Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה ללכת בבוקר למוסך או למכון רדיאטורים בשביל ריקון הרדיאטור ..

 

קניתי כבר נוזל קירור 2 גלון צהוב פרסטון ..

 

כמה אמור לעלות התענוג ועל מה אני צריך להקפיד ולראות שהמוסכניק מבצע -- צריך לשטוף? או לבצע משהו נוסף?

פורסם
אני רוצה ללכת בבוקר למוסך או למכון רדיאטורים בשביל ריקון הרדיאטור ..

 

קניתי כבר נוזל קירור 2 גלון צהוב פרסטון ..

 

כמה אמור לעלות התענוג ועל מה אני צריך להקפיד ולראות שהמוסכניק מבצע -- צריך לשטוף? או לבצע משהו נוסף?

 

 

לפני כשנתיים עשיתי בירושלים אצל ממן בתלפיות - מעולים. עלה לי כ-400 ש"ח.

להקפיד על - לתת לפועל קצת בקשיש לתמריץ....... אל תשאיר את הרכב לבד אל אף אחד. הם יפרקו את הרדיאטור ומשם יעשו לו - ניקוי שלא חלמת מה מסתתר בפנים. תבקש גם שיפרקו את מיכל המים וינקו גם אותו.

פרסון צהוב - מצויין

פורסם
פירוק של הרדיאטור עם ניקוי כללי בפנים והרכבתו עם הכנסת נוזל קירור חדש לא אמור לעבור את ה-250, 300 ש"ח גג...

תלוי באיזה רכב מדובר.יש רכבים שעלות הפירוק והרכבת המצנן לשם שליחתו לניקוי,יעלה יותר מסכום שכתבת.הניקוי עצמו לאחר שהמצנן פורק מהרכב עולה סביב 200+-.

פורסם
תלוי באיזה רכב מדובר.יש רכבים שעלות הפירוק והרכבת המצנן לשם שליחתו לניקוי,יעלה יותר מסכום שכתבת.הניקוי עצמו לאחר שהמצנן פורק מהרכב עולה סביב 200+-.

לא מכיר מחירים יותר גבוהים מזה. מצטער.

זה מה שהמוסך שלי לקח ממני שעשיתי אצלו ניקוי לשרייד שלי שנת 92 לפני פחות משנה וזה גם היה המחיר שהוא עשה לחבר על רכב מסוג פיז'ו 405.

:)
פורסם

דוגמא באוקטביה כדי להוציא את הרדיאטור צריך לפרק פנסים,פגוש,וגם אם אני לא טועה צריך לנתק צינור של המזגן.מה שמצריך אחר כך ללכת למזגניסט.אז לדעתך יגבו גם על עבודה כזאת את הסכום שרשמת?

פורסם
דוגמא באוקטביה כדי להוציא את הרדיאטור צריך לפרק פנסים,פגוש,וגם אם אני לא טועה צריך לנתק צינור של המזגן.מה שמצריך אחר כך ללכת למזגניסט.אז לדעתך יגבו גם על עבודה כזאת את הסכום שרשמת?

אני יכול לברר כמה יעלה לעשות את זה לאוקטבייה אצלו ולירשום את המחיר. החשש שלי אחרי זה יהיה מזה שיירשמו לי..."לא הגיוני שזה כזה זול" "איך יכול להיות" וכדומה..

:)
פורסם

אני בכלל לא חשבתי על פירוק , אלא הוצאת נוזל הקירור , הכנסת צינור מיים בלחץ ,, והכנסת נוזל איכותי , שאת הנוזל אי מביא ..

כמה אמור לעלות ?

פורסם

המכונאי שלי אדם מנוסה מעל גיל 60 ניקה את הרדיאטור של 306 שיש לה כבר 250,000 ק"מ עם אבקת כביסה רגילה.

רוקן את הנוזל, שם מי ברז, הוסיף אבקה, חצי שעת עבודת מנוע, החלפת מים פעמיים כולל ניקוז מהבלוק.

לאחר מכן שם נוזל קירור של פרסטון. היום לאחר חודש הנוזל נקי וחום המנוע סביר.

נכון שזה לא ניקוי רדיאטור מושלם אבל מי שרוצה לחסוך זמן וכסף זה תחליף לא רע.

פורסם
המכונאי שלי אדם מנוסה מעל גיל 60 ניקה את הרדיאטור של 306 שיש לה כבר 250,000 ק"מ עם אבקת כביסה רגילה.

רוקן את הנוזל, שם מי ברז, הוסיף אבקה, חצי שעת עבודת מנוע, החלפת מים פעמיים כולל ניקוז מהבלוק.

.

 

ומרכך הוא הוסיף ...?

פורסם
ומרכך הוא הוסיף ...?

 

 

:roflmao::roflmao::roflmao:

 

אהבתי =)

 

מה הבעיה להחליף לבד תחסוך כמה מאות שקלים :wink:

 

מאיזה אזור אתה ועל איזה רכב מדובר? אז נוכל לכוון אותך למקום הנכון.

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם

רכב של אישתי , לנטרה 1996 , אני מירושלים ..

 

הרדיאטור בן שנה בערך . אני חשבתי בכלל לא לפרק את הרדיאטור ,אלא פירוק צינור תחתון , שטיפה בלחץ והכנסת נוזל קירור שקניתי פרסטון.

×
×
  • תוכן חדש...