Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח ליעוץ מחברי הפורום. על הפרק גולף 1400 122 כ"ס (ה-160 כ"ס יקרה לי מדי) מול הונדה סיביק 5 דלתות ספורט. ההונדה מאובזרת יותר (צמיגים, חישוקי מגנזיום, הגה עם כפתורי שליטה למערכת וכו). הגולף המאובזרת עולה עוד 15 אלף שח'..

אני מתרשם שהמנועים די דומים. חיצונית הגולף יותר נראת לי.

מי מכיר נתונים על אמינות, סחירות ועלויות טיפולים.

תודה ושבת שלום

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המנועים דומים???

 

הגולף מצויידת במנוע קטן וחסכוני עם מגדש טורבו בכדי להשיג ביצועים של מנוע גדול עם צריכת דלק של מנוע קטן.

 

הונדה מצויידת במנוע 1.8 אטמוספרי וסטנדרטי, אך צריכת הדלק שלה מפתיעה לטובה והיא נחשבת מכונית חסכונית למדי.

פורסם

מחירון טיפולים של הונדה אתה יכול לראות כאן. קשה להשיג נתונים בדוקים על אמינות וסחירות כדי להשוות. תקופת האחריות של הונדה היא 3 שנים לאומת שנתיים של גולף.

פורסם

בזמנו שקלתי את שתיהן.

הונדה האטצ' השאירה אצלי רושם שזה רכב לחייל שרוצה לשפר את חיי המין שלו.

במיוחד "הכפתור האדום החמוד" כפי שכתב כאן איזה ילד.

לא שזה רע. גם אני הייתה לי סיוויק האטצ' בצבא. אבל עברו איזה 15 שנה מאז.

גולף הייתה הרבה יותר לרוחי. אי אפשר גם לשכוח את המומנט שיש לTSI וחוסר טוטאלי של שדה ראיה לאחור בסיוויק.

פורסם

תעשה בשתיהן נסיעת מבחן ותחליט.

 

אני די נגד רכישת הונדה חדשה בארץ, כי יש סיכוי טוב שמחר היבואן מחליט שהוא מוריד 20K על הרכב בתור מבצע חיסול לכל מי שלובש סנדלי עור חומות עם גרביים.

פורסם

גם אני לפני שנה שקלתי את שתיהן. אפילו הזמנתי נסיעת מבחן בגולף, אבל בסוף בטלתי. אני מזמן כבר לא חייל בסדיר (מספר אישי שלי הוא 222XXXX) ולא מחפש לשפר את חיי המין שלי :-).

אבל קניתי סיוויק. זה נכון, שכפתור ההתנעה הוא מיותר, אבל אחרי יומיים אתה לא שם לזה לב. לי יותר הפריע האחריות המקוצרת והשם שיש לצ'מפיון מוטורס. לא התלהבתי גם ממה שמצתי בפורומים בחול. בנוסף מדובר במנוע אטמוספרי מול טורבו, שדורש יחס מיוחד. העדפתי גם סידור פנימי של סיביק. הפטנט של הרמת כיסאות מאחור, הוא פשוט מעולה ואני כול הזמן משתמש בו. אין לי בעיה עם שדה ראיה לאחור, מראות צד הן מאוד נוחות. הכול תלוי בדרישות שלך.

פורסם

אני די נגד רכישת הונדה חדשה בארץ, כי יש סיכוי טוב שמחר היבואן מחליט שהוא מוריד 20K על הרכב בתור מבצע חיסול לכל מי שלובש סנדלי עור חומות עם גרביים.

 

נכון. אבל בד"כ אלה יהיו הונדות בצבע אפרסק בעלות כרית אחת.

פורסם
יש סיכוי טוב שמחר היבואן מחליט שהוא מוריד 20K על הרכב בתור מבצע חיסול לכל מי שלובש סנדלי עור חומות עם גרביים.

 

הדבר הזה כבר מאחורינו. אינני מאמין שימכרו את הסיוויקים החדשים ב-110 K ש"ח. למרות זאת יתכן ויש סיכוי להנחות כאלה ואחרות, גלויות ונסתרות, גם כיום וגם בעתיד

פורסם
לי יותר הפריע האחריות המקוצרת והשם שיש לצ'מפיון מוטורס.

 

כן, זה אכן בעייתי. גם לא מומלץ לקנות רכבים של ב.מ.וו., מרצדס, וולוו ועוד. רכבים דפוקים, עם רק שנתיים אחריות.

פורסם
רק הונדה.הגולף זה לא מה שהיה פעם.

 

נכון, הגולף של היום הוא רכב טוב בהרבה ממה שהיה פעם.

 

 

(או במילים אחרות : עשה לנו טובה)

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

אין מה להשוות מבחינת נוחות המושבים. הגולף עדיפה עשרות מונים. גם בדברים אחרים - אבל רק נסיעת מבחן תפתור לך את ההתלבטות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
כן, זה אכן בעייתי. גם לא מומלץ לקנות רכבים של ב.מ.וו., מרצדס, וולוו ועוד. רכבים דפוקים, עם רק שנתיים אחריות.

לא ידעתי שצ'מפיון מוטורס מייבא את ב.מ.וו., מרצדס, וולוו. ומשווים כאן בין סיוויק לגולף (אלא אם כן אתה טוען שגולף נמצא בליגה של מרצדס, ב.מ.וו. וכו').

אם יהיה לך תקלה בשנה השלישית בהונדה עדיין תוכל לפנות ליבואן, עם גולף תצטרך להוציא כסף מכיסך.


×
×
  • תוכן חדש...