Jump to content

sharon567

  • הודעות

    110
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    צפון

הנקודות של sharon567

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

1

מוניטין

  1. השתמשתי בנוזל FORTE ולא ייאמן - שיפור רב מאוד בצריכת הדלק. אני משער שבין 2 המיכלים - הראשון שבו שמתי את הנוזל למילוי הבא אחריו היה כבר שיפור של אולי 3 קילומטר לליטר. שווה להשתמש! כדאי!!
  2. שלום לכם יש לי 206 ידנית מודל 99', אתמול והיום לפתע שמתי לב שבהילוך ראשון כשאני מוריד את הרגל מהקלאץ' יש תקתוק - 'תיק' מאיפשהו ושוב כשאני לוחץ . אתמול גם היה מין רעש - נדמה לי שזה היה הצפצפה... מה הבעיה ? תודה על כל עזרה
  3. אוקיי תודה רבה לכם!
  4. שלום לכולם עשיתי טיפול לרכב בשבוע שעבר, וכשהגעתי הביתה מצאתי בקבוק פלסטיק סגור של נוזל ניקוי מערכת דלק. FORTE הסתכלתי בדף חיוב וראיתי שחייבו אותי על זה- כנראה ששכחו להשתמש - הם השאירו אותו בתא הנוסעים. כתוב שפשוט מוסיפים את הנוזל למיכל בכל טיפול. זה מה שעליי לעשות ? להוסיף למיכל ולנסוע כרגיל? תודה על כל תשובה
  5. דאימון תודה על התשובה
  6. מקפיץ. מישהו יכול לומר לי מה אומר מד לחץ השמן? הוא מגיע ל125- 130 מעלות - זה נורמלי?
  7. שלום כולם שבוע שעבר רכשתי את הרכב הראשון שלי - פג'ו 206 1.6 שנת 99'. הסתבר לי בלי שממש שמתי לב קודם, שהכסא נהג - כלומר החלק שנשענים עם הגב עליו, יורד ממש כאילו החלק שבור שם או משהו, החלפתי ידית כיוון ועדיין אי אפשר בכלל לכוון רק להרים את כל המושב לכיוון ההגה אז גם אי אפשר לכוון ואיך שזה ככה - זה שבור ויורד כל פעם שנשענים. האם כדאי לי להחליף מושב? כמה זה עולה לדעתכם? ואם אני מחליף את המושב הזה, אני אצטרך גם להחליף את השני כנראה לא? זה יראה מאוד לא יפה אחרת, לא ככה? ואז נשאלת השאלה... מה עם המושבים מאחורה..? אשמח לכל תשובה או הצעה המשך שבוע טוב
  8. בטרייד אין אמרו שדיברו עם בעל הרכב הקודם ושהוא עשה החלפת רצועה וקלאץ' חדש לפני 200 קילומטר- לא הצלחתי להבין למה הוא התכוון , זאת אומרת שהבעלים הקודם אמר לו שהוא החליף רצועה ממש לפני שהוא עשה טרייד אין לרכב שלו. זה היה לי נשמע מוזר ולא הצלחתי להבין את העיניין. אם אני שואל את המוסך (מורשה) הבוחן יכול לומר לי אם הרצועה חדשה לגמרי - אפשר לראות את זה? אני בהתלבטות פה - לא ממש בטוח מה כדאי לי לעשות. אבל אני כנראה אחליף אם אני לא אקבל תשובה חד משמעית, צריכים להחליף ברכב הזה כל 60-70 קילומטר ועכשיו בדיוק זה הזמן- 140K.
  9. תודה רבה לכם אני אנסה באמת לדבר עם הטרייד אין ואם זה לא ילך , האוטו שלי כבר במוסך ואני אבקש שיחליפו רצועה שבת שלום ורגועה שתהיה לכולם
  10. שבת שלום לכולם אני צריך ייעוץ קניתי השבוע פג'ו 206 שנת 99' מסוכנות טרייד אין, 143K קילומטר. הכנסתי אותו היום למוסך לטיפול, פלגים שמנים מסנן דלק וכו'- טיפול גדול. ברשומים של המוסך (מורשה) הרכב טופל עד 80K בשנת 2005 ואין יותר רשומים. בטרייד אין אמרו לי שהם התקשרו לבדוק לי עם בעל הרכב ושהוא אמר להם שהוא החליף רצועת טיימינג וקלאץ' לפני 200 קילומטר - כלומר ממש לפני שהוא מסר להם אותו. האם אני יכול לסמוך על זה? למה שמישהו יעשה טיפול לרכב ומיד ימכור אותו? במוסך שאלו אותי מה אני רוצה לעשות, אבל איזו דרך יש לי לדעת אם הרצועה חדשה או ישנה? בבדיקה שעשיתי לפני הקניה הבוחן אמר שהוא לא יכול לדעת אם רצועה היא חדשה או לא, זה נכון? אז גם במוסך לא יכולים לדעת? מה כדאי לי לעשות ? אם נקרעת רצועה כי היא ישנה, האם נגרם נזק למנוע/לרכב? כל עזרה מבורכת שבת שלום
  11. אני חושב שאולי הפכת בינהם צד שמאל זה החום מנוע? או בקיצור - 115 זה הלחץ שמן? ומה זה אומר?
  12. שלום רכשתי בשעה טובה רכב משומש ראשון וראיתי בנסיעה שיש 2 מדי חום . הראשון שבצד שמאל נראה כמו הציור הרגיל של מד חום על מים- והוא בערך על 90 מעלות. השני שבצד ימין שונה קצת אך גם ציור של מד חום והוא עמד בערך על 115. תוכלו לומר לי בבקשה מה הם מציינים?
  13. מצחיק, אהבתי אני הבנתי בגדול שביטוח ישיר או 9000000 יהיה הכי זול. חברת הביטוח אי די איי או איי די אי שניהם עובדים איתם. דרך אגב הם אומרים בטרייד אין שאין ביטוח לרכב/ים. סבבה תודה לכולם על התגובות אחרי 9 חודשים בפורום סוף סוף קניתי רכב ראשון לעצמי - אני די שמח ביי
  14. קניתי ממגרש טרייד אין כלומר חתמנו על זכרון דברים, וביום חמישי עושים את ההעברה. האם לדאוג לביטוח כבר מעכשיו?
×
×
  • תוכן חדש...