Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוי כמה שאני אוהב את הV1 שלי :)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

shahar31, מאיפה בארה"ב קנו לך את זה?

מכיוון שאני אוטוטו בארה"ב, יש חנויות שמוכרות את זה? או שהאפשרות היחידה זה ליצור קשר עם הדילר של זה?

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פשש..יפה מאד!

אני באמת צריך שומר ראש כזה ברכב,יפתור לי המון בעיות בחיים!

נתחיל לחסוך קצת.:-P

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
האם האתר הזה גם שולח לארץ?

 

לא.

 

shahar31, מאיפה בארה"ב קנו לך את זה?

מכיוון שאני אוטוטו בארה"ב, יש חנויות שמוכרות את זה? או שהאפשרות היחידה זה ליצור קשר עם הדילר של זה?

 

חבר שלי שגר באמריקה הזמין לבית שלו מהאתר הרשמי ובא עם זה לארץ, אם אתה מבקר קרובים או משהו תזמין כבר עכשיו שיגיע אליהם, אפשר גם לקמבן משלוח לארץ אבל זה סיפור.

פורסם

באמת שאני לא מבין איך הוולנטיין חוקי בארץ הקודש.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

הוא חוקי מהסיבה שאין חוק שאוסר על שימוש בגלאי רדאר..

הרי איך כל המצלמות והכל עובדות?שולחות גלי רדיו ובהתאם לאופן החזרתם הוא מגלה המהירות של הרכב.

הוולנטין מזהה פעילות של אותות גלי רדיו ,KA אם אינני טועה זה השם המלא, ומתריא...

בנוסף אני זוכר שהיה ניסיון לקנות מצלמות שלא פועלות ע"י ראדאר ובכך הם מנצחות את הוולנטין 1 אך זה בוטל בגלל שלא היה תקציב..

פורסם

אני יודע איך הוא עובד, אני לא מבין איך לא הוציאו את הגלאי ראדר מחוץ לחוק.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

ואני לא מבין איך אנשים עדיין לא רכשו אחד כזה, למה אתם מחכים?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
ואני לא מבין איך אנשים עדיין לא רכשו אחד כזה, למה אתם מחכים?

 

כי זו מנטליות ישראלית, להוציא מאות אלפי שקלים על מכונית מהירה ולא להשקיע 2000 שקל באמצעי מניעה :?

 

נחמד מאוד, רק למה הוא מתחיל לצפצף כמו משוגע? הוא לא מור לצפצף לאט ורק 100-50 מטר לפני להתחיל לצפצף מהר?

הוא קלט אותה רחוק מאוד זה מעיד על האיכות וכנראה הם התבייתו עליי משום מה ;) ויש כפתור להוריד את הווליום כדי שלא יחרפן את השכל.

פורסם

אני בהחלט הולך להציע את זה לאבא שלי :)

המחיר קצת יקר 3600 זה באתמ מוגזם

אבל אחרי חיפוש פה בפורום ראיתי את הגיסרא החדשה ב2400

נשמע יותר אטרקטיבי רק שאני מעוניין עם אחריות והכל..

בכל מקרה קצת מבאס שזה לא מתריע מפני ממל"ז

פורסם
אני בהחלט הולך להציע את זה לאבא שלי :)

המחיר קצת יקר 3600 זה באתמ מוגזם

אבל אחרי חיפוש פה בפורום ראיתי את הגיסרא החדשה ב2400

נשמע יותר אטרקטיבי רק שאני מעוניין עם אחריות והכל..

בכל מקרה קצת מבאס שזה לא מתריע מפני ממל"ז

הוא בהחלט קולט ממל"ז אבל לרוב זה "חייך נדפקת" כי הממל"ז ברגע שהוא מכוון הוא תופס אותך :\

אבל שמועות אומרות שהדבורה תחליף באופן הדרגתי את הממל"ז בעז"ה :-P

פורסם

הוא קלט אותה רחוק מאוד זה מעיד על האיכות וכנראה הם התבייתו עליי משום מה ;) ויש כפתור להוריד את הווליום כדי שלא יחרפן את השכל.

יש אפשרות להגיד לו שהטווח יהיה קרוב יותר? כי לדעתי 500 מטר להתחיל להאט זה מספיק לא? ושיצפצף ממש מהר ממש ב100 מטר האחרונים או משהו, כי כבר שהוא מצפצף לאט מורידים את הרגל מהגז :-)

פורסם
הוא קלט אותה רחוק מאוד זה מעיד על האיכות וכנראה הם התבייתו עליי משום מה ;) ויש כפתור להוריד את הווליום כדי שלא יחרפן את השכל.

יש אפשרות להגיד לו שהטווח יהיה קרוב יותר? כי לדעתי 500 מטר להתחיל להאט זה מספיק לא? ושיצפצף ממש מהר ממש ב100 מטר האחרונים או משהו, כי כבר שהוא מצפצף לאט מורידים את הרגל מהגז :-)

אין כזאת אופציה כי לך תדע איפה הראדר יושב, ומה אכפת לך לנסוע חוקי 2 דקות? :roll:

פורסם
הוא קלט אותה רחוק מאוד זה מעיד על האיכות וכנראה הם התבייתו עליי משום מה ;) ויש כפתור להוריד את הווליום כדי שלא יחרפן את השכל.

יש אפשרות להגיד לו שהטווח יהיה קרוב יותר? כי לדעתי 500 מטר להתחיל להאט זה מספיק לא? ושיצפצף ממש מהר ממש ב100 מטר האחרונים או משהו, כי כבר שהוא מצפצף לאט מורידים את הרגל מהגז :-)

 

 

מצטרף לשאלה


×
×
  • תוכן חדש...