Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מתכוון לנסות להזמין את החומר הזה:

https://www.atlanticsupply.com/product/back-set-cement-dissolver-1-quart-bottle-concrete-remover/

גלון של הקקה הזה ונראה מה יהיה

חוזר לעדכן.

לפני שבוע הגיע החומר, גלון של Back-Set, דרך אמאזון.

בהתחלה מילאתי בשפריצר אבל בגלל רוחות חזקות שהיו זה לא היה אפקטיבי.

לקחתי מיקרופייבר וטבלתי בכל פעם בחומר ושיפשפתי בעדינות את הרכב, עד שכיסיתי את כולו.

רבע שעה של המתנה ושטיפה. ככה 3 פעמים, מה שסיים כמעט את הגלון.

95% מהרסיסים ירדו לאחר מכן עם גרניק, את השאר העפתי עם פלסטלינה.

חייב לומר שאני מאוד מרוצה מהחומר ואם לפי מה שהחברה טוענת אין פגיעה בצבע, מה טוב.

עם פלסטלינה לבד לא הגעתי לרמת ניקוי כמו עם החומר, מה שנמשך כשעה לעומת חצי יום פלסטלינה על הגג בלבד.

סה"כ עלות כולל משלוח דרך חבלרת שילוח כ60$.

עכשיו נשאר פוליש :)

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גבירותי ורבותי, אני חושב שפתרתי את בעיית הבטון!

 

לפני שבוע גיליתי שהאוטו מכוסה כולו בנקודות קטנטנות של מלט/בטון. אני לא יודע איך זה קרה, אם חניתי ליד מישהו שהשפריץ או נסעתי מאחורי מערבל בטון.

שטיפת רכב עם קיטור לא עזרה בכלל. הנקודות היו דבוקות חזק. ניסיתי להוריד שתיים שלוש עם הציפורן (מישהו כתב כבר על הדחף הבלתי נשלט) ואפילו זה היה קשה מאוד.

הלכתי למקום שטיפה ידוע והוא הציע להסיר לי את זה עם חומר מיוחד תמורת 450 ש"ח. תודה באמת.

קראתי את כל השרשור הזה והבנתי שאמצעים קונבנציונליים לא יעזרו.

נעזרתי בקישור שנתנו פה לחומר האמריקאי של Back Set וראיתי שהוא מכריז על עצמו כמסיר של חומרים מבוססי סידן. ואז נצנץ במוחי הרעיון- מה שאני צריך הוא מסיר אבן, אבל כזה שלא יפגע בצבע.

אז פניתי לנסות את מסיר האבן הפלאי, הנוזל הרב תכליתי הידוע בשמו הסודי חומץ טבעי 5%

כידוע, כדי להסיר אבן בעזרת חומץ צריך להשרות את האבן בחומץ. אז איך משרים משטחים חיצוניים של רכב בחומץ?

לקחתי מטלית ניקוי מטבח רגילה, הרטבתי אותה בחומץ ו"הדבקתי" אותה על הרכב. ואז השקיתי אותה עוד מלמעלה עד שהגיעה לקצה יכולת הספיגה שלה. כעבור 10 דקות הסרתי את המטלית וכמעט לא היו מתחתיה נקודות. את הנקודות הבודדות שנותרו פשוט שפשפתי בקלות עם המטלית הספוגה בחומץ. אל דאגה- כיוון שהחומץ ממיס את האבן היא לא שורטת את הצבע.

לאור הניסיון שלי ההצעה שלי היא כזו:

חבילת מטליות מטבח (9 מטליות ב 9.20 ברמי לוי)

2 בקבוקי חומץ טבעי 5% (4.90 כל אחד ברמי לוי)

לנסות קודם את כל השלבים הבאים במקום נסתר כדי לוודא שאין פגיעה בצבע/ציפוי

לכסות את המשטח הנגוע במטליות שהורטבו בחומץ ולהשקות אותן עד קצה יכולת הספיגה.

להמתין 10-30 דקות (לפי גודל הנקודות)

להסיר את המטליות ולשפשף איתן את הנקודות שנותרו.

לשטוף את האוטו כרגיל.

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם (נערך)
גבירותי ורבותי, אני חושב שפתרתי את בעיית הבטון!

 

לפני שבוע גיליתי שהאוטו מכוסה כולו בנקודות קטנטנות של מלט/בטון. אני לא יודע איך זה קרה, אם חניתי ליד מישהו שהשפריץ או נסעתי מאחורי מערבל בטון.

שטיפת רכב עם קיטור לא עזרה בכלל. הנקודות היו דבוקות חזק. ניסיתי להוריד שתיים שלוש עם הציפורן (מישהו כתב כבר על הדחף הבלתי נשלט) ואפילו זה היה קשה מאוד.

הלכתי למקום שטיפה ידוע והוא הציע להסיר לי את זה עם חומר מיוחד תמורת 450 ש"ח. תודה באמת.

קראתי את כל השרשור הזה והבנתי שאמצעים קונבנציונליים לא יעזרו.

נעזרתי בקישור שנתנו פה לחומר האמריקאי של Back Set וראיתי שהוא מכריז על עצמו כמסיר של חומרים מבוססי סידן. ואז נצנץ במוחי הרעיון- מה שאני צריך הוא מסיר אבן, אבל כזה שלא יפגע בצבע.

אז פניתי לנסות את מסיר האבן הפלאי, הנוזל הרב תכליתי הידוע בשמו הסודי חומץ טבעי 5%

כידוע, כדי להסיר אבן בעזרת חומץ צריך להשרות את האבן בחומץ. אז איך משרים משטחים חיצוניים של רכב בחומץ?

לקחתי מטלית ניקוי מטבח רגילה, הרטבתי אותה בחומץ ו"הדבקתי" אותה על הרכב. ואז השקיתי אותה עוד מלמעלה עד שהגיעה לקצה יכולת הספיגה שלה. כעבור 10 דקות הסרתי את המטלית וכמעט לא היו מתחתיה נקודות. את הנקודות הבודדות שנותרו פשוט שפשפתי בקלות עם המטלית הספוגה בחומץ. אל דאגה- כיוון שהחומץ ממיס את האבן היא לא שורטת את הצבע.

לאור הניסיון שלי ההצעה שלי היא כזו:

חבילת מטליות מטבח (9 מטליות ב 9.20 ברמי לוי)

2 בקבוקי חומץ טבעי 5% (4.90 כל אחד ברמי לוי)

לנסות קודם את כל השלבים הבאים במקום נסתר כדי לוודא שאין פגיעה בצבע/ציפוי

לכסות את המשטח הנגוע במטליות שהורטבו בחומץ ולהשקות אותן עד קצה יכולת הספיגה.

להמתין 10-30 דקות (לפי גודל הנקודות)

להסיר את המטליות ולשפשף איתן את הנקודות שנותרו.

לשטוף את האוטו כרגיל.

 

דבר כזה יעבוד אך ורק על כתמי בטון טריים.

לאחר שהבטון יתקשה השיטה הזאת לא תעבוד ותצתרך חומצה אקטיבית כדי להסיר את הבטון וזה חומר מסוכן מאד.

אם זה יגע בחלק מהגוף שלך אתה תצתרך טיפול רפואי. חומר ממש מגעיל. אבל היחיד שיעשה את זה מבלי לדפוק את הצבע כשהבטון כבר קשה. מניסיון.

ועדיין תצתרך לעשות פוליש בגלל שעדיין יהיו שריטות מכל החלקיקים. זה טעות חמורה לחשוב שזה לא יצור שריטות. אתה משפשף עם גרגרים מיקרוסקופיים את הצבע את חושב שזה לא יעשה שום דבר? יעשה הרבה מאד :\

עריכה אחרונה על ידי nfsmw31
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

תעשה לעצמך טובה ותתרחק מנפט. זה ישרוף לך את הלכה.

 

אתה מזכיר לי שבשנות השמונים היה כמה חבר'ה בשכונה משתמשים בנפט כדי לתת ברק לרכב.

אז לא היו פורמים להתייעץ/לחפש אינפורמציה.

 

קיבלת כמה דרכים להסיר את הבטון -אל תחפש קיצורי דרך.

 

בהצלחה.

פורסם

לפני שאתם צולבים אותי שיתכן וזה יגרום לנזק בלתי הפיך.

אני ניסתי על רכב שלם (טנדר) אשר היה "מפוצץ" בכתמי בטון ואני לא מדבר על רסיסים אלא על רכב שעמד ליד יציקות.

עבודת ההסרה לא קלה ואורכת זמן אך לא פוגעת בצבע(לא מומלץ שיגע בפלסטיק למרות שיש להם סבון שלאחר מכן מוריד את החומר)

[TABLE=class: img_and_desc mobilehide, width: 1200]

[TR]

[TD=align: center]miniral800__34110_std.png

[/TD]

[TD]MINERAL REMOVER מבית SAG הינו תרכיז ייחודי מקצועי לניקוי אריחים בעלי טקסטורה מחוספסת.

 

מסיר בקלילות צמנט, רובה, אבנית וחלודה מאריחי אנטי סליפ לניקוי וחידוש מישקים (פוגה).

 

בעל מרכיבי איכול עדינים, המאפשר שליטה אופטימלית בעומק הניקוי ובכך מונע כל פגיעה בתשתית המטופלת.

 

בשונה מחומצות מלחיות, MR800 פותח מנוסחה מתקדמת לניקוי מסיבי של כל לכלוך ו/או כתם על בסיס מינרלי (חומרים צמנטיים, אבנית ומלחים, שתן ובקטריות, חלודה וכדומה), מאבני חיפוי וריצוף, שיש גרניט, אריחי גרניט פורצלן ותשתיות עדינות אחרות.

 

המוצר אינו פוגע בנירוסטה, גומי, פלסטיק וחומרים שאינם מכילים צמנט ומינרלים. מיועד לעבודת ניקוי פנימי וחיצוני בכל תהליך ושלב בבנייה חדשה ובשיפוץ.

 

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

פורסם
לפני שאתם צולבים אותי שיתכן וזה יגרום לנזק בלתי הפיך.

אני ניסתי על רכב שלם (טנדר) אשר היה "מפוצץ" בכתמי בטון ואני לא מדבר על רסיסים אלא על רכב שעמד ליד יציקות.

עבודת ההסרה לא קלה ואורכת זמן אך לא פוגעת בצבע(לא מומלץ שיגע בפלסטיק למרות שיש להם סבון שלאחר מכן מוריד את החומר)

[TABLE=class: img_and_desc mobilehide, width: 1200]

[TR]

[TD=align: center]miniral800__34110_std.png

[/TD]

[TD]MINERAL REMOVER מבית SAG הינו תרכיז ייחודי מקצועי לניקוי אריחים בעלי טקסטורה מחוספסת.

 

מסיר בקלילות צמנט, רובה, אבנית וחלודה מאריחי אנטי סליפ לניקוי וחידוש מישקים (פוגה).

 

בעל מרכיבי איכול עדינים, המאפשר שליטה אופטימלית בעומק הניקוי ובכך מונע כל פגיעה בתשתית המטופלת.

 

בשונה מחומצות מלחיות, MR800 פותח מנוסחה מתקדמת לניקוי מסיבי של כל לכלוך ו/או כתם על בסיס מינרלי (חומרים צמנטיים, אבנית ומלחים, שתן ובקטריות, חלודה וכדומה), מאבני חיפוי וריצוף, שיש גרניט, אריחי גרניט פורצלן ותשתיות עדינות אחרות.

 

המוצר אינו פוגע בנירוסטה, גומי, פלסטיק וחומרים שאינם מכילים צמנט ומינרלים. מיועד לעבודת ניקוי פנימי וחיצוני בכל תהליך ושלב בבנייה חדשה ובשיפוץ.

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

מאיפה קונים את זה?


×
×
  • תוכן חדש...