Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים

קניתי צמיגים של דנלופ הדגם שכתבתי בכותרת באנטון ביפו לפי המלצות החברים בפורום

יש לי אימפרזה 2004

המידות:

185-70-14

שילמתי 1100 ש"ח על 4 צמיגים

האם זהו צמיג טוב?,האם המחיר בסדר?

תודה רבה

ליאור

פורסם

לאבא שלי היה אותו על הכריזמה שלו, אני לא ממליץ!

 

בהתחלה עושה רושם טוב, אך מתייבש מהר, לא אוחז, מצייץ בפניות שעם צמיגים אחרים לא תשמע כלום.

והוא מיוצר באינדונזיה..

בקיצור, כנראה שלא שאלת את האנשים הנכונים בפורום.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

לא יודע איזה המלצות קיבלת עליו אבל תעשה חיפוש על הצמיג הספציפי הזה ותראה שללא מעט אנשים היה נסיון רע איתו.

אני אישית חושב שזה צמיג ח*א. על יבש הוא סביר ועל רטוב הוא פשוט מסוכן.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

תלמדו לנהוג והצמיג לא יחליק לכם .

+1,

הרכבתי רביעייה בהונדה סיויק, הצמיג אוחז בצורה טובה מאוד.

תדאגו לשמור על לחץ אוויר נכון.

-

פורסם

כבר היה שרשור ארוך בנושא. גם אני הרכבתי רביעיית SP 490 (לגאסי 4X4) ואני מרוצה מהם מאוד.

קל להשמיץ, במיוחד קל להשמיץ תוצרת מלזית. ביחס למחיר, התמורה והאיכות טובות מאוד. ברור שישנם צמיגים טובים יותר, גם לדנלופ, אז מה?

:turn-l:
פורסם

הצמיג נותן תמורה טובה ביחס למחיר.

החיסרון היחידי שאני יכול להצביע עליו, הוא רעש במהירות גבוהה.

חוץ מזה לא נתקלתי בבעיות ב"אחיזה".

 

ד"א,

הצמיגים היחידים שנתקלתי בהם בבעיות אחיזה הם היו צמיגים "ירוקים" של קומהו וקונטי (185/60 R14).

(אחרי הרכבת רביעית דנלופ-הורגש שיפור לטובה מבחינת אחיזה),

מבחינתי, זו הייתה פעם אחרונה שאני מרכיב צמיג "ירוק".

-

פורסם

קודם כל לנהוג אני יודע.

 

מה שרשמתי זה מהתנסות אישית שלי ולא משמועות. הצמיגים האלו לא משהו נקודה.

במיוחד שבאותו מחיר בדיוק (520 ש"ח לזוג טרי בפנצ'ריה בקרית חיים),

אפשר לקנות את היוקוהמה Adrive שהוא בכמה רמות יותר טוב - אז בכלל אין מה לחשוב על לקנות את הצמיגים האלו.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

בוקר טוב

אני מתכוון לחזור לאנטון להחליף את הצמיגים הללו

יש לכם המלצות לצמיגים 185-70-14?

תודה רבה

ליאור

×
×
  • תוכן חדש...