Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוי כמה שאני אוהב את הV1 שלי :)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בוא נגיד שעל 230 קמ"ש 500 מטר עוברים יותר מדי מהר :wink:.

אהבתי את הסרטון חזק ביותר!

אצלי יש גלאי של קוברה שמצפצף בלי שום סיבה ולא מצפצף שצריך.

 

אצל חבר שלי הקוברה עבד פעם כן פעם לא

שזה היה חשוב זה היה לא, שלילה וזימון למשפט >

לקחתי את הקוברה שלו לבדיקה מול מצלמה שהV1 מצא, אפילו לא צייץ.

פורסם

מישהו יכול לכוון אותי למקור ששולח עד הבית (ארה"ב)

ושמעתי טיעונים שמשבש יקר..אם 3500 זה המחיר לV1 אז מה זה באמת יקר?:|

אגב התעניינתי איך המשבש עובד ובאיזה מצבים

פורסם

משבש עולה באיזור ה4 אלף.

 

האתר הרשמי של V1 לא שולח לארץ. יש מוכר בEBAY שמוכן לשלוח לארץ (חיפוש קטן יעלה לינק לעמוד שלו) - המכשיר עולה אצלו כמה עשרות דולרים יותר ובנוסף יש עלות משלוח של כמה עשרות דולרים.

3500 זה המחיר של המכשיר בארץ, כפי שנאמר בחו"ל המכשיר עולה ב400 דולר ולארץ יגיע תמורת כ500 דולרים (כולל "עמלה" ומשלוח).

לפי שער דולר של 3.8 זה בערך 1900 שקל. משבש יעלה לך בערך פי 2 ובנוסף הוא גם אינו חוקי.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אחלה סירטון!

 

שוטר טיפש, הוא בטח יהיה מאוד מופתע כשרכב יכנס בו מאחורה בשוליים החשוכים האלו.

 

:|

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
משבש עולה באיזור ה4 אלף.

 

האתר הרשמי של V1 לא שולח לארץ. יש מוכר בEBAY שמוכן לשלוח לארץ (חיפוש קטן יעלה לינק לעמוד שלו) - המכשיר עולה אצלו כמה עשרות דולרים יותר ובנוסף יש עלות משלוח של כמה עשרות דולרים.

3500 זה המחיר של המכשיר בארץ, כפי שנאמר בחו"ל המכשיר עולה ב400 דולר ולארץ יגיע תמורת כ500 דולרים (כולל "עמלה" ומשלוח).

לפי שער דולר של 3.8 זה בערך 1900 שקל. משבש יעלה לך בערך פי 2 ובנוסף הוא גם אינו חוקי.

 

ציינתי בהודעה שמדובר בשליחה לארה"ב ולא לארץ :wink:

ומישהו ציין שתהליך השליחה בעייתי? רציתי להבין למה, הרי זה מכשיר חוקי

פורסם

קניתי את הוולנטיין שלי לפני שנתיים, מEBAY, עלה לי 430$ כולל משלוח.

הגלאי נעצר במכס, ניגשתי לשם והמוכס פתח אותו לידי, ראה שזה משבש והמליץ לי לנהוג במהירות המותרת, שילמתי את המכס והלכתי לדרכי.

 

אין שום בעיית חוקיות ביבוא אחד כזה.

פורסם

אין כמוהו, אני גם לא יודע מה הייתי עושה בלעדיו.

עכשיו שמעתי שמועות מדאיגות שהשוטרים עובדים במוד חדש - נוסעים בכביש בניידת סמויה עם דבורה כבויה, כשקולטים רכב מהיר מלפנים (באותו כיוון נסיעה), מדליקים אותה ואז מאוחר מדי בשבילו להאט, והוא מיידית בטווח תקין לדו"ח. מישהו מכיר את זה ?

 

אגב - בשביל הלייזר יש הלייזר פרו החדש שהוא מחליף של הבליינדר, ויש לו אישור ממשרד התקשורת - מוגדר כגלאי חניה.

עולה בסביבות ה-3500 עם התקנה ואחריות בארץ.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
אין כמוהו, אני גם לא יודע מה הייתי עושה בלעדיו.

עכשיו שמעתי שמועות מדאיגות שהשוטרים עובדים במוד חדש - נוסעים בכביש בניידת סמויה עם דבורה כבויה, כשקולטים רכב מהיר מלפנים (באותו כיוון נסיעה), מדליקים אותה ואז מאוחר מדי בשבילו להאט, והוא מיידית בטווח תקין לדו"ח. מישהו מכיר את זה ?

 

אם תיסע מספיק מהר, הם לא יתפסו אותך ;)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אכן מדובר על מצב POP.

ואיך אני מוכיח שהוא השתמש בזה? הרי זה לא חוקי :x

 

עריכה: (נלקח מTOPSPEED.CO.IL)

 

מעבר לזה- לדבורה מצב הנקרא POP המאפשר לקבל מדידה תוך 67 מילישניות. - זאת אומרת 0.067 שניות(!!) המהירות הזו היא מעבר לגבולות האלקטרוניקה של המכשיר- מה שאומר שעלולות להיות טעויות מדידה גדולות.

היתרון היחיד שעומד לזכותנו במוד ההפעלה הזה הוא שאפילו היצרן קובע שלא ניתן להשתמש במצב הזה על מנת לקבל קריאה מהיימנה של המהירות- אלא כדי לקבל "תחושה" ראשונית. המהירות הנמדדת ב-POP אמורה להעלם תוך זמן קצר מהמכשיר על מנת לא לאפשר רישום דו"ח במצב זה. בכל מקרה- במידה ונעצרתם יש לוודא כי לא מופעות האותיות POP על יד המהירות הנמדדת- ואם כן להתעקש שזה יכתב בדו"ח

 

אז אם זה כותב POP ליד המהירות יהיה בסדר :o

פורסם

כביש 443 בדרך מירושלים , לפני מחנה עופר , ביום שלישי בערב...

אחח.. נראה לי שאותי הם תפסו.

פשוט לא חשבתי שבחושך המוחלט הזה יעמוד מפגר (סלחו לי, אבל הוא טיפש) ויסכן את הנוסעים בכביש, ללא שום אור מתריע, בדיוק לפני הקטע בכביש הזה בו הנתיבים הולכים למעין זיגזג מוזר...

8)

×
×
  • תוכן חדש...