Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוי כמה שאני אוהב את הV1 שלי :)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מנסיון שלי נגד הדבורה הוא פעל מעולה!! טווח של 1500 עד 2000 קילומטר.!!

 

2000 קילומטר (!) זה חתיכת מרחק , הוא קולט גם ניידות באיטליה? :shock:

 

ותכל'ס : ניתן להביא מכשיר כזה מ-USA ופשוט להשתמש? או שמא יש אי אלו התאמות וכוונונים שיש לעשות למכשיר על מנת שיתאים לארץ?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
2000 קילומטר (!) זה חתיכת מרחק , הוא קולט גם ניידות באיטליה? :shock:

 

ותכל'ס : ניתן להביא מכשיר כזה מ-USA ופשוט להשתמש? או שמא יש אי אלו התאמות וכוונונים שיש לעשות למכשיר על מנת שיתאים לארץ?

יש כיול קצר שצריך לעשות למכשיר על מנת שיפעל בהתאם למכמונות המופעלות בארץ.

 

היו דיונים נרחבים על כדאיות ההזמנה מחו"ל, אשר עולה 400$. לעומת 3500 שקל בארץ שגם מתקינים לך ואחריות, אבל במחיר כזה אפשר לקנות 2 מאמריקה :shock:, אז לשיקולך.

פורסם

לא ברור למה לא עצרו את המרצדס שעקפה אותך בהתחלה אם באמת יש דבורה בניידת, וגם בבקשה באיזה כביש זה היה?

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם
2000 קילומטר (!) זה חתיכת מרחק , הוא קולט גם ניידות באיטליה? :shock:

 

ותכל'ס : ניתן להביא מכשיר כזה מ-USA ופשוט להשתמש? או שמא יש אי אלו התאמות וכוונונים שיש לעשות למכשיר על מנת שיתאים לארץ?

 

הוא היתכוון למטר :wink:

פורסם

ד.א, זה לא חוקי לצלם בזמן נהיגה.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

גם לעבור את המהירות המותרת זה לא חוקי, ואני דיי בטוח שפותח השרשור רכש את הV1 לא בשביל לדעת מתי הוא יכול לשבת על כוס קפה עם חברו השוטר שחונה בצד [כחוק כמובן]

Lancia Dedra 1.6 i.e 92 כבר לא בועטת :-(

פורסם
לא ברור למה לא עצרו את המרצדס שעקפה אותך בהתחלה אם באמת יש דבורה בניידת, וגם בבקשה באיזה כביש זה היה?

 

ניחוש:

כביש 443 ביציאה מירושלים לכיוון מודיעין, בקטע שאחרי המחסום בכניסה לירושלים (בכיוון ההפוך) ולפני צומת עטרות.

Subaru BRZ 2023 | Citroen C5 Aircross 2019

Hyundai i20 2013 - SOLD | SEAT Leon 2011 - R.I.P | Mitsubishi Lancer 2001 - R.I.P

פורסם
לא ברור למה לא עצרו את המרצדס שעקפה אותך בהתחלה אם באמת יש דבורה בניידת, וגם בבקשה באיזה כביש זה היה?

 

אם תשים לב נהג מונית מהכיוון הנגדי סינוור לסמן על הניידת אולי הוא הספיק לבלום.

 

ניחוש:

כביש 443 ביציאה מירושלים לכיוון מודיעין, בקטע שאחרי המחסום בכניסה לירושלים (בכיוון ההפוך) ולפני צומת עטרות.

 

בדיוק :)

פורסם

איך ה V1 עובד?

הוא קולט את התדרים של הדבורה באוויר? או את האות שננעל על הרכב?

אפשר לקבל איזה הסבר קצרצר ביותר על אופן הפעולה?

וסליחה על הבורות :oops:

Peugeot 306 1600 Diamond

יהלום אמיתי

פורסם

אתם בטוחים שזו דבורה?!

נראה יותר כמו סתם ניידת שעומדת בצד ומצלמת :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אתם בטוחים שזו דבורה?!

נראה יותר כמו סתם ניידת שעומדת בצד ומצלמת :roll:

עם מה היא תצלם? דבורה :)

מולטנובה הוא צריך להיות לכיוון שלך. ואף גלאי לא מגלה מולטנובה מכזה מרחק, זה בוודאות דבורה.

פורסם

ממש לא. דבורה לא מצלמת - עם דבורה הוא עוצר אותך בצד.

 

מולטנובה ממש לא צריכה להיות לכיוון שלך - בדיוק להיפך, המולטנובה מצלמת אותך בעודה חולף עליה.

 

למיטב ידיעתי הדבורה הותקנה על ניידות סמויות והשימוש בה נעשה בעיקרו בכביש הערבה ובכבישי הגליל.

בכביש 443 (אם אכן מדובר בכביש הזה, כמו בניחוש באחת התגובות הקודמות) עומדת כמעט תמיד ניידת רגילה/סמויה עם מולטנובה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
ממש לא. דבורה לא מצלמת - עם דבורה הוא עוצר אותך בצד.

 

מולטנובה ממש לא צריכה להיות לכיוון שלך - בדיוק להיפך, המולטנובה מצלמת אותך בעודה חולף עליה.

 

למיטב ידיעתי הדבורה הותקנה על ניידות סמויות והשימוש בה נעשה בעיקרו בכביש הערבה ובכבישי הגליל.

בכביש 443 (אם אכן מדובר בכביש הזה, כמו בניחוש באחת התגובות הקודמות) עומדת כמעט תמיד ניידת רגילה/סמויה עם מולטנובה.

נו כן עוצר אותך בצד >


×
×
  • תוכן חדש...