Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תנסה בעדינות עם פלסטלינה+נוזל סיכוך ועם הרבה סבלנות. אני הצלחתי להסיר ביגואר XF של חבר, בהונדה סיויק 2009 וטויוטה יאריס של חבר אחר כתמי בטון בהצלחה גדולה. האמת שלא השתמשתי בחומר סיכוך ייעודי אלא במים+סבון.

פורסם

משהו אומר לי שהחומצה תוריד גם חלק לא קטן מהלכה והצבע :/

 

תנסה להרטיב את המקום במים ולנסות להוריד את זה עם האצבע (ציפורן).

פורסם

הורדה עם חומצה או עם הציפורניים כמו שרשמו מעליי רק תפגע בצבע ועלולה לגרום נזק בלתי הפיך.

אני ממליץ על פלסטלינה אגרסיבית ,לחברת מגווירס יש אחת כזו,המחיר לא זול אמנם אבל התוצאות מאוד טובות ,מניסיון עם רסיסי צבע שישבו על כל הפח והפלסטיקים-הפלסטלינה הורידה הכל,ומה שלא הורידה החלישה וכנראה החומציות של הגשם האחרון גרמה להכל לרדת.

Miata ND2

 

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אהלן,

Long story short..

החנתי את האוטו לפני יומיים ברחוב, וכשחזרתי אפשר לומר שהאוטו כולו היה מלוכלך בטיפות/כתמים קטנים של מלט - ככה"נ מאתר הבנייה שליד.. לא שיש לי מושג איך זה מסביר את זה.

ניסיתי לנקות בעצמי בעזרת מים רותחים ומטליות מיקרופיבר שזרוקות באוטו אך ללא הצלחה ניכרת, רק בעזרת גירוד עם הציפורניים בעדינות.

אני מאוד מפחד על הצבע, ומתבאס מהמצב שכן האוטו דיי חדש (בן שנה).

 

האם יש איזשהו פיתרון עשה-זאת-בעצמך? חומר כלשהו שלא יפגע בצבע?

האם פוליש ווקס יפתור ויחזיר לי את האוטו הנקי שלי? ואם כן האם יש מומלצים באזור חולון במחירים שפויים לסטודנטים?

 

תודה,

אמיר

פורסם

שלום אמיר.

הנושא מוכר לי מקרוב, קרה לרכב של אבא שלי, ולרכב הישן שלי, ולשכן שלי, בכולם הפתרון היה פלסטלינה.

מומלץ להימנע מלגרד עם ציפוריים/כלים אחרים, אתה פשוט תשרוט את הצבע, אפילו אם ניראה לך שלא, אתה שורט.

 

פלסטלינה תפתור לך את הבעיה. שלא תעיז לעשות פוליש עם חלקיקי בטון על הרכב.

 

אני רואה שאתה סטודנט, אם אתה רוצה תתאם איתי, אני אעזור לך עם זה, אני מרחובות, אז אם זה נוח לך תשלח לי הודעה פרטית.

 

באיזה רכב מדובר דרך אגב?

פורסם

תודה על התגובה!

מצער לשמוע שזה עניין מוכר.. אולי קיים קורס בציורי מלט על מכוניות לקבלני בניין

 

מדובר בסיאט Mii 2013, ולא שמעתי על פלסטלינה - אפשר הסבר? האם אפשר לעשות את זה על כל האוטו או שזה נקודתי?

 

תודה,

אמיר

פורסם
תודה על התגובה!

מצער לשמוע שזה עניין מוכר.. אולי קיים קורס בציורי מלט על מכוניות לקבלני בניין

 

מדובר בסיאט Mii 2013, ולא שמעתי על פלסטלינה - אפשר הסבר? האם אפשר לעשות את זה על כל האוטו או שזה נקודתי?

 

תודה,

אמיר

 

פלסטלינה זה השם העממי לחומר הפולימרי הקסום שמנקה את הלכלוכים הקשים ביותר שצמודים לפח.

יש מגוון עצום של פלסטלינות, אני הייתי משתמש בסינית פשוטה מאיביי שתעלה לך כמה שקלים..

 

אני מאמין שאתה רוצה להוריד את הבטון כמה שיותר מהר מהצבע כדי שלא יגרם לצבע צריבה או נזק משמעותי, תבדוק איפה יש חנות דיטיליינג קרובה אליך :

 

http://www.vixdetailing.co.il/%D7%9E%D7%A4%D7%99%D7%A6%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%96%D7%9B%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%9D.h tml

 

תעשה הזמנה של פלסטלינה עם חומר סיכוך מאחת החנויות, תעדכן שהחומרים בידך.

 

זה המדריך:

 

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום,

אבא שחי חנה במקרה ליד אתר בניה :?, כשחזר ראה שחצי רכב מכוסה טיפות בטון (הרכב חנה משהו חכו חצי יום כך שזה התייבש טוב).

מה הדרך הכי מהירה ויעילה להסיר את זה? פלסטלינה? חומץ? IPA? מים חמים?

 

תודה

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

חומצה מיוחדת שממיסה את הבטון. יש לקחת בחשבון שהיא ממיסה גם כל הגנה שיש על רכב. פלסטלינה עלולה למשוך את הבטון יחד עם לכה וצבע.


×
×
  • תוכן חדש...