Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב חברים .

אוקי עכשיו הגיע הרכב החדש סוף סוף .

הרכיבים פורקו מהרכב הישן(כמובן רק מה שנשאר)

 

הרכיבים:

HU DVD

קומפוננט: הרץ היי הנרג'י .

 

סאב אני מחפש : IDMAX 12 .

 

אחורי קומפוננט מורל פולס.(אולי אני יחבר למגבר ואולי לא בגלל חיבור אקטיבי של ההרץ)

 

מונו פניקס גולד אוקטן R15:01

 

4 ערוצים פולס אודיו BA4400 (חושב על שדרוג בסכום של 800 ש"ח לא מוצא מתחרה)

 

 

עכשיו מגיע החלק הקשה .

האם כדי הגברה לעשות הגברה אקטיבית ?

או להישאר עם הקרוסים של ההיי אנרג'י?

 

איזה חיוט אני עובד עצות ואם EBAY אני לא מסתדר .

פעם אחת הזמנתי משם וזה היה רק דיסק !

אני חושב שדאבל 4G יספיק לי .

איזה RCA ?

חיווט לרמקולים ? איזה חברה ? איזה עובי ?

 

איטום היה בהמשך כרגע כבד עלי. ראיתי את הקיט של דיינמיט ל2 דלתות לא נראה לי הוא יספיק .

אני יחכה עם זה .

 

 

 

מחכה לתשובות מכם .

תודה רבה .

נתי.

פורסם

כי המונו נותן 1000RMS

+4 ערוצים עוד איזה 400RMS

אז למה לא דאבל 4G ?

זה מה שרשום באוטוסאונד.

תקציב ? לא יודע מה המחירים בשוק .

אין לי מושג .

אני לא הולך להשקיע אלפים .כי לדעתי בכבל מתח אני לא חושב שיש הבדל בין הזולים .

אבל בRCA או כבל רמקול זה ברור שיש הבדל !

תנו הצעות .

פורסם

זה יצא לי יותר יקר .

קודם כל כבל 2G יעלה יותר יקר .

מפצל זה כסף

ואם אני יפצל ל4?צוור בקבוק .

אני צריך לפצל ל2G זאת אומרת יותר כבל יותר כסף!

תקנו אותי עם אני טועה .

 

מחכה לתשובה .

נתי.א

פורסם

וכשאתה מריץ דאבל 4 אתה הרי בכל מקרה מחבר 1 לכל מגבר ?

ואני לא בטוח ששתי כבלים של 4 בעלי אורך זהה יעלו יותר זול מכבל אחד של 2 + שתי חתיכות קצרות של 4 לכל מגבר .

חוץ מזה יכולת ההולכה של הכבל תלוי גם באורכו - שתי חתיכות קצרות של 4 מהמפצל על המגבר יוכלו לספק את הדרישות של המגברים שלך מע ומעבר .

 

אבל כמובן שההחלטה היא שלך :-)

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם
זה יצא לי יותר יקר .

קודם כל כבל 2G יעלה יותר יקר .

מפצל זה כסף

ואם אני יפצל ל4?צוור בקבוק .

אני צריך לפצל ל2G זאת אומרת יותר כבל יותר כסף!

תקנו אותי עם אני טועה .

 

מחכה לתשובה .

נתי.א

לא צוואר ולא בקבוק כמו שאלכס אמר

ובית פיוז לא עולה כסף

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

אוקי אז התקדמנו צעד.

אני ילך על כבל 1 של 2G

עכשיו עוד כמה שאלות.

אם אני ישתמש בכבל 4G פשוט ללא שם זה אמור להיות משמעותי?

איזה חברה אתם ממליצים?

מאיפה היה לי הכי זול לרכוש ? ואיפה בכלל? עשיתי חיפוש באינטרמט כל מה שמצאתי היה רק 4G

 

מה עם RCA?

כבל רמקול?

פורסם

אני ינסה לדבר איתו .

יש עוד המלצות ? על חברות טובות ?

מה הגודל של כבל רמקול בזה אני לא מבין בכלל ?

אם אני מזמיןRCA monster cable

במקום 2יציאות של 4.

האם יכולה להיות בעיה .

זאת אומרת 2 כבלים של RCA

1 של 4 יציאות ועוד אחד של 2 ?

תודה רבה .

×
×
  • תוכן חדש...