Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צפיה בטלויזיה דרך המחשב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני מעוניין לחבר את המחשב שלי לטלויזיה. מדובר בטלויזיה רגילה (לא LCD או פלסמה).

מאחר ובכרטיס המסך יש יציאת DVI ובטלויזיה יש כניסת קומפוננט, רכשתי מאיביי כבל שמתאים לחיבור זה.

הבעיה היא שמרגע הדלקת המחשב, התמונה רצה כמו מטורפת ואי אפשר לראות כלום :(

ניסיתי לשחק עם כל ההגדרות שיש אבל כלום לא עזר.

 

יש למישהו רעיונות?

פורסם

מה זאת אומרת התמונה רצה מהר?

הדרייברים של הכרטיס מסך מעודכנים?

אני לא חושב שטלויזיה רגילה יכולה לעבוד על יצאה של DVI.. פעם שהייתי מחבר את הטלויזיה הרגילה שהייתה לי

למחשב, היה לי יציאת SVIDEO על הכרטיס מסך, ובקצה השני של הכבל RCA אדום לבן צהוב..

Stay Dirty

פורסם

התמונה קופצת ולא ניתן להבין מה רואים בכלל.

הדרייברים של כרטיס המסך מעודכנים שכן על מסך מחשב רגיל רואים מצוין.

האמת שרשום על הכבל שהוא מיועד עבור HDTV אבל חשבתי שזה יעבוד טוב... :-(

יש לי יציאת S-VIDEO אבל ברור שקומפוננט יותר איכותית.

 

בקיצור, אני מבין שהשלתי את עצמי :oops:

פורסם

יש לי כבל קטן שהוא מתאם בין S-VIDEO ל-RCA. אני פשוט צריך כבל RCA ארוך וזהו.

בעצם, יש לי כניסת S-VIDEO בטלויזיה אז אני לא צריך שום מתאם.

 

הבאסה היא שבעקרון התכוונתי להשתמש בחלק הזה:

http://laptops.toshiba.com/accessories/docking/dynadock-u

 

אתה מחבר אליו חיבור USB אחד מהמחשב והוא כבר יודע להוציא הכל. הייתרון הוא שהוא קטן ויש לו יציאה אופטית לדולבי דיגיטל.

עכשיו אני אצטרך להתקין בסלון מחשב גדול עם כרטיס מסך חיצוני + לרכוש כרטיס קול 5.1.

באסה... :-(

פורסם

וואי מגניב.. לא ידעתי שיש דבר כזה..

בכל מקרה, אולי במקום כל הבלאגן הזה, פשוט תקנה איזה LCD לסלון? יש היום כבר ממש זולות.. לא חייב ממותג מטורף..

Stay Dirty

פורסם

קיבלנו עכשיו מסבא וסבתא של אישתי את הטלויזיה ה"ישנה" שלהם - סוני "29 מלפני שנה וחצי.

מספיק לי בהחלט 8)

 

חוץ מזה, מה עדיף: להשקיע כמה עשרות שקלים בכבלים ומתאמים או כמה אלפים בטלויזיה?

פורסם

אצלי חיברתי די בקומבינה

עם כרטיס המסך (8600 GT) קיבלתי יציאה שמפוצלת לקומפוננט וS VIDEO . לקחתי כבל RCA (צהוב אדם לבן) פשוט. וחיברתי אותו אל יציאת הקומפוננט וככה חיברתי עם הטלויזיה

פורסם

חברים, מה שאתם רושמים נכון רק במצב שאתה משתמש ביציאת טלויזיה דרך כרטיס המסך (דהיינו: S-VIDEO).

במידה ואני מחבר טלויזיה רגילה דרך DVI, ההגדרות הנ"ל לא משנות כלום שכן כמו שרשם אסףטלויזיה רגילה לא יודעת לפענח את הנתונים שמגיעים מיציאת DVI.

פורסם

פתאום חשבתי על משהו אחר: אני מניח שהבעיה ב-SETUP המקורי שחפצתי בו היא העובדה שהעברתי מידע דיגיטלי לטלויזיה, נכון?

ובכן, מה קורה בעצם עם אני אשתמש בכבל דומה רק במקום DVI ל-קומפוננט אני אחבר VGA לקומפוננט? האם זה יעבוד?

הרי VGA מעביר מידע אנלוגי...

×
×
  • תוכן חדש...