Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוי כמה שאני אוהב את הV1 שלי :)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כביש 443 בדרך מירושלים , לפני מחנה עופר , ביום שלישי בערב...

אחח.. נראה לי שאותי הם תפסו.

פשוט לא חשבתי שבחושך המוחלט הזה יעמוד מפגר (סלחו לי, אבל הוא טיפש) ויסכן את הנוסעים בכביש, ללא שום אור מתריע, בדיוק לפני הקטע בכביש הזה בו הנתיבים הולכים למעין זיגזג מוזר...

אם לא ראית פלאש ולא עצרו אותך בצד לא תפסו אותך :roll:

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אמרת מסוכן, אמרת משטרת ישראל.

 

פעם הבאה שאני רואה כזה דבר אני מצלם ומבקש מהשוטר לפנות את המקום, זה לא חוקי.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

לא הבנתי בדיוק מה אתה רוצה :)

אם ניסית 'לעקוץ' אותי על משהו (אין לי מושג על מה) אז זה לא בדיוק מצחיק, אם היית נוסע שם בלילה היית מבין על מה אני מדבר.

אם אני סתם תוקף אותך מתנצל מראש, עבר עליי שבוע קשה והבנת הנקרא עזבה אותי עד אחרי השינה שאני הולך לדפוק.

לילה טוב לכולם.

8)
פורסם
לא הבנתי בדיוק מה אתה רוצה :)

אם ניסית 'לעקוץ' אותי על משהו (אין לי מושג על מה) אז זה לא בדיוק מצחיק, אם היית נוסע שם בלילה היית מבין על מה אני מדבר.

אם אני סתם תוקף אותך מתנצל מראש, עבר עליי שבוע קשה והבנת הנקרא עזבה אותי עד אחרי השינה שאני הולך לדפוק.

לילה טוב לכולם.

הוא אומר בדיוק מה שאתה אומר, שזה מאוד מסוכן ואם הוא היה רואה את זה הוא היה מצלם ואומר להם שהוא ידווח עליהם אם הם לא יעזבו את המקום :twisted:

פורסם
כביש 443 בדרך מירושלים , לפני מחנה עופר , ביום שלישי בערב...

אחח.. נראה לי שאותי הם תפסו.

 

אם אכן מדובר בדבורה, ולא עצרו אותך במקום - אז לא תפסו אותך.

 

אם מדובר במצלמה, ושמת לב לפלאש מטורף שמזכיר מכת ברק במרחק של 10 מטר ממך - אז תתחיל לחסוך..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אם אכן מדובר בדבורה, ולא עצרו אותך במקום - אז לא תפסו אותך.

 

אם מדובר במצלמה, ושמת לב לפלאש מטורף שמזכיר מכת ברק במרחק של 10 מטר ממך - אז תתחיל לחסוך..

בדיוק שהייתי באזור ראיתי פלאש עצבני ובדיוק התעסקתי עם המצלמה לא הבנתי מאיפה זה צץ לי עד שראיתי מישהו עובר באדום :-(

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם
השוטר הזה מבצע עבירת תנועה תוך כדי המארב, יושב בשוליים בלי אורות מצוקה או אורות בכלל. סכנת נפשות, ובשביל מה? איזה שוטר טיפש...

 

זה קורה קבוע אחרי הירידה הגדולה לכיוון נהריה מכיוון צפת הידועה למקומיים כ"אבו שרטא"

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
טווח של 1500 עד 2000 קילומטר.!!

 

כמה?!?!?!

לא טעות בידך, ידידי?

 

לא יזיק אחד כזה באוטו... אני אלרגי לדבורים.:twisted:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...