Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בבוקר נכנסתי לאוטו ופתאום הוא לא מתניע מה הבעיה אתם חושבים?

כאשר אני עושה סוויטצ' מלא האוטו משמיע את הקול של ההתנעה של הסטרטר אך לא מתניע מה אתם חושבים שהבעיה?

פורסם

סיבות אפשריות -

 

אין דלק בטנק

מערכת מיגון (אזעקה או אימובילייזר) אם יש, התקלקלו ולא מאפשרות הנעה, גם אחרי ניטרול/הכנסת קוד

משאבת דלק או הפיוז שלה

חיישן סל"ד

מחשב ניהול הצתה או המחבר שלו

סליל הצתה

 

 

פורסם
סיבות אפשריות -

 

אין דלק בטנק

מערכת מיגון (אזעקה או אימובילייזר) אם יש, התקלקלו ולא מאפשרות הנעה, גם אחרי ניטרול/הכנסת קוד

משאבת דלק או הפיוז שלה

חיישן סל"ד

מחשב ניהול הצתה או המחבר שלו

סליל הצתה

ישנה אפשרות גם שצריך להחליף נרות (פלאגים)?

פורסם

כשלא יודעים לא צריך לכתוב דברים שמטעים.

ראשית בודקים אם יש ניצוץ למצתים ובצורה מבוקרת כדי לא לגרום לנזק למחשב ההצתה.

כך מבודדים את הבעייה אם היא ממע' ההצתה או ממע' ההזרקה שבפיאט אונו הנן נפרדות ולפי הממצאים יודעים לאיזה כוון להמשיך הלאה.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

מה שיכול לעשות בן אדם ללא רקע טכני זה לנסות להקשיב לרעש של משאבת דלק.

 

ניתן לשמע את הרעש, כשעומדים מחוץ לרכב, במקום שקט.

 

משאבת דלק אמורה לעבוד כ 2-3 שניות אחרי פתיחת הסוויץ, ואז להפסיק.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...