Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6111 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סליחה שאני נדחף לך לפוסט,

אבל עולה השאלה למה האבזור שמגיע לארץ עם הסוויפט לא תואם לאבזור שמגיע איתה בחול?

במקור היא מגיעה עם שלט אלחוטי שניתן להניע את הרכב בלי להכניס מפתח לסוויטש,חיישן חניה מסביב לכל הרכב עם תצוגה במראה,

פנסים על המראות הצדדיות ועוד כמה פיצ'קס.......כל אלו חסרים בגירסא המפוארת.

אני מדבר על גרסאת הGLX שנמכרת גם כאן (יש עוד גרסאות כמו ספורט ו GTI שעליהם אני לא מדבר )

פורסם

היבואן הישראלי (מכשירי תנועה במקרה הזה) קובע את מפרט האבזור לרכבים שנמכרים בארץ במגבלת תקציב מסויימת.

כנראה שכדי שהסוויפט תימכר בארץ במחיר תחרותי (או כדי שהיבואן ירוויח מספיק) הם ויתרו על הפריטים שציינת.

 

בקשר לרכב עצמו, לפי דעתי יש מתחרות מודרניות וחדישות יותר כמו המאזדה 2 שלא לדבר על האירופאיות שבחבורה כמו האיביזה ופאביה ובקרוב גם הפולו החדשה שמרווחות יותר מהסוויפט ומציעות תאי נוסעים נעימים יותר לשהייה מבחינת עיצוב ודיפון.

×
×
  • תוכן חדש...