Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי זמן מסויים שאני תוהה מה הוא הרכב בשבילי,ברחבי הפורום הנפלא הזה....

אני חושב אולי שזה הדבר בשבילי -מיצובישי לנסר!!:-o

יפנית נכון? אז זה אומר משהו טוב... מנוע 1500 נראה בסדר...

מה אתם חושבים עליה? צריכת דלק? אני רוצה אוטו שיהיה חבר בשעת צרה (כלומר שיהיה אפשר לסמוך עליו)

אמינות? חלקים? עמידות?

אלפי תודות!!!:roll:

peugeot 206 xs 1.6 '99

פורסם

בגדול רכב חביב מאוד, הבעיה היא שרובם כבר במצב שחוט

הייתה לי אחת כזו במשך 9 שנים

אם תחפש בסבלנות או לחילופין אם יש לך כסף ליישור קו עצבני- לך על זה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

היה לי כזה מודל 93 אוטומט, אני מאוד מאוד מתגעגע אליו! אחלה אוטו, אמין ובמחיר שלו הוא די מפנק (ח"ח,ה"כ,נ"מ, מראות חשמל). הבעיה היחידה שלו שהגיר שלו הוא 3 הילוכים תרגיש את זה בנסיעה בן עירונית, בנסיעה עירונית אין כמעט הבדל.

צריכה דלק סטנדרטית יחסית לרכב ישן ואוטומט עשה לי משהוא כמו 1:7 בעיר.

בהצלחה!

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם

כמו שאמרו פה זה רכב מצויין המיציבושי לנסר אבל רק אם הוא מתוחזק טוב!

*ברכבים כאלה שאני קונה אני הולך לחשמלאי שיבדוק את מצב החשמל (סתם כהמלצה)

הוא לא "שותה" הרבה דלק ..

*

אני לא רוצה להספים אבל אני לא ממש אוהב את המיצובישי ,אני מעדיף הונדה...וממליץ לך!

 

:)

פורסם

מצאתי אחת אני הולך לראות מחר. האיש אומר שהיא 130K קילומטרז כי היד הראשונה היתה של נכה.

שנת 92 הוא יד שניה.

מה אתם אומרים? הוא נשמע אמין בסה"כ.

130K זה באמת מעט ל17 שנה. לא יודע כמה זמן היא אצלו מחר אני אשאל...

מה לבדוק באוטו, לקחת לבדיקה ?

peugeot 206 xs 1.6 '99

פורסם

מה שלי ידוע הדגם הידני הוא יותר בעיתי, בזמנו אמרו לי ללכת רק על אוטומט. לגבי ק"מ גם אם זה לא נכון יאללה מדובר ברכב 92 לק"מ אין כ"כ משמעות לטוב ולמוטב, צריך שיהיה מטופל.

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם
מצאתי אחת אני הולך לראות מחר. האיש אומר שהיא 130K קילומטרז כי היד הראשונה היתה של נכה.

שנת 92 הוא יד שניה.

מה אתם אומרים? הוא נשמע אמין בסה"כ.

130K זה באמת מעט ל17 שנה. לא יודע כמה זמן היא אצלו מחר אני אשאל...

מה לבדוק באוטו, לקחת לבדיקה ?

 

אם אין תיעוד של הטיפולים עם רישום קילומטראז', אין אפשרות לדעת את הקילומטראז' אמיתי.

יש לך מוסך שאתה סומך עליו, כדי לקבל תמונת מצב ומחירים לתיקון הליקויים שיש ברכב (לא מכון טסטים)?

אם תיקח את הרכב (מודל 92) לבדיקה ממוחשבת, הכל ייצא לא תקין, אבל לא תקבל שום אנידיקציה למצב הרכב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...