Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אבל גורל צודק בעובדות , בלי קשר לאיך שזה נשמע

 

מומלץ לשמור על מרחק כמה שיותר קטן בין הדרייברים אם אין לך T/A

בלי T.A כמעט בכל התקנה קשה להגיע למשהו, איך יעזור המרחק הקטן בין הוופר לטויטר במצב כזה?

ואורכי גל כמה שיותר ארוכים

איך ניתן לעשות זאת? אני חשבתי לתומי שלכל תדר יש את אורך גל שלו.

בסה"כ העבודה פה היא עם סט פסיבי

אין לך יותר מדי משחק ולכן סגנון ההתקנה מאוד חשוב

בגלל זה מומלץ לשמוע לפני שמקבעים משהו

באופן כללי לפי התמונות ההתקנה הזאת תשמע צורמת בתחום הגבוה בלי הנמכה משמעותית של הטוויטרים

אתה אורי גלר במקרה?

 

אני לא יודע איך הכל ישמע שם, אבל לכתוב דברים נחרצים כאלה על סמך תמונות קצת תמוה בעיני.

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ככל שהמרחק יותר קטן , התיקון צריך להיות פחות אגרסיבי

כמה זה יעזור ה2 ס"מ האלו? תלוי בנקודות חיתוך , זוויות , אקוסטיקת הרכב וכו'

אבל עדיין בתיאוריה אמור לעזור

 

נכון , לכל תדר יש אורך גל משלו

האם זה לא משנה אם אתה מקבל את התדר בחצי גל או אחרי כמה סייקלים?

או אולי אתה מקבל אם את ההחזר מחלון שמאל לפני שהצליל המקורי מגיע? על hass effect שמעת?

על PLD שמעת?

ברכב יש לך חתיכת bias לצד שמאל , זה אתה מכיר?

ככל שתקרב אותם לאוזניים הbias הזה יגדל , לא? אלא אם אתה מתכנן לבנות קירות גבס בתוך הרכב ?

 

שנינו יכולים להיות ציניים , מה נלמד מזה ? כלום

אתה יכול לדבר גם בלי לנסות לעקוץ

אני לא יודע מה הידע שלך ואתה לא יודע מה הידע שלי , אל תנסה להשתחצן

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

מקסימוס - מה זה החומר איטום בצד החיצוני של הדלת? למה הוא אפור כזה?

 

שמת טבעות על החורים של ה5X7 בדלתות כדי להקטין אותם ל6.5? שים תמונה של זה.

איזה רכב/מודל זה אגב? לפי הקונסולה זה נראה לי כמו פורד מונדיאו, נכון? איזה שנה?

פורסם
אתה אורי גלר במקרה?

 

אני לא יודע איך הכל ישמע שם, אבל לכתוב דברים נחרצים כאלה על סמך תמונות קצת תמוה בעיני.

GO CAR, אני מבין שאתה חבול ופצוע משרשורים קודמים

אין צורך להמשיך ולחפש אותי בכל שרשור :)

 

הטוויטר גבוה מאוד - נקודה, כל שתגיד לא ישנה את העובדה, צר לי לאכזב אותך

אין לך יכולת כזאת

פורסם

אני לא מחפש אף אחד! בטח ובטח לא במצב ציורי שהבאת.

 

לזרוק דברים באויר כל אחד יכול.

אבל.

יש אנשים שמונה ההודעות לא גורם להם לקבל כל דבר שנכתב, מ"גורו" כזה או אחר, כתורה מסיני.

 

ד"א אני פרשתי מהדיון.

פורסם

זה ה-title שמפריע לך ? למה לא אמרת,

 

לא נזרק פה שום דבר לאוויר, הכל מבוסס על עובדות.

אתה יותר ממוזמן לקבוע עם הבחור פגישה ולצלם מ15 זוויות שונות, אחרי שתסיים

תחזור לפה, אם הטוויטר נמוך ובגובה סביר, וממוקם במקום "נורמאלי" שבו הוא שומר ממרחק יחסי אפשרי מהאוזן

אני אתנצל בפומבי,

 

פרישה נעימה, זכותך.

