Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אנשים יקרים!

 

לאחר שעברתי על כמה נושאים ותגובות בפורום הייתי חייב שמישהו יתן לי תשובה קצת יותר ספציפית...

קניתי לא מזמן פולו 97' מנוע 1.6 (לא מסוחר, מאבא שלי. ככה שאני יכול עוד להיפתר ממנה). שאני מניע אותה, יוצא עשן לבן מהאגזוז. עד כאן, השאלה רגילה. אבל מה שמעניין אותי הוא מה דעתכם לאור הפרטים הבאים:

היא לא אוכלת שמן ולא נעלמים מים.

אין מים בשמן.

לאחר נסיעה של כמה דקות, כבר לא יוצא עשן לבן.

כבר די הרבה זמן יצא בהנעה עשן - אומנם שחור, אבל עשן.

לפני שבוע עשיתי טיימינג וביקשתי מהמוסכניק, כדרך אגב, לבדוק לגבי העשן - הוא אמר שזה שום דבר (אבל די בטוח שהוא שכח לבדוק).

המנוע די מרעיש ואפשר להתבלבל ולחשוב שזה מנוע דיזל. אבא שלי לא מצליח להיזכר אם זה כך מאז ומתמיד.

 

אם אני נשמע לחוץ או פרנואיד אז זה נכון! כבר אכלתי אותה עם האוטו הראשון שקניתי בצעירותי. אחרי שבוע גיליתי שמכרו לי אוטו עם ראש מנוע סדוק... מאז היה לי עוד רכב (איביזה 94') שגם איתה כל נסיעה היתה נגמרת במוסך. ופשוט אין לי כח יותר ל*&$@* הזה.

 

אז מה דעתכם? שוב אכלתי אותה או שאפשר להרגע?

אל תחסכו ממני גם אם זה קשה! :lol:

 

תודה

פורסם

שלום רב.

 

עשן לבן רק זמן מה אחרי התנעה נשמע לי כמו גומיות שסתומים.

לא סוף העולם. והסיבה שאתה לא רואה איבוד שמן זה כי מדובר ממש בטפטוף קל מבעד לגומיות השסתומים אל תא הבעירה.

יותר נכון בזמן ההתנעה, השמן שטפטף, חוד לתא ונשרף שם. לכן יוצא עשן לבן.

 

עשן שחור זה כבר קשור לשריפת דלק מוגברת.

שתי התופעות הנ"ל דורשות בדיקה במוסך.

פורסם

אם זה ההתנעה הראשונה של הבוקר, אז יכול להיות שזה פשוט הלחות שהצטברה באגזוסט במהלך הלילה.

 

ואז מה שאתה רואה זה לא עשן לבן, זה פשוט אדים, נראה אותו דבר. נותן ענן יפה כזה..

ואחרי 3 דקות נעלם.

פורסם
אם זה ההתנעה הראשונה של הבוקר, אז יכול להיות שזה פשוט הלחות שהצטברה באגזוסט במהלך הלילה.

 

ואז מה שאתה רואה זה לא עשן לבן, זה פשוט אדים, נראה אותו דבר. נותן ענן יפה כזה..

ואחרי 3 דקות נעלם.

כן ולא.

 

עשן לבן בגלל גומיות שסתומים באמת נותן ענן "יפה כזה" עם ניחוח ברור של משהו שהוא לא אדים !

אדי מים בגלל לחות באגזוז לא תיתן ענן שכזה. והאדים שיוצאים נמשכים בד"כ יותר זמן מאשר בעית גומיות שסתומים.

אינני מומחה לעניין, אבל לדעתי זה בגלל שלוקח זמן עד שצינור האגזוז מתחמם ולכן הלחות שם מתאדה לאט יותר.

 

שמן בגלל גומיות שסתומים נשרף ברובו בזמן ההתנעה ולא יימשך לאחר מכן.

 

כך מניסיון שלי עם רכב שלקה בבעית גומיות שסתומים.

פורסם

גדולים אתם!

לפחות נראה שאני לא בכיוון של פקונג ראש.

אבל מה שכן, כשאין עשן לבן (למשל שהאוטו כבר חם) אז בהנעה יוצא ענן של עשן שחור.

אז מה היה לנו? הצטברות של אדים עם ריח שהוא לא של אדים מהעשן הלבן אבל יכול להיות שזה בגלל הערבוב עם העשן השחור, שהוא בגלל שריפת הדלק. יכול בכלל להיות שמדובר בשסתומים ואז אמור להיות ריח.

:?

נראה לי שאני אגש למוסך

 

עזרתם לי מאוד! תודה רבה.

×
×
  • תוכן חדש...