Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

בשעה טובה קיבלתי את הרכב שלי לפני שבועיים

והחלטתי לשתף אתכם ברשימת האבזור ורשומות שלי על הרכב.

כאשר אני התלבטתי חיפשתי נושא כזה ולא היה.

 

הרכב מגיע עם 6 כריות אויר.

ABS ESP וכל שאר האותיות של הבטיחות.

הגה מתכוונן למעלה למטה ולכיוון הנהג.

רדיו MP3 עם שליטה משלט שנמצא ליד ההגה

הרמקולים שמגיעים עם הרכב טובים ולא נדרש להחליפם(רמקולים ב4 דלתות וטוויטרים)

לרכב יש בקרת אקלים מפוצלת( רעיון גאוני וממש שימושי) לא מכיר עוד רכב במחיר כזה עם בקרת אקלים מפוצלת

בין המושבים הקדמיים יש תא אחסון עם משענת שזזה קדימה ואחורה וגם יכולה לשנות את זווית ההטייה ב3 מצבים(למעלה)

כמובן שיש כל מיני פיצרים קטנים כמו עם המגבים עובדים ונכנסים לחנייה ומשלבים הילוך אחורי המגב האחורי מופעל אוטומטית

 

מבחינת הנסיעה:

לטעמי הנסיעה קשה מדי כלומר מרגישים כל מיני בורות בכביש אבל יכול להיות שזה סובייקטיבי.

מנוע 1.6 עם 120 כ"ס נותן את אותותיו למרות שהתיבה הורסת אותו. (תיבת הילוכים AL4 )

אני לא נכנס לשום ויכוח על נושא התיבה (ראיתי שהיו פה הרבה), זו דעה סובייקטיבית לגמרי.

רכב מפנק מבחינת האבזור והנוחות של המושבים. וגורם לחיוך מהנה בכל פעם מחדש.

 

נ.ב.

ההתלבטות שלי הייתה מול מאזדה 3 החדשה.

 

אם למישהו יהיו שאלות לגבי הדגם אני אשמח לענות.

 

יבגני

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יכולת להפנות אותנו לסוכנות או לאתר גם שם יש את רשימת האבזור לא מבין מה העניין בכלל

 

ד"א אם כבר 308 רק את הגרסת הטורבו חסכונית חזקה ומפוארת יותר !

מנוע קטן הספק גדול חסכוני וזריז

מרשים יותר מעוד איזה לוח שעונים או צבע ורוד בגאנטים

בקיצור לך תחליךף מהר לטורבו ואז תבוא לספר לנו

פורסם

גם ב307 יש אותה רשימת אבזור כבר בשנת 2001

אני רגיל למכוניות ארופיות אתה כנראה רגיל לקוראניות יפניות אז כל זה מרשים אותך

ברוך הבא למועדון שמח שיצאת מהקופסה עם המנוע

בהצלחה

יש רק בעיה אחת לאחר שתקנה פעם אחת רכב ארופי במיוחד פיגו תתמכר ולא תוכל לקנות שוב יפני

כל הבלבול שכל לגבי אמינות זה קישקוש

פורסם

הטורבו לא נמצאת בקבוצה 2. רק הדגם האטמוספרי.

 

האם דגם הקומפורט שמיועד לליסנגים מצוייד בבקרת אקלים? הבנתי שזה חלק מהאבזור שמבדיל בינו לבין הקומפורט פאק...

אז מה בעצם ההבדל בין הגרסאות של מנוע ה-1.6 הרגיל (נטול טורבו)?? שמעתי על קומפורט, קומפורט פאק וקומפורט פלוס ויש גם את הפרימיום המפוארת שמאובזרת כמו דגמי ה-140. מישהו יכול להאיר את עיני?

פורסם

דווקא אני עשיתי נסיעת מבחן לפני חודש על ה308 עם המנוע היותר חזק(לא זכור לי עכשיו כמה כוחות סוס נראה לי 140) ולא כזה התלהבתי אוטו נוח כמו שרק פיזו יודעים לעשות אבל הגיר מעצבן במיוחד עם הניסיון הקודם שלי מה206 ובסוף הלכתי על המאזדה 3(הגיטה לא הייתה המלאי והייתה יקרה ב30 אלף)

פורסם

נהגתי על הרכב אתה צודק הגיר הורס את הרכב !!!

מי שמחפש משהו ספורטיבי לא יקבל.

הרכב מגיע גם עם גיר ידני או רובוטי עם 150 כ"ס

אבל לא מיובא לארץ חבל!!!

יכול להיות רכב ספורטיבי רק עם גיר אחר.

  • חודש מאוחר יותר...
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...