 

נ.ב. לי ולך יש מונה הודעות כמעט זהה,

אתה יכול לחלק את ההודעות שלי ב7 שנים שאני פה ולראות כמה זה לחודש :)

פורסם

הסט של DLS נשמע איכותי מאוד.טוויטרים מוצאים צליל מאוד מדויק.

 

לגבי החוטים , אתם צודקים - אפשר היה לסדר יותר טוב.אני מאמין שכשנתקין פלטה עם מגברים אחרים הכול יהיה שונה ומסודר יותר טוב.

 

בסה"כ אני מאוד אהבתי את הסאונד שיש לי ברכב.

פורסם

כן , שמנו טבעות , אבל אין לי צילום...

 

החומר שבחוץ זה חומר דומה למה שהיה לפני.

 

החומר האיטום הוא בפנים - בתוך הדלת (ראה תמונות)

פורסם
את הדמגוגיה הזאת תשאיר למישהו אחר.

 

אתה חתיכת חוצפן לא קטן.

 

מאחר ואינך אחד ממנהלי הפורום, את ההערות הטיפשיות שלך תשאיר על הצג שלך ואל תשתף אותנו בהן.

 

רזי.

 

 

אגב - שמתי לב שפרשת מהדיון. ולמרות זאת אני סמוך ובטוח שהינך ממשיך ולעקוב אחרי השרשור הזה, וזו גם הסיבה שהייתי חייב להגיב לך. אגב נוסף - שים לב שמונה ההודעות שלי נמוך מאוד, וזאת רק מאחר והנני מגיב לחוצפנים שכמוך.

 

סופ"ש נעים לכולם.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם
את הדמגוגיה הזאת תשאיר למישהו אחר.

אני מבין שאתה כן ישבת ושמעת ברכב. שלמרות העובדות הבעייתיות לכאורה [שוב, לי זה לא חד משמעי מהצילום] זה מיקום אידיאלי מבחינתך. אינני מבין בכלל מה אתה רוצה.

 

אתה כתבת "על סמך תמונה אחת, בלי לראות את הרכב, בלי לשבת ברכב, בלי לשמוע את הרכב, קבעת את כל הדברים האלה.".

איזה "דברים האלה" אתה מתכוון? בא ננתח:

 

אבל הטוויטרים גבוהים מידי בצורה חריגה במיוחד - זה אכן לא חד משמעי אך על פניו נראה שהטענה נכונה.

זה גם מגדיל את הבדל המרחק בינהם לבין הוופרים - ברור שזה נכון ואם בעיניך אין משמעות למרחק בין הדרייברים - קטונתי.

זה גם שם אותם בגובה לא הגיוני לבמה - כנ"ל.

וזה גם מקרב אותם לאוזן שלך היות והקורות בשיפוע. - כנ"ל.

 

כעת, עם כל הכבוד לרצון שלך לפרוש מהדיון, בא ותאיר את עיננו איזו בעיה יש עם "קביעת כל הדברים האלה".

הדברים האלו הם עובדות מוחלטות שבהנחה ואכן הטוויטרים ממוקמים גבוה הם אמת לאמיתה ושום ישיבה ברכב ושמיעה לא תחפה על זה.

 

 

 

נ.ב. לי ולך יש מונה הודעות כמעט זהה,

אתה יכול לחלק את ההודעות שלי ב7 שנים שאני פה ולראות כמה זה לחודש :)

ושלא נדבר על היוזר/ים הקודם/ים שלך מר Go_car. אולי באמת תפרוש בכיף ותחזור שוב תחת שם אחר כהרגלך.

דווקא בהתחלה כבר התפתיתי לחשוב שאני טועה לגביך, הגם שהודעותיך הראשונות כבר היו ניציות, בהודעותיך האחרונות כבר התקשית להתאפק וחזרת לסורך הרע משכבר הימים. שיהיה לך בהצלחה.

פורסם

חברים יקרים -

 

אני הייתי נזהר קצת עם GO CAR לפני שאני תוקף אותו...

 

"בלי T.A כמעט בכל התקנה קשה להגיע למשהו, איך יעזור המרחק הקטן בין הוופר לטויטר במצב כזה?

ואורכי גל כמה שיותר ארוכים

איך ניתן לעשות זאת? אני חשבתי לתומי שלכל תדר יש את אורך גל שלו."

 

השאלות שלו מראות על הבנה - השאלה הראשונה אולי פחות הבנה מוחלטת ויותר רצון ללמוד משהו.

 

השאלה השניה שלו מראה על הבנה וידע בנושא גלי קול.

 

הוא שואל שאלות שהן מאוד לעניין!

 

לגבי השאלה הראשונה -

 

המרחק בין הוופר לטוויטר עוזר היות וצליל אמור להיות מופק מנקודה אחת - תיקח למשל דוגמה פשוטה - יש לך זמר אחד בהקלטה נתונה אבל הקול שלו מופק משני רמקולים... ככל שתרחיק יותר את הרמקולים אחד מהשני אתה תיצור פיצול של הקול של הזמר היות ואתה תשמע אותו משני מקומות שונים בשני תזמונים שונים.

 

תקרב את הרמקולים האלו אחד לשני והתופעה הזו תקטן ואפילו תתבטל.

 

לגבי מרחק באופן כללי - גם אם תשים את שני הרמקולים האלה מאוד מאוד קרוב אחד לשני - אתה עדיין בבעיה כשאתה נמצא בסביבה של רכב היות והרמקולים קרובים מידי לראש שלך ואתה גם נמצא הרבה יותר לכוון הצד השמאלי של הרכב ולכן רמקול שמאל יגיע אליך ראשון.

 

ברכב צריך להשתדל ככל שאפשר לשים את הרמקולים הכי רחוק שאפשר מהראש בכדי לאפשר לתדרים להבשיל מצד אחד ומצד שני בכדי לטשטש את הפערים בין צד שמאל לצד ימין של הרכב ובכך אתה תוכל לקבל את האפקט של ישיבה במרכז ה"חדר" יותר בקלות ללא שימוש בפונקציות כמו TA שבאות לתקן בדיוק את התופעה הזו.

 

בהרבה רכבים היום יש מרחק נאה ביותר מהנקודות הנמוכות (החיבור לדש) של הקורות הקדמיות - הA פילארס... ולכן התקנה של טוויטרים במיקום שכזה לפעמים שומרת על אותו המרחק מהראש כמו שהיית מתקין אותם בקיק פאנל - לפחות היחס נשמר אם לא המרחק...

 

לגבי השאלה השניה שלך - נכון - לכל גל תדר יש אורך משלו - השאלה היא איזה תחומי תדרים אתה מאפשר או מונע מכל רמקול לנגן...

 

אתה שואל שאלות של מישהו שמבין קצת בתחום - אתה מוכן לגלות את הזהות שלך? אתה באמת יוזר חדש בפורום?

 

 

עריכה - לגבי מיקום הטוויטרים - יתכן והם נשמעים טוב - סה"כ גם אצל רזי שממש תוקף אותך - ככה מותקנים הטוויטרים ושומעים נהדר...

 

אבל אם אתה תרחיק את הטוויטרים האלה מהראש שלך עוד יותר - אתה תשמע עוד יותר טוב - אז למה להתקין אותם כל כך קרוב לראש? אפילו שהם נשמעים "נהדר" - אפשר לשפר את זה.

 

ואל תחשוב שלא שאלתי את רזי את אותה השאלה...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חברה תפסיקו לריב , למרות שזה מעניין:-D

 

הכי טוב זה לשמוע ואז להגיד האם זה גבוה מדי או לא

 

אני יודע שיוסי עושה קורות ב 1500.נכון שהוא עושה יותר יפה , אבל בחצי או שליש של מחיר , לא עדיף כאלה קורות ?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...