה ובאיזה שעות, שנסע בדרכים חלופיות (ואם רשמת בהומור, אני מתנצל, למרות שהמשפט לא נראה כהומוריסטי).

 

ונהג המרצדס באמת אידיוט. כל מאזדה 3 (ואפילו 2 :wink::lol:) מגרדות את ה-200 בימינו.

לא, הן לא מגרדות את ה200...

פורסם

אקצין ואומר שלמרות שאיני מתיימר להיות מומחה לבטיחות ומבנה רכב יש לי הרגשה שרמת הסיכון במרסדס מודרנית ב200 קמ"ש שווה לרמת סיכון בסוברו DL ב90 קמ"ש.

 

הייתי מכניס למשוואה את רמת הכביש, צפיפותו, גילם ואיכותם של הצמיגים ועוד כל מיני גורמים משניים (רמת הנהיגה של אותו נהג...).

בעיקרון אני מסכים עם האמרה שלך, אך ורק בתנאי ששני הרכבים נימצאים במצב כשיר, ומשייטים על כבישי גרמניה, דהיינו האוטובאן.

פורסם

תכלס', אם הייתי מרשה לעצמי לנסוע במהירות כזו והיו תופסים אותי, הייתי אומר שהפג'טה שלי לא מסוגלת להגיע למהירות כזו. אולי לי היו אפילו מאמינים. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
בין מגידו לעפולה בטח מדובר בכביש הסרגל או העוקף החדש של עפולה.. רמת האכיפה שם ממש מוגברת

אכן מדובר בכביש הסרגל.

 

אני אישית לא מבין מה הנהג חשב לעצמו, כאילו הוא קיבל רישיון נהיגה אתמול... לא מספיק שנוסע על 200+, נוסע עוד בכביש הסרגל... הבית השני של משטרת התנועה.

 

אם כבר לנסוע במהירויות כאלה, שישקיע עוד קצת כסף וישים ולנטיין...

פורסם

כל כביש הסרגל נהיה גרוע ומלא מהמורות וגבשושיות, לסוע שם מעל100 זה כבר מסוכן.

בימים שהכביש היה סלול כמו שצריך, לא נדיר היה לראות רכבים שנוסעים שם במהירות של 200 וצפונה.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS


×
×
  • תוכן חדש...