Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בטון ניתן להסרה בקלות יחסית,ע"י שימוש במים רותחים (מהקומקום)

ככה לימד אותי פחח מסוים וככה גם ראיתי במו עייני...

 

שופכים נקודתית על איזור מסויים,נותנים לו להתרכך ובעזרת קלף מפלסטיק מסירים בעדינות.

 

קלף פלסטיק=הקלף שאיתו מדביקים מדבקות על הרכב,כרטיס אשראי.

 

 

הרבה עבודה..אין ספק.

בהצלחה!!

פורד פיאסטה 83':arrow:

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פשוט נורא לראות את הרכב ככה, זו פשוט רשלנות של הקבלן!!

אל תוותר תתבע אותו. אתה בטוח תנצח!! אין הוכחות, שטויות. הרכב שלך הוא ההוכחה הכי טובה.

צלם את זירת הארוע.

 

בהצלחה.

פורסם

כל מה שעשיתי זה לחנות בכחול לבן על פי החוק.

זה אוטו בובה... אחד השמורים. לפחות היה כזה...

מעט קילומטראז' ללא תקלות מעולם. עכשיו כולו עטוף בבטון!

אני עוד אחזיר אותו לקדמותו ואני מקווה שהאשם האמיתי יהיה זה שישלם...

פורסם

אולי תביעה זו הדרך האחרונה שבה תרצה ללכת, אבל אין שום סיבה שתצבע את הרכב מהכיס שלך..

אולי לא יהיה לך נעים אבל הבנאדם הולך איתך ראש בראש ואומר שאין לך הוחכות,

אם בכל זאת לא תצליח להוריד את הבטון מהרכב בדרכים שהציעו לך פה... צביעה תעלה לך סביב ה 3-4 אלף לא יותר מזה

ואני אומר לך את זה מניסיון כי אני צבעתי רכב צביעה מאד איכותית בצבע שחור במחיר הזה.

 

הנה קישור לאשכול עם הצביעה של הרכב שלי

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הרכב שלי חטף שפריץ של כתמי/טיפות בטון/טיח שהתקשו על הפח. אני קצת התמזמזתי עם זה וכששטפתי לאחרונה את הרכב, החומר התרכך אבל כשהורדתי אותו אחד אחד עם סמרטוט, זה עשה לי שריטות במקום שבו העברתי את הסמרטוט (כי הרי הטיפות האלו הן חומר מאד מחוספס). בשטיפה, הבחור אמר לי שיש חומר מיוחד להוריד את הטיפות הללו. ושלא טוב להוריד עם סמרטוט, אפילו שהחומר התרכך. כבר לא היה לי זמן לשמוע ונסעתי.

עכשיו אני שואל - אולי ידוע לאיזה חומר הוא התכוון, כי יש לי עוד הרבה טיפות כאלו על הרכב.

פורסם

היה פה בחור עם 206 עם אותה בעיה תעשה חיפוש.

 

נדמה לי שאמרו לו לשפוך מים רותחים על הכתמים ואז הבטון מתפורר.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
היה פה בחור עם 206 עם אותה בעיה תעשה חיפוש.

 

נדמה לי שאמרו לו לשפוך מים רותחים על הכתמים ואז הבטון מתפורר.

שפכתי. לא עזר.

פורסם

אז תנסה עם סולר או נפט. במקרה הכי גרוע זה לא יעשה כלום.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

שלום,

יש לי על הרכב מספר נקודות של בטון. איך מסירים ? איפה ?

אודה על עזרה בנושא, לטיפול באזור תל אביב.

תודה

פורסם

לא נעים.

אם אופציית טיפול עצמאי רלוונטית - עשה חיפוש בפורום ל"פלסטלינה" וכמובן ל"שטיפה".

יתכן ואח"כ ידרש "פוליש" ובהחלט וקס.

 

ואגב - מפגע מסוג זה מומלץ להסיר מהר ככל האפשר.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אני רוצה לציין לטובה את קלין קאר.

זוגתי נסעה במיטו האדומה שלה וכל הצד הימני התחתון של הרכב התמלא בנתזי בטון שסרבו לרדת.

הרכב הוכנס לקלין קאר שטיפלו בבעיה בצורה מקצועית, הרכב חזר לקדמותו ופונק בטיפול דיטיילינג שהצליח להסיר גם את כל הנקודות הקטנות של פתיחת דלתות.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום רב,

 

האם פוליש יכול להוריד נקודות בטון ונקודות חלודה קטנות?

ואם לא, מה ניתן לעשות במקרה הזה?

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

פורסם

אני מציע לך לנסות לגרד את החתיכות בטון בצורה כזו שלא תפגע בצבע של הרכב

וחלודה אי אפשר

חלודה זה חלודה אין מה לעשות חוץ מצביעה מחדש..


×
×
  • תוכן חדש...