אהלן,
Long story short..
החנתי את האוטו לפני יומיים ברחוב, וכשחזרתי אפשר לומר שהאוטו כולו היה מלוכלך בטיפות/כתמים קטנים של מלט - ככה"נ מאתר הבנייה שליד.. לא שיש לי מושג איך זה מסביר את זה.
ניסיתי לנקות בעצמי בעזרת מים רותחים ומטליות מיקרופיבר שזרוקות באוטו אך ללא הצלחה ניכרת, רק בעזרת גירוד עם הציפורניים בעדינות.
אני מאוד מפחד על הצבע, ומתבאס מהמצב שכן האוטו דיי חדש (בן שנה).
האם יש איזשהו פיתרון עשה-זאת-בעצמך? חומר כלשהו שלא יפגע בצבע?
האם פוליש ווקס יפתור ויחזיר לי את האוטו הנקי שלי? ואם כן האם יש מומלצים באזור חולון במחירים שפויים לסטודנטים?
תודה,
אמיר