שלום אנשים, לפני זמן מה ניתז על הרכב שלי בטון(כנראה היו עבודות ליד לא יודע בדיוק איך זה קרה).
רציתי לדעת איך ניתן להוריד את הכתמים בצורה הטובה ביותר, מבלי לפגוע בצבע? [צבע האוטו לבן]
ניסיתי בשלב מסויים בעזרת נייר לטש 800/1200 בחלק קטן על מנת לראות אם זה מוריד את הכתמים, ואכן הם יורדים דיי בקלות...
אבל אני לא בטוח שזה טוב לצבע, למרות שזה לא נראה שזה פוגע בו.
תודה מראש לעוזרים