Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מעוניין להחליף את האוטו, והכיוון הוא האצ'בק ספורטיבית.

 

אם אני הולך על הרף העליון של התקציב, יש את השירוקו 1.4 או הגולף gti, אבל זה בתנאי שאני אצליח להתארגן על הכסף.

אם זה לא קורה, ואני צריך לרדת בתקציב, חשבתי בכיוון של סיאט לאון - האם יש בסיאט שילוב של מנוע TSI עם תיבת DSG כמו ב-VW?

 

כמו כן, אשמח לשמוע הצעות נוספות לרכבים דומים, בדגמים של השנים 2007-2009.

תודה מראש!

פורסם

מה חשוב לך מאוד שיהיה ברכב? מה התקציב?

הגולף GTI והשירוקו מאוד מעניינות, אך הייתי מוסיף להתלבטות ביניהן את האלפא מיטו המדהימה.

גם אני בהתלבטות כבר תקופה בין המיטו לשירוקו 1.4 , למיטו לפי דעתי יש הרבה יותר אופי והיא ניראית מדהים.

התלבטות לא קלה, בצע נסיעת מבחן בשתיהן ותחליט.

פורסם

ההתלבטות כרגע היא בין שירוקו 1.4 לסיאט לאון FR.

 

התקשרתי השבוע לסוכנות סיאט על מנת לקבוע נסיעת מבחן, ונאמר לי שבפברואר אמור להגיע דגם חדש של הלאון, והם הפסיקו למכור את הדגם הנוכחי...

 

לא ראיתי משהו על דגם חדש בשום מקום, כולל באתר העולמי של סיאט. הדבר היחיד שמצאתי זה מתיחת פנים קלה שהרכב עבר לפני חצי שנה בערך.

 

מישהו יודע על מה מדובר?

פורסם
מה חשוב לך מאוד שיהיה ברכב? מה התקציב?

הגולף GTI והשירוקו מאוד מעניינות, אך הייתי מוסיף להתלבטות ביניהן את האלפא מיטו המדהימה.

גם אני בהתלבטות כבר תקופה בין המיטו לשירוקו 1.4 , למיטו לפי דעתי יש הרבה יותר אופי והיא ניראית מדהים.

התלבטות לא קלה, בצע נסיעת מבחן בשתיהן ותחליט.

אין אפשרות לא לשקול את המיטו, לדעתי לפחות. אני אולי משוחד, אבל אני לא יכול שלא להסכים עם הבחור למעלה ב100%.

×
×
  • תוכן חדש...