Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

 

אחרי חודשיים של התלבתויות : בחירת רכיבים , מתקין , בירורים - החלתתי לעשות את השלב הראשון של ההתקנה.

 

שהוא כולל : החלפת קומפוננט , HU , כבלים , איטום , קורות , התקנה מקצועית של הכול...

 

הבחירה שלי נפלה על המקום היחסית חדש בחולון - SCREAM. אחרי כמה פגישות סגרנו הכול והתחלנו לעבוד.

 

רכיבים שבחרתי:

 

1. קומפוננט - DLS REFERENCE R6A

2 .2 כבלים של - STINGER BULLET ואחד של EXPERT

3. מאחורה 6X9 שך MACROM M2C.691

4. מערכת של ALPINE X305 - (אני הבאתי).

 

לפני ההתקנה היו אצלי רעשי מנוע , מגש האחורי עשה רעש.רק אחרי שהותקן הכול , הבנתי עד כמה חשוב האיטום , כבלים טובים , התקנה נכונה....אבל על זה בהמשך...

 

הגעתי יום שני בבוקר למקום.ביום שלישי בשעה 23.00 אחרי שעה של כיוונים עזבתי בשמחה את המקום.

נוכחתי כל הזמן ביומיים האלה , רציתי לראות איך עושים הכול וגם ללמוד.קיבלתי תשובה לכל שאילה ששאלתי וגם הסבר.

 

אין לי כרגע את התמונות הסופיות של ההתקנה - יהיו מחר.

 

אני רוצה לשמוע את תגובתכם על ההתקנה.תודה מראש.

Logo.jpg

Baggage.jpg

Magaw-1.jpg

RCA-1.jpg

RCA-2.jpg

Cross.jpg

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המדהים הוא היחס שקיבלתי , כמות השעות שהשקיעו ומקצועיות של העבודה.

 

תמונות הסופיות יהיו עוד מאט...ואם זה לא יספיק אז באמת צריך לשמוע.

פורסם
באמת מתנצל אם זה לא במקום, אבל מה כל כך מדהים בהתקנה?

 

מצטרף לשאלה.

 

למען האמת - עבודת הבידוד נראית חובבנית משהו יחסית לבית התקנות.

 

מה שחשוב זה שאתה נהנה מהחוויה ויותר מהכל נהנה מהסאונד.

 

ויחס טוב זה הבסיס לכל דבר טוב בחיים שנובע מחוויית שירות.

 

אבל לאמר מדהים... רחוק מלהיות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תתחדש! אני משתתף בשמחתך ומבין ומזדהה עם התלהבותך.

 

מעט קשה לשפוט את ההתקנה לפי התמונות הללו ולכן לא אעשה זאת. איזו הגברה יש?

פורסם

הצד האחורי נשאר ללא שינוי , בגלל זה גם לא עשינו פלטה. כשאני אחליף את הצד האחורי - נעשה הכול מסודר.

המגבר הוא KICKER 650.4 על הקומפוננט ואחורה.

 

*בקשר לאיטם - בגלל התקציב - הוחלט שעושים רק שכבה אחת (בפנים).חומר בחוץ - דומה מאוד לחומר שהיה לפני במקור.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...