Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תוכנות שיפורים ? האם הכל ורוד


שימו לב! השרשור הזה בן 5371 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מצטער שאני מתפרץ אבל מניסיון אין לי אפשרות להתחבר למחשב לאחר שהייתה מותקנת בו תוכנה של APR גם אם הייתה תוכנה ל6 שעות בלבד

המחשב מוגן ולא נותן לתוכנת הקריאה.צריבה שלי אפילו לזהות את פרטי המחשב

יש לי לקוחות רבים בעיקר עם מנועי 2.0T FSI שהגיעו לטיפול עם תוכנה משודרגת על הרכב ויצאו עם תוכנה מקורית לאחר שבמוסך עשו להם עידכון תוכנה לא היה שום צורך לחזור אלי כדי לאפשר את הדבר

כמובן שאחר כך יש צורך לקרוא את התוכנה החדשה שהוזנה בחברה ולפיה להזמין תוכנה משופרת

{כמובן ללא חיוב מצד הלקוח}

מקווה שעניתי

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תודה אביחי, קבלתי תשובה לסעיף 8 בנוגע לתכנה שאתה משווק.

 

אגב, זה אומר שכל פעם שיש לרכב טיפול שבו משדרגים את התכנה צריך אחרי הטיפול לחזור אלייך על מנת לקבל עדכון שלך לשדרוג שעשו במוסך?

כל כמה זמן / ק"מ המוסך עושה שדרוגים כאלו?

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שידרוגי התוכנה על ידי היצרן מתבצעים אם ביכלל פעם אחת

לדוגמא בגולף GTI שנת 2006 אחרי 60000קמ הייתה מופיע תקלה במחשב ניהול מנוע שמצביע שיש פגם בתוכנת ניהול מנוע

כניראה איזה שהוא באג

לכן כל דגמי 2006 בשלב מסויים עברו עידכון תוכנה לתוכנה הזהה לדגמי 2008{לכל תוכנה יש מספר משלה שמופיע בזמן ההתקשרות עם תוכנת הצריבה}

ולכן גם מיספר התוכנה השתנה ומצריך תוכנה משופרת מתאימה

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע.

 

לפי מה שאני מבין, המוסכים יכולים לדרוס את התוכנת ניהול מנוע גם במקרה והייתה לפני זה תוכנה של APR, בלי צורך לגשת למתקין, דודי.

אבל אם המוסכים לא רוצים לעדכן תוכנת ניהול מחשב (לדרוס בחדשה), אלא רק להתחבר על מנת לבדוק תקלות, האם הם גם לא יוכלו לקרוא את הנתונים, כמו שאביחי אמר שהוא לא יכול במקרה והייתה תוכנה של APR לפני כן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק.... אבל

הפוסל במומו פוסל

מי אתה מר EGOMER למען הגילוי הנאות????

 

אני רק מקווה שלא נקבל "אזהרה" על פרסום כי אני עונה לשאלתך...

אני הבעלים של מוסך בשם TIG MOTORSPORT הנותנת שירותים לרכבי ספורט ומתמחה בעיקר ב- סובארו (על כל דגמי הטורבו שלהם), מיצובישי EVO ו- PORSCHE.

 

 

 

המידע על EGOMER סינית בשבילי , ואם הוא ניתן , הוא ניתן בשרשור אחר .

האם הבנתי נכון שהוא מתקין תוכנות APR?

 

אנו לא מתקינים שום תוכנה לרכבי VW, אנחנו כן הנציגים של חברת ECUTEK בארץ למיצובישי EVO.

TIG Motorsport - כשחלומות ומציאות נפגשים

רחוב החורטים 6, חולון. 03-5566608

http://www.tig-motorsport.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה, השאלות הרלוונטיות לכולם שהשרשור יצר הן מאוד חשובות ולדעתי עדיין לא התקבלה תשובה חד משמעית.

 

1. דודי, הגעתי אלייך ולקחתי תכנת נסיון של APR ל-6 שעות

2. נסעתי, הרגשתי והחלטתי לבדוק תכנה נוספת

3. אני לא חוזר אלייך (דודי) לשנמך או מכל סיבה אחרת

4. למחרת (כעבור 24 שעות) אני מגיע לאביחי ומבקש להתקין את התכנה שהוא משווק

5. האם יהיו לאביחי בעיות להתקין לי תוכנת נסיון (לא APR) ברכב? אם כן, מדוע? הרי המצב אמור לחזור לקדמותו אחרי 6 שעות.

6. נניח שאביחי לא הצליח להתקין לי את התכנה שהוא משווק ושולח אותי ליבואן שמכר לי את הרכב

7. האם היבואן ידע שנהגתי 6 שעות תחת תכנת נסיון של APR? אם כן, איך? הרי חזרנו למצב המקורי. ושוב, אם כן, מה יעלה בגורל האחריות?

8. האם אחרי התקנה של איזושהיא תוכנת שיפורים על מחשב הרכב יש ליבואן בעיה לדרוס אותה אם אני מבקש? כל זאת בלי קוד או עזרה מיבואן התכנה?

 

תודה

 

אהלן,

- לפי מה שאביחי מעיד, הוא לא יכול בינתיים לקרוא מחשב שהיה עליו APR.

- דיברתי גם עם גיא פרילינג והוא אמר שאין לו שום בעיה לשכתב מחשב שהיה עליו APR.

- אין בעיה לבקר במוסכי היבואן, הם לא מזהים את זה כלל. יש לנו נסיון עם לא מעט רכבים שכבר נבדקו וטופלו במוסכי היבואן ובנוסף בדיקה יזומה שלנו השבוע בסיצואציה זהה למקרה השירוקו. עד כמה שידוע לנו ומהנסיון שנצבר במשך שנים רבות בארץ ובחו"ל, מוסכי היבואן לא מזהים APR, REVO, UPSOLUTE או כל תוכנה מוכרת אחרת.

-שאלת האחריות לא רלוונטית, ראה סעיף קודם.

- אם לא בחרת להגן על התוכנה שלך ואם לא קבעת קוד בין 4 ספרות בשלב ההתקנה. אין בעיה ליבואן לשכתב את התוכנה.

אם בחרת להגן על התוכנה. תצטרך לנטרל את ההגנה לפני הכניסה למוסך. בכל מקרה ושוב, זו אינה ברירת מחדל (וגם כלולה בתשלום נוסף).

אם שכחת את הקוד, תאלץ לשתות איתי קפה בזמן שאני מסיר את ההגנה.

 

אביחי צודק 100% בהקשר לעדכוני תוכנה אצל היבואן. זה מאד, מאד נדיר.

 

מקווה שזה מספיק חד משמעי.אשמח לענות לעוד.

לשפר בלי להתפשר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דודי היי

 

תודה על התשובה לשאלתי מספר 3 לגבי השירוקו. אצלנו השירוקו מגיעה עם 160 כ"ס באתר האנגלי של APR ראיתי שהם מדברים על גולף עם 120 כ"ס. אותה תוכנה מתאימה לשני המנועים ?

 

יש בהודעתי שם עוד שתי שאלות , שהייתי שמח לקבל גם עליהם תשובה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנת נכון

אני לא יכול להתחבר עם המכשיר שקורא וכותב את התוכנה למחשב ניהול מנוע

מה שאני יכול ללא בעיה ברכב זהה שלא הותקן בו APR

כלומר ההגנות של APR עדיין קימות ולא מאפשרות תיקשורת עם המחשב

יכול להיות שגם במוסך כאשר ינסו לעדכן תוכנה יתקלו באותה בעיה ויכול להיות גם שלו

עד שלא ינסו אי אפשר לדעת בוודאות

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דודי היי

 

תודה על התשובה לשאלתי מספר 3 לגבי השירוקו. אצלנו השