Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם ,

 

ברשותי אקסנט 2006 , לאחרונה הוחלפו 2 הצמיגים הקדמיים בחדשים במעמד הרכישה .

לצערי , ביום שישי עצרתי בצד הדרך , בסמוך לאזור בילוי ועליתי על בקבוק זכוכית .

זכוכית נכנסה לצמיג , עשתה קרע קטן , בקוטר מאוד קטן , עושה רושם שהזכוכית לא נכנסה יותר מדי עמוק .

האוויר מהצמיג לא ירד , אך הוא הוחלף ברזרבי וכעת נשאלת השאלה -

 

האם לבצע רכישה חדשה של צמיג , למרות שהחור הוא מזערי ?

חשוב לציין , שהחור ממוקם בצמיג עצמו , באזור הימני , לא באזור של הטסה (הכוונה מהצד של הצמיג) אלא באמצע , אך יותר הצידה (מקווה שהבנתם) .

 

אין באפשרותי להעלות כרגע תמונה , אך לצורך העניין אבקש לקבל חוות דעת באם אפשרי להמשיך ולנסוע על הצמיג .

שוב , מדובר בחור מאוד קטן והאוויר לא ירד מהצמיג .

 

שאלה נוספת שלא קשורה לצמיג -

 

לאחרונה בעת נסיעה קצרה \ ארוכה , אני נוגע באומים של הצמיגים הקדמיים וגם בג'אנט עצמו וניכר להרגיש , כי הם חמים מאוד עד לוהטים , אי אפשר להשאיר שם את האצבע ליותר מכמה שניות ספורות .

לעומת זאת , הצמיגים האחוריים קרים למדי .

חשוב לציין , כי במהלך הנסיעה הקצרה\ ארוכה כמעט ולא מבוצע שימוש בבלמים .

 

בנוסף , בעת הרמת דוושת הבלם (לא לחיצה - הרמה) נשמעת חריקה קטנה , כאילו שמשהו שם לא משומן .

שללתי בעיית אמברקס , זאת מכיון שהוא למטה ושאין שום נורה שמצביעה על תקלה כלשהיא .

 

אשמח תשובה על 2 השאלות , או הפנייה לגורמים המתאימים , שכן אני מתכון לגשת לגורמים אלו בהקדם .

 

 

תודה ,

ליאור .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

בקשר לבלמים-פרק 2 גלגלים אחוריים ובקש שיבדקו בלמים אחוריים.

הרעש הזה,הוא כנראה מסנדלי הבלם/קפיץ שיושב על אחת המשאבות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לא מובן לי מיקום החתך של הצמיג .

אם עומק החתך מגיע לרבדים של הצמיג נדרש החלפת צמיג.

לגבי התחממות ברגי האופנים הקדמיים לאחר בלימה זה נורמלי רוב הבלימה מתבצעת באופנים הקדמיים .

פורסם

פין מהלך הקליפר ? סלח לי על הבורות , אך האם תוכל לדבר עברית פשוטה יותר ? :)

 

אשמח אם תוכל לכון אותי למקום הנכון לשמן , או שמא אשאיר זאת למוסכניק ?

וסתם לידע כללי , אשמח בכל זאת לשמוע פירוט אודות מיקומו .

 

תודה !

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

×
×
  • תוכן חדש...