Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ...

אז ככה יש לי פורד פוקוס ושברו לי את הסמל ..

עכשיו הבאתי סמל גנוב מחבר ורציתי לדעת איך אני מחבר אותו (אני לא יכול סתם להדביק כי יש שם את הפתיחה של המכסה מנוע)

הלכתי לחברה ואמרו לי 100 שקל להרכיב קצת יקר לדעתי לסמל ...

לפי מה שאני יודע יש איזה מנגנון שם

תודה לעוזרים =]

פורסם

עצם העובדה שגנבת את הסמל מרכב אחר אני מקווה שאף אחד לא יעזור לך.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אם הוא גנב את הסמל אתה יכול לזרוק אותו לפח ...

אם לא פותחים את הקליפס מאחור כמו שצריך ושומרים על הקפיץ הסמל לא שווה כולם .

הסמל הזה מגיע עם קליפס מיוחד וקפיץ .

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

הסמל מחובר בחלקו האחורי עם קפיץ ובורג פלסטיק

כאשר גונבים את הסמל ברוב המקרים הוא נשבר .

פתח את הגריל הקדמי בעדינות על ידי פתיחת ברגי הפלסטיק ורוב הסיכויים שתמצא שם את הקפיץ והבורג .

אני קניתי את הסמל באי ביי ב - 130 שקל כולל הובלה .

רק שים לב - הסמל של פוקוס 2007 ומעלה גדול יותר מהדגם הקודם .

פורסם

עצם זה שאתה מספר לנו על שחבר שלך גנב סמל...

ואתה עוד רוצה שנעזור לך

גנבו לי בעבר שני סמלים ואם הייתי תופס את הגנב

את שתי הידיים הייתי שובר לו.

לכן עשה טובה לעצמך-אל תדביק סמל גנוב על הרכב.

אתה מביא על הרכב קללה שעלולה לחזור עליך בכביש.

עדיף בלי סמל מאשר סמל גנוב!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

אפשר לגשת למוסך מורשה של פורד ולגנוב (לחטוף) את המכונאי ואז להכריח אותו להרכיב את הסמל ורק אחרי כן לשחרר אותו.

אל תשכח לכסות את הפנים ולשנות את הקול כדי שהוא לא יוכל אח"כ לזהות אותך.

במחשבה שניה, רעיון טוב יותר זה פשוט לגנוב מכונית כזאת שהסמל אצלה קיים ותקין :wink:.

חשבתי שכבר קראתי וראיתי הכל וטעיתי.

בדיחה - איך מתחיל ספר בישול ברומנית?, גנבי תרנגולת ו...

בברכה - רפי לין

×
×
  • תוכן חדש...