Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

היום לקחנו את האוטו שאני מתכנן לקנות (סיאט קורדובה) לבדיקה לפני קניה בקומפיוטסט

כאחד שממש לא מבין ברכבים, רציתי לקבל חוות דעת על תוצאות הבדיקה,

האם אלה "הדברים הרגילים" או דברים שאסור להתעלם מהם?

 

אם מישהו ידע הערכת מחיר כמה יעלה התיקון של הדברים החשובים באמת עוד יותר טוב :)

 

תודה רבה לעוזרים!

 

testov.jpg

 

http://img218.imageshack.us/img218/385/testov.jpg

פורסם

בדיקה סבירה.

 

שים לב לנושא הסעפת שהוזכר בטופס הבדיקה, כדאי לבדוק את הנושא בזה מול מוסך ולראות במה מדובר וכמה עולה לתקן את זה. כדאי לבדוק גם את נושא הבלמים והסטרטר. האם הוסבר לך מה הבעיה איתם? בכל מקרה, ברוב המקרים עלות החלפתם לא גבוהה במיוחד.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לפי מה שהוסבר לי ע"י הבוחן:

הסטרטר - בסך הכל עושה רעש, שולי.

בלמים - זה ממש מוזר לי כי הוא אמר לי (בעל פה) שמערכת הבלמים עובדת מעולה

 

קח בחשבון שהאוטו מ2002 ועבר 37000 ק"מ, כמות התקלות סבירה לנתונים אלו?

לפי הערכת מחיר המכון האוטו שווה 91 אחוז מהמחירון שלו, אך המוכר לא מוכן להוריד (על ק"מ כזה כולם קופצים)

 

החסרון היחיד שאני רואה הוא שלא הוחלפה רצועת טיימינג (אך שוב, אני לא זה שמבין)

תודה :-)

פורסם

לא כתוב שלא הוחלפה רצועה,אלא שצריך לוודא שהרצועה הוחלפה בזמן.

במכון בדיקה לא יכולים לבדוק ,מן הסתם,מתי הוחלפה רצועת טיימינג

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

אני לא יודע לחשב כמה אחוזים ממחיר המחירון צריך להוריד כאן, אבל תצטרך להשקיע כסף כדי ליישר קו בצורה סבירה.

הבלאי בהחלט קצת חשוד יחסית לקילומטראז'. נסה לאמת את נכונותו ע"י פלט טיפולים מהמוסך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

סליחה על הבורות, אך מה פירוש מעיכות ברצפה? האם אין זה מוחזק כנזק שלדה? העליתי כאן בעבר בדיקה המציינת פגיעה זהה ונאמר לי שאכן כך הדבר, בדיוק כפי שסינן הבוחן עצמו.

פורסם

רצועת טיימינג לא הוחלפה אפילו פעם אחת

חוץ מזה הטיפולים מתוקתקיםכמו שעון (ראיתי ספר טיפולים) והק"מ אכן אמיתי.

בקשר למעיכות ברצפה, אני באמת לא יודע, אך הבוחן אמר שהאוטו נקי מצבע ותאונות.

פורסם

מעיכות ברצפה זה משהו מינורי שלא נחשב כנזק שלדה ולמעשה אין כמעט רכב שאין לו כאלה.

זה יכול להגרם מפסי האטה,מדרכות,אבנים וכו'

זה שהוא לא החליף טיימינג זה לא תקין בעליל כי טיימינג אמור להיות מוחלף כל X ק"מ או Y שנים עפ"י הוראות יצרן (נניח 100K או 5 שנים)

V5

פורסם

הערכה שלי לישור קו:

סטרטר-600

2 צמיגים-500

בלמים-300

צנרת מערכת היגוי- 500 (?)

טיימינג-2000

סה"כ- כ4000 ש"ח.

אם הרכב אכן עשה רק 37000 ומצבו בהתאם אז בהחלט כדאי לך להוריד מהמחירון 2000 ולקחת.

פורסם

את הסטרטר לא צריך לתקן אפילו (על פי הבוחן)

טיימינג 2000 ש"ח?! אתה בטוח?

אני שמעתי שהחלפת טיימינג היא בסביבות ה750 ש"ח!

 

ואני יודע שטיימינג לעולם לא הוחלף כי בעל הרכב אמר לי

×
×
  • תוכן חדש...