Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אסור בהחלט לנוע ברכב שאינו תקין

בהתיחס לנקודה זו, רכב ללא שמשה קדמית, לפי חוק אינו תקין

ואסור בתחליט האיסור לפי החוק לנוע עם רכב ללא שמשה קדמית.

ונוסף לכך זה לא בטיחותי....

 

תחשוב אם היית עובר טסט ללא שמשה קדמית ברכב,או פנס איתות שבור.

 

אני מניח כי KOMPY בקיא במספר התקנון בחוק.

 

בכבוד רב

turbo

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

בעקרון אסור, אבל לא נראה לי שיעשו עם זה בעיות, אם מדובר על נסיעה של כמה מאות מטרים (ממוסך למוסך).

 

רק תזהר לא לנסוע עם פה פתוח, כדי לא לבלוע זבוב ולא להפעיל את המתזים של המים.

:lol:

פורסם
בעקרון אסור, אבל לא נראה לי שיעשו עם זה בעיות, אם מדובר על נסיעה של כמה מאות מטרים (ממוסך למוסך).

 

רק תזהר לא לנסוע עם פה פתוח, כדי לא לבלוע זבוב ולא להפעיל את המתזים של המים.

:lol:

 

15 דקות נסיעה, כפי שהוא ציין, זה טיפ טיפה יותר מכמה מאות מטרים..

יותר בכיוון של כמה קילומטרים! :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אם אתה נוסע לזגג בלבד בלי עצירות בדרך ואתה נוסע לאט

אז אני לא חושב שיעשו לך בעיות עם זה...

הרי שוטר יבין שהאוטו צריך להגיע איך שהוא למוסך.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
אם אתה נוסע לזגג בלבד בלי עצירות בדרך ואתה נוסע לאט

אז אני לא חושב שיעשו לך בעיות עם זה...

הרי שוטר יבין שהאוטו צריך להגיע איך שהוא למוסך.

 

כן השוטר מבין שרכב כזה אמור להיות משונע ע"ג גרר.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
אסור בהחלט לנוע ברכב שאינו תקין

בהתיחס לנקודה זו, רכב ללא שמשה קדמית, לפי חוק אינו תקין

ואסור בתחליט האיסור לפי החוק לנוע עם רכב ללא שמשה קדמית.

ונוסף לכך זה לא בטיחותי....

 

תחשוב אם היית עובר טסט ללא שמשה קדמית ברכב,או פנס איתות שבור.

 

אני מניח כי KOMPY בקיא במספר התקנון בחוק.

 

בכבוד רב

turbo

 

לפי דבריך קשה לומר איך זה הגיוני שיש האמרים פתוחים לגמרי (אין בכלל חלונות/דלתות) שנוסעים בכביש.... ובצורה חוקית...

זה אפשרי... תלוי ברכב... ברכבך, אי אפשר :)

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
אסור בהחלט לנוע ברכב שאינו תקין

בהתיחס לנקודה זו, רכב ללא שמשה קדמית, לפי חוק אינו תקין

ואסור בתחליט האיסור לפי החוק לנוע עם רכב ללא שמשה קדמית.

ונוסף לכך זה לא בטיחותי....

 

תחשוב אם היית עובר טסט ללא שמשה קדמית ברכב,או פנס איתות שבור.

 

אני מניח כי KOMPY בקיא במספר התקנון בחוק.

 

בכבוד רב

turbo

 

לפי דבריך קשה לומר איך זה הגיוני שיש האמרים פתוחים לגמרי (אין בכלל חלונות/דלתות) שנוסעים בכביש.... ובצורה חוקית...

זה אפשרי... תלוי ברכב... ברכבך, אי אפשר :)

 

בארץ? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

דבר ראשון לא יצא לי לראות האמר (אזרחי) בכבישי הארץ. :roll:

דבר שני, יש חוק ויש את מה שאנשים עושים. לרצוח גם אסור, אבל מה לעשות... רוצחים.

פורסם
דבר ראשון לא יצא לי לראות האמר (אזרחי) בכבישי הארץ. :roll:

דבר שני, יש חוק ויש את מה שאנשים עושים. לרצוח גם אסור, אבל מה לעשות... רוצחים.

 

לי יצא לראות הן H1 והן H2 אזרחיים בארץ..

(שניהם ליד CITY TOWER ברמתגן)

רק שהם היו סגורים ועם שמשות.. :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

בקשר לג'יפים בעלי חלון קדמי מתקפל - עד כמה שידוע לי, האמרים לא יכולים לקפל חלונות.

ג'יפים אחרים (וויליס, CJ למיניהם, סמוראי (?)) - חלקם בעלי ציר לשמשות הקדמיות ואסור להם לנסוע בכביש עם שמשות מקופלות (גם לא בשטח, אבל שם אין הקפדה על החוק הן ע"י אזרחים והן ע"י משטרה).

 

יש הגיון רב בזה שלא תיסע ברכב ללא שמשות (פרט ליעודיים כגון חקלאיים) ולו רק מפני חצץ שעף מרכב שלפניך לתוך הפרצוף כאשר אתה משייט במהירות גבוהה.

מן הסתם ישנן עוד סיבות כגון תאונות וכו', אבל נראה לי שסיבת החצץ תספיק להבנת הרעיון.

פורסם
בקשר לג'יפים בעלי חלון קדמי מתקפל - עד כמה שידוע לי, האמרים לא יכולים לקפל חלונות.

ג'יפים אחרים (וויליס, CJ למיניהם, סמוראי (?)) - חלקם בעלי ציר לשמשות הקדמיות ואסור להם לנסוע בכביש עם שמשות מקופלות (גם לא בשטח, אבל שם אין הקפדה על החוק הן ע"י אזרחים והן ע"י משטרה).

 

יש הגיון רב בזה שלא תיסע ברכב ללא שמשות (פרט ליעודיים כגון חקלאיים) ולו רק מפני חצץ שעף מרכב שלפניך לתוך הפרצוף כאשר אתה משייט במהירות גבוהה.

מן הסתם ישנן עוד סיבות כגון תאונות וכו', אבל נראה לי שסיבת החצץ תספיק להבנת הרעיון.

 

ואם אני חובש קסדה (כמו של אופנוע) בזמן נהיגה עם אוטו ללא שמשה על כביש ציבורי ?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אם אתה נוסע לזגג בלבד בלי עצירות בדרך ואתה נוסע לאט

אז אני לא חושב שיעשו לך בעיות עם זה...

הרי שוטר יבין שהאוטו צריך להגיע איך שהוא למוסך.

אכן. שוטרי ישראל ידועים הן בהבנתם והן בהתחשבותם. :wink:

 

בוא נגיד את זה ככה - לא צריך הרבה כדי להדליק שוטר או רחימנא ליצלן מתנדב. ולנהוג לידם בלי שמשה זה להדליק אותם עם להביור.

פורסם

 

ואם אני חובש קסדה (כמו של אופנוע) בזמן נהיגה עם אוטו ללא שמשה על כביש ציבורי ?

 

:shock::shock::shock:

 

אז אתה תגרום להמון תאונות שיגרמו בגלל אנשים שמתפוצצים מצחוק תוך כדי נהיגה

:lol::lol::lol:

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

×
×
  • תוכן חדש...