Jump to content

Noxygen

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של Noxygen

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מישהו??? האם כדאי לשייף עם נייר 2000/1200 ולאחר מכן לעשות פוליש ווקס?
  2. אין לי תמונה מלאה,מחר אצלם... אבל אפשר לראות חלק פה(מעל הפנס)
  3. שלום אנשים, לפני זמן מה ניתז על הרכב שלי בטון(כנראה היו עבודות ליד לא יודע בדיוק איך זה קרה). רציתי לדעת איך ניתן להוריד את הכתמים בצורה הטובה ביותר, מבלי לפגוע בצבע? [צבע האוטו לבן] ניסיתי בשלב מסויים בעזרת נייר לטש 800/1200 בחלק קטן על מנת לראות אם זה מוריד את הכתמים, ואכן הם יורדים דיי בקלות... אבל אני לא בטוח שזה טוב לצבע, למרות שזה לא נראה שזה פוגע בו. תודה מראש לעוזרים
  4. Noxygen

    פתיחת נושאים

    או הסתדר נשלח המייל...
  5. שלום, לאחר שנרשמתי לפורום והתחברתי[חשוב לציין שלאחר מילוי הפרטים בטופס ההרשמה ושליחתם, המערכת לא מציגה שום דבר פרט לטעינה מתמשכת] אינני יכול לפתוח נושאים, להגיב וכו... מה ניתן לעשות? *מייל לא נשלח לאחר הרשמה. תודה מראש...
×
×
  • תוכן חדש...