Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום לכולם,

סיימתי עכשיו לשטוף את הרכב, פתאום אני מגלה מלא נקודות בטון בכל הרכב שלא ירדו בשאיפה רגילה.

מה הדרך הטובה ביותר להוריד את הנקודות הללו.

 

חשוב להדגיש, הבטון די טרי. הבעיה היחידה שהוא נגע במים כתוצאה מהשטיפה שלי.

 

אשמח לעזרה

 

אני אגיד לך מה מוזר, לא החנתי ליד אזור בנייה. אני שם לבד לדברים האלה תמיד.

חשבתי אולי זה קרה תוך כדי נסיעה, אבל כל הרכב מהחלק הקדמי ועד האחורי היה מלא בנקודות האלה, ככה שזה לא הגיוני.

 

בקיצור, אין לי מושג איך זה הגיע, אבל היה לי מזל, שמתי לב לזה יחסית מוקדם והמלט עוד היה טרי.

הצלחתי להוריד את הנקודות באמצעות מים וגירוד עם האצבע. אומנם לקח לי שעה וחצי לעבור נקודה, נקודה, אבל לא נשארה לי אפילו שריטה אחת.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אשתי החנתה את הרכב מתחת לבניין בבניה לפני כמה ימים.

היום שטפתי את הרכב ותוך כדי שמתי לב שהוא מנוקד כולו בטיח. הנקודות הבודדות שהורדתי (חשבתי בהתחלה שזו לשלשת רגילה) הפכו לשריטות מכוערות שיחייבו פוליש.

נשארו עשרות נקודות קטנות, ועוד כמה טיפות גדולות יחסית.

 

מה עושים?

 

 

אסף.

פורסם

מלבד פלסטלינה, אני יודע על חומר מסיר בטון שהוא בטוח לשימוש על צבע הרכב. אפשר להזמין אותו מחו"ל אם יש לך סבלנות, ואם לא - אולי להתייעץ בטמבוריה ודומותיה לגבי חומר מסיר בטון שבטוח לצבע רכב.

 

החומר שאני מדבר עליו הוא זה:

 

http://www.topoftheline.com/cement-concrete-remover-auto.html

 

יש שרשור ב-Autogeek של מי שניסה את החומר עם תוצאות מדהימות:

 

http://www.autogeekonline.net/forum/auto-detailing-101/54252-concrete-overspray.html

פורסם

קרה לחבר שלי והוא מצא סרטון ביוטיוב שמראה שיטה מעניינת:

כל מה שדרוש הוא סמרטוט רטוב וכף מתכת.

מועכים ולוחצים עם גב הכף את הכתם, מעבירים סמרטוט לסירוגין, כך כמה פעמים עד שהטיח יורד.

ראיתי במו עיניי שזה עובד.

https://youtu.be/lsvF0elHITI

בהצלחה.

פורסם

מה שאני ראיתי לא השאיר שריטות והיה מדובר בכמה עשרות כתמים. כשמועכים את הכתם עם הכף זה מפורר את גוש הטיח לפירורים ואז הוא מאבד את האחיזה שלו על הפח.

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אהלן,

 

הרכב שלי "פונק" בכמה כתמי בטון בודדים לפני כמה ימים עד שבוע וחצי.

להפתעתי הם ממש נדבקו לפח של הרכב ולא יורדים בשטיפה הרגילה. אני כמובן לא אסיר אותם בכוח על מנת לא לפגוע בפח הרכב.

 

האם ישנן המלצות פרקטיות לטיפול בכתמים הסוררים?

 

ניב

פורסם

אני לא מחפש המלצות למקום אלא הצעות פרקטיות לטיפול בכתמי מלט.



 

מה אתה היית עושה לו היו לך כתמים של מלט על רכבך? oran corolla

 





 

פורסם

חומצת מלח שיש בכל סופר תוקפת באופן תאורטי רק את הבטון.

הייתי מנסה לפני כן על גרוטאת רכב לראות שאני לא טועה.

 

למערבלי בטון יש חומר ניקוי פנימי וחיצוני למיקסר.

בקש מנהג כמה סמקים

פורסם

פעם עשיתי טיפול דייטלניג לוולו s80 של קבלן עם המון נקודות בטון על הפח .

אם פלסטילנה איכותית וחומר חיכוך הכל ירד בלי בעיה .

אבל כל מקרה לגופו צריך לראות תמונות/ במציאות כדי להעריך את הנזק ולמצוא איך לפתור אותו.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום חברים,

יום בהיר באתי לרכב וראיתי שהוא כולו מכוסה ונקודות קטנות שנראות כמו צבע לבן/טייח (כנראה מישהו עשה עבודת שיפוצים ועם הרוח זה נדבק לרכב), רואים רק כאשר מתקרבים לרכב, אחרי שטיפה רגילה הנקודות לא יורדות, רק כאשר מפעילים טיפה כוח זה יורד (מה שעשיתי בחלונות של הרכב), צבע הרכב שחור מטאלי.

השאלה שלי האם צריך לעשות פוליש כמה שיותר מהר, האם ככול שהזמן עובר יהיה לכך יותר השלכות? או העיניין יכול לסבול דיחוי? (תקופת מבחנים, אין לי יותר מדי זמן פנוי).

עצות נוספות יתקבלו בברכה.


×
×
  • תוכן חדש...