Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
הרכב של זוגתי (יאריס 2013) חטף שפריץ של בטון, כל הרכב מכוסה בריסיסים קטנטנים.

עבדתי משהו כמו 3 שעות על הגג עם פלסטלינה ובאמת הצלחתי להוציא משם 95% מהדרק, אבל אפסו כוחותי.

בינתיים הציעו לי לנקות את זה במכון שטיפה עם חומצה, בעלות של 1500 ש"ח (כולל פוליש, אוטם וכולי), רק שלא התלהבתי מהרעיון.

מצאתי את החומר של Romix אבל אני לא מצליח להזמין אותו מUS, ומאסטופ טוענים שהם לא יכולים לייבא נוזלים משם.

החלקיקים נכנסו לכל חור, ככה שפלסטלינה לא תעבוד לגמרי.

איפה ניתן לקנות בארץ (או בחו"ל) חומר שלא מבוסס על חומצות למיניהן שיכול להמיס את הבטון?

מכירים מקום שיוכל לעשות עבודה מקצועית באזור חיפה והצפון? סדר גודל של כמה כסף זה יכול לעלות?

 

אישית יצא לי לטפל ברכב של לקוח שהשאיר את הרכב שלו חונה ליד אזור בניה. כן, יש גם פרחי הדר כאלה.

אני גם הייתי נגד חומרים על בסיס חומצה אבל צריך לנסות מה שאפשר כדי להוציא תוצאה.

המוצר: Scholl Rim HD.

מוצר מסוכן מאד!!! חובה עבודה עם מיגון עינים, עור ומערכת נשימה!!!

המוצר הזה נועד להוריד פיח ואבק בלמים ולכלוך כביש ברמה הקשה ביותר שיש.

במקרה, המוצר הזה גם ממסיס בטון כאילו זה סוכרזית. זה ליטרלי נראה בדיוק ככה.

הדרך היחידה לשחרר בטון היא להתיז את המוצר על מברשת עדיף כמה שיותר רכה ואז לעבוד בתנועות מעגליות על הלקה. לאחר שאתה ממיס את כל החלק חובה לשטוף עם מים את האזור!

עבודה זאת תגרום למיקרו שריטות בגלל החלקיקי בטון שנתפסים בתוך המברשת. אין מנוס מביצוע פוליש לאחר מכן. זאת הדרך היחידה שאפשר להוציא בטון ב - 100%.

 

להלן הדגמה:

מימין - דלת קדמית עם סווירלים וחתיכות אפורות קטנות שזה הבטון (הגג היה אפילו נורא יותר)

משמאל - דלת אחורית אחרי ביצוע עבודה עם Rim HD + פוליש גס מספר מעברים ואז פולישים בדרגות יורדות עד לקורקציה המתבקשת.

 

20170617_155609.jpg

 

כך הפאנל היה נראה לפני העבודה לשם השוואה:

20170617_144126.jpg

עריכה אחרונה על ידי nfsmw31
פורסם
מישהו יודע אם אני זכאי לתבוע את קבלן הבניין?

 

אם זיכרוני לא מטעה אותי הדרך היחידה שדבר כזה יתקבל היא שתהיה לך הוכחה שהיית במקום הספציפי הזה בזמן שיצקו בטון אחרת הקבלן פשוט יתנער ממך.

פורסם
ההוכחה היחידה שיש לי, היא שאני גר מרחק 20 מטר מהבניין..

 

גר בקרבת אתר בניה.

חניה יחידה היא באזור פתוח ליד האתר.

תבדוק באיזה שעה הם עשו את היציקה ותצליב את זה עם הזמן שאתה עדיין בבית - מצלמות אבטחה, החתמת שעון בעבודה, אם צילמת תמונה של האוטו אז בתמונה מופיע זמן הצילום עם שעה מוטבע בתוך הקובץ עצמו.

בום - עילה לתביעה (תביעות קטנות).

פורסם (נערך)
תתחדש על הסווירלים :D

 

אבדוק, אבל מוכן נפשית... אגב, ניסיתי להתמקד בלנגב רק על סביב הנקודות. וזה היה בעדינות רבה...

חוצמזה, סווירלים כמעט שלא רואים בעיין בלתי מזויינת, נקודות כן... icon_wink.gif

עריכה אחרונה על ידי rafid
פורסם

לכו ליעקב. הוא יודע להתמודד אם זה ודברים הרבה יותר קשים. מנסיון. חבל על הזמן והנזק לרכב.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

יעקב אלטר - חיפוש

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

זכותו של כל אחד לנסות לעשות לבד ולבחור אצל מי שהוא מוכן לעשות עבודה ובתקציב משלו,אני רק בעד ובהצלחה.

(עבודה שלי אחרי וכמו כן וידאו לפני עם בטון העל כל הרכב אני מצרף מי שלא מכיר עבודות שלי)

לפני-

אחרי-https://www.facebook.com/ALT.D.S/videos/vb.186091968159908/826040324165066/?type=2&theater

תודה לכולם

עריכה אחרונה על ידי יעקב אלטר
פורסם

מאיפה אתה בארץ?

שלח לי טלפון בפרטי. אולי אעזור לך לפתור את העניין.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900


×
×
  • תוכן חדש...