Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי על להוסיף סוף סוף שעון טורים חיצוני ליונדאי אקסנט (מודל 96') שבבעלות המשפחה שלי. מאוד מעצבן שאני לא יודע בכמה סל"ד אני ברכב עם גיר ידני...

עכשיו לפי מה שמצאתי ב EBAY, השעון עצמו עולה בסביבות ה 30 דולר (לא כזה יקר)

(ד"א, האם אני צריך לחפש שעון יעודי לאוטו הזה ? (יש רק שני דגמים ב EBAY) או שכל שעון טורים יוכל לעבוד באוטו ?)

 

השאלה היא איך אני מתקין את זה.

עשיתי חיפוש בפורום והבנתי שאני צריך לחבר אותו לקוייל איכשהו.

איפה נמצא הקוייל המדובר ??? איזה חוטים אמורים לצאת ממנו ולאן הם מגיעים ?

 

בלינק הבא מס' תמונות של מנוע דומה למנוע באוטו:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=33615&item=2467342452

 

ד"א, כדאי לי להתחיל להתעסק עם ההתקנה לבד, או שזה יותר מסובך ממה שזה נשמע ???

פורסם

הכי פשוט זה להשיג לוח מחוונים שלם של אקסנט gls שכלל שעון טורים מקורי,חפש בפירוקיות.בעיקרון שעון טורים מתחבר לקוייל ועובד על השראה(פולסים)ואין שום בעייה לחבר באקסנט כזה,כי יש יציאה מהקוייל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

באיזור תעשיה איך שאתה עולה מרחוב האומן לכיוון קניון האחים ישראל יש שם בערך 3 פירוקיות.

תשאל בסביבה על עוד פירוקיות אם בפירוקיות שם לא תמצא את מבוקשך.

מקווה שעזרתי,

מאור.

(אם אתה לא מוצא תפנה אלי בפרטי.)

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

ד"א

יש לי בבית לוח שעונים של דייהו סופר-ריסר (מודל 96') עם שעון טורים והכל...

המנורות עם אני לא טועה, כולן עובדות. זה אפשרי לחבר לוח כזה לאקסנט ? או שזה פשוט לא מתאים וזה מתחבר רק לריסר ?

פורסם

פנה לחנויות העוסקות בספידומטרים ,או תירכוש לוח שעונים של דגם מיתקדם יותר שבו מותקן מד סל"ד אינטגרלי מקורי.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

אם נפתרה לך הבעייה אז זה טוב אבל כדאי שתדע משהו נוסף. לפני שקונים מד טורים צריך לבדוק אם זה מתאים לאוטו,. יש שני סוגים של מדי טורים : (1) שמתחבר לכוהל (מודד פולסים)

(2) שמתחבר לאלטרנטור (שמודד מתח)

×
×
  • תוכן חדש...