ברשקה
-
הודעות
24 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ברשקה
-
שלום, יש לי בעייה במאוורר הרכב. בצד השמאלי הקרור הוא טוב ובצד הימני ממש לא מקרר בצורה סבירה אפילו. גם כשמילאו גז ובדקו את כל המערכת - עדיין הצד הימני לא קרר צורה טובה. 1. שטפתי מעבה 2. החלפתי פילטר מזגן 3. לא ניקיתי עלים ליד פילטר המזגן 4. אמרו לי שה"תריס של המזגן" צריך תיקון...... האם זה קשור ואיך בדיוק מתקנים אותו? תודה רבה
-
שלום לכולם יש לי בעייה עם מראת הצד באסטרה 96. הן לא מתקפלות וכל פעם שאני קונה חדש לאחר ששוברים לי את המראות אני מתחיל למנות כמה זמן יעבור עד שהן שוב ישברו. הפתרון? ? ? חשבתי על מראת צד של דגמים מתקדמים בשנתו ןאבל אמרו לי שהן לא מתאימות לי. יש למישהו הצעות טובות למראות מתקפלות לאופל אסטרה 96?
-
אה......הגג נראה נפלא , רק צריך לפרק ולנקות את כל הידיות ..... סוף רות
-
בס"ד שלום לכולם. תקרת הגג החלה לנחות עליי כבר מזה כשנה ולאחר דחיות רבות : בררתי בשני מקומות על עלות העבודה - הצעה ראשונה 500 ש"ח תלפיות ירושלים הצעה שנייה 450 ש"ח תלפיות ירושלים אשתי הציעה להדק במהדק שולחני ניסתי וכמובן זה הצליח מעל ומעבר אבל..........בו ביום הלכתי למזרח העיר לבירור רעש קטן מהמנוע- כמובן שהמוסכניק מקצוען אמיתי, איתר את הבעייה תוך 2 דקות ולקח 20 ש"ח על עבודה שהיו מחייבים אותי על שעת עבודת מוסך וכו...... הוא שלח אותי לרפד שב-250 ש"ח ביצע את עבודת הריפוד במקצוענות רבה. תוך שעה הכל היה מוכן.
-
לפני כשנתיים עשיתי בירושלים אצל ממן בתלפיות - מעולים. עלה לי כ-400 ש"ח. להקפיד על - לתת לפועל קצת בקשיש לתמריץ....... אל תשאיר את הרכב לבד אל אף אחד. הם יפרקו את הרדיאטור ומשם יעשו לו - ניקוי שלא חלמת מה מסתתר בפנים. תבקש גם שיפרקו את מיכל המים וינקו גם אותו. פרסון צהוב - מצויין
-
גם לי קרה בדיוק אותו דבר . רק במקרה חרום הדושה "ירדה" למטה. אחרי בדיקה קצרה גיליתי מה היו הגורמים. למזלי לא פגעתי באף אחד - זה היה מאוד קרוב. קרוב מאוד. רוץ לבדוק בלמים
-
שלום, חפש בחלק הפנימי של הגלגל האחורי נזילת שמן או הרטבה מסויימת. פתח מכסה מנוע ותראה את גובה שמן בלמים. חסר שמן? או סימן נזילה אחר - רוץ להחליף בלמים ומשאבת שמן. תבדוק גם את הקדמיים.
-
תבדוק את החיבורים של פילטר הדלק . אני חושב שהוא ממוקם מתחת לדלת הנהג .קרוב לקצה המרכב. גם לי היתה בעיה כזו באופל אסטרה ופתרתי אותה רק אחרי שהחלפתי את פילטר הדלק ומעט מהצינור. לא עלות גבוהה. אפשר גם לבד לבצע . צינור תואם, פילטר דלק, בנדים , קנקל לאיסוף הדלק שישפך וקדימה לעבודה
-
מעשה בטסט ובקשה להמלצה לגבי ליטוש פנסים
ברשקה פרסם הודעה בנושא של gorenziv בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ראיתי במו עיניי : רכב על הליפט - הנהג מגביה סלדים ועוזר המוסכניק מכה בחוזקה עם פטיש על דוד האגזוז האחורי ככה איזה 5 דקות . כמות הזוהמה והפיח שיצא משם לא ראיתם בחייכם. ככה עוברים בדיקת CO................ רשמתי לי לפעם הבאה את הדרך המוזרה והתכמנית הזו...... ליטוש פנסים - תנסה לעשות לבד עם פוליש. ברשקה -
ידידי, היכן אפשר בארץ לקנות את אחד המכשירים תוך כדי הדגמה ?
-
שלום לפני כחצי שנה שלח לי אחד ממשתתפי הפורום מכשיר דיאגנוסטיקה לאופל אסטרה 96 . כל פעם שניסיתי לאתר תקלה (לאחר הופעת נורית בקרה) המכשיר היה כותב לי הודעת ERROR . ניסיתי לאתחל את המחשב ע"י הוצאת הכבל מהמצבר וכדו' אבל עדיין ללא הצלחה. לזכות בעל המכשיר הוא נתן לי אותו וקיבל אותו בחשרה ללא תמורה כספית. אני עדיין מחפש מכשיר אמין עד 400-500 ש"ח. היכן ניתן גם לנסות את המכשיר לפני רכישה?
-
שלום , חברים. השבוע ניגשתי למזגניסט והוא טיפל במזגן- עם מכונת השאיבה,ואקום, שמן ומילוי גז. המזגן מקרר בצורה טובה מאוד. אבל.......... המדחס (גם לפני טיפול המזגניסט)התחיל להרעיש ולטרטר כמעט בכל הפעלה. המזגניסט אמר שלדעתו הסיבה בבוכנה מסויימת בתוך המדחס שלא תקינה . הוא לא הסתכל על הרצועה או על המיסב ואמר שמדחס משופץ או תיקון זה אותה עלות 800 ש"ח. איך לדעתכם כדאי לגשת לעניין והאם יש דרך לתקן ללא הרכבת מדחס חדש?
-
שאלה לגבי אמינות מנוע אקוטק 1800 אופל 2002 [סידרנו קצת את הכותרת]
ברשקה פרסם הודעה בנושא של eranps בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש לי אסטרה עם מנוע "אקוטק". מסובך? לא לגעת? בורות . מנוע מצויין, עובד בחום גבוה-מתוכנן לזה. תיקנתי פעמיים ב-UMI אבל לא יותר.יקר פי כמה וכמה מאחרים. מוסכניק פרטי יודע לא פחות מהם. כדאי לשים לב לכל פרט ולא להזניח -
שלום חברים. בזכותכם נתנו לי במוסך לעזור להם לטפל באוטו ובכן..... בגלל צריכת דלק גבוהה וזיופים קטנים החלטתי על ניקיון ... הגעתי למוסך (לא אציין היכן) , וביקשתי לנקות אינג'קטורים וסעפת ע"י פירוק - מנהל המוסך המליץ שלא בדרך זאת אלא בדרך של אינפוזיה בלחץ אויר. ביטלנו את צינורית הדלק , הוצאנו פיוז דלק ושפכנו שתי תערובות לניקוי של BG ( לא K44) לתוך המיכל ובלחץ אויר ובשפריץ הוזרק הנוזל לצינור שמוביל לאינג'קטורים(הצינור שיוצא מהפילטר אויר). לאחר מכן התנענו ומה שיצא מאגזוז היה גיהנום לבן ושחור .האוטו היה מונע במשך כ-15 דקות ויצא ממנו המון פיח .בדקנו שוב את הCO ויצא תיקן. החלפנו פלגים של בוש וחיישן חמצן של בוש וגם פילטר שמן חדש קניתי גם מים של פרסטון ושמן של דלקו10W40 וכל זה עלה לי 1070 ש"ח ( הפילטר שמן שלי) האוטו נוסע יותר חלק .... קיבלתי הצעה ל4 בולמי זעזועים של מונרו או אלקו ב1100-1300 כולל עבודה.. מה אתם חושבים? על הכל.
-
שלום סליחה לא מנועV6 כהגדרתו : הנה פרטים : אסטרה 1600 סמ"ק מנוע ECO-TEC / המוסכניק אמר שצריך להחליף 12 גומיות .... אם זה עוזר להגדרת המנוע . תודה על העזרה
-
שלום. מה דעתכם על : מעט עשן לבן בבוקר כשהאוטו קר ולאחר כדקה ובמשך כל היום אין עשן לבן. העשן כנראה מהטל שמצטבר על האגזוז בלילה . יכול להיות יותר חמור ויש בעיית שמן שמגיע לתאי שריפה ואז מהשריפה יש עשן לבן ואז צריך להחליף גומיות. ובכן הלכתי למוסך והוא מייד פסק : 1. זה משהשסתומים וצריך להחליף את הגומיות . 2. שמן יכול להגיע לפלגים ואז המנוע יזייף. 800 ש"ח לאופל אסטרה 96 מנוע V6
-
חברים, אני זקוק לעזרה. אני מבקש המלצה למסופון אבחון למחשב רכב אופל אסטרה 96!!! איזה מומלץ ?
-
לכולם תודה רבה על כל מגוון הדיעות עזרתם לי מאוד. ביצוע ניקוי ובדיקת מהרויות ותקינות חיישן יבוצעו שבוע הבא . תודה ענקית לכולם דניאל ברשקה
-
לשחר כהן. האם הרכב מתחמם גם בנסיעה וגם בעמידה? בנסיעה הרכב לא מתחמם- רק בעמידה לאחר מאמץ מתמשך . עם מזגן,או ללא? גם ללא מזגן יש התחממות. באיזו טמפ' המאוורר נכנס לפעולה,ובאיזו הוא מפסיק?המאוורר נכנס לפעולה אחרי 95 מעלות ומתי מפסיק - לא יודע. האם המאוורר של המזגן עובד עם הדלקת המזגן? כן. האם לדעתך ניתן להחליף את היוניט חום לטפרטורת ביניים ולא הנמוכה מידיי?
-
תודה לכולם אחרי בירור : יוניט החום ברדיאטור בעל 2 יציאות ולא שלוש. המאוור מתחיל לעבוד בטמפרטורה גבוהה כ95 ואני יודע שהאופל אסטרה מיועדת לעבוד בטמפרטורות גבוהות. הטיפול בהתחממות יתר של המנוע יהיה משולב : החלפת היוניט ליוניט חום בטמפרטורה בינונית ולא הנמוכה ביותר מפאת העיצות שנתתם והן מאוד הגיוניות וכן ניקוי רדיאטור שהוא בן 3 שנים בדיוק. המאוורר דווקא מוריד את חום המנוע אבל בעליות מתמשכות ( ירושלים.....) וברמזורים החום מתחיל להדאיג הוא מתייצב על 100 ולא גולש לתחום מעבר לכיוון האדום. קרה מעט פעמים שגלש לכיוון מעבר ל100 ומייד טיפלתי בעניין. תודה לכולם
-
שלום, לאופל אסטרה 96 שלי - ברדיאטור יש יוניט חום 3 יציאות שמותאם לטמפרטורה גבוהה. המוסכניק שלי חושב שאולי כדאי להחליפו ליוניט שמותאם לטמפרטורה נמוכה יותר וכך לשמור על חום מנוע יותר נמוך. אנחנו גם בד בבד - מנקים את הרדיאטור שהוחלף באוגוסט 2005 . למי יש ניסיון עם הענין ומי יכול לייעץ לי היכן להשיג את החלק כי אפילו למוסך הראשי בירושלים אין את היוניט. תודה רבה.
