Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמו כן אני מבין ש 50K בשנה זוהם נסיעות מחוץ לעיר - אז תשובתי חד משמעית - כן כדאי C5

 

תודה רבה על התגובות

פורסם
חיישן גשם ואורות אי אפשר להתקין מקומית!! זה משולב במחשב הרכב כל החיבורים שלהם. את החיישני רוורס התקינו בחברה כאן. זה נכון!

 

מה שאני כמעט בטוח בו זה שאין לך חיישן אויר גם בדגם PK 2000 סמ"ק!! כי חקרתי את הנושא ממש לעומק וזה קיים רק בדגם 3000 סמ"ק

 

עקשן אתה אה?

אני אומר לך וגם אני חקרתי את הנושא לכן אומר לך שנית ובפעם אחרונה

רכבי מסוג שנת 2002 , מנוע 2000 , גימור PK ויש לו חיישני נפח אויר

כמו כן ניתן לראות ולזהותם על ג'נט מגנזיום יש סימן וחוץ מזה כשהיה לי פנצ'ר אכן מחשב דיווח לי תוך כדי נסיעה

עוד יותר החיישנים עובדים במהירות 28 קמ"ש ומעלה !!!

תפסיק להתווכו אדוןADEL אם אתה לא יודיע נא השאר בשקט לפחות

בכל מקרה שיהיה לך יום טוב

כנראה שאתה לא חקרת מספיק לגבי PK ובכלל סיטרואן C5 במיוחד

בברכה

המשך נסיעה טובה ובטוחה.

חולה צרפתיות מלידה עם ניסיון.

פורסם

אדון גבריאל,

 

נא להתנהג בהתאם. ולדבר יפה בבקשה! בסה"כ אמרתי מה שאני חושב והדגשתי שאני לא בטוח בזה.

מי שצריך אולי לשבת בשקט כאשר הוא לא יודע, זה אתה (בקשר לחיישן אורות וגשם). אתה זה שהתווכחת עם עובדות קיימות!

בכל זאת, יום טוב שיהיה לך.

×
×
  • תוכן חדש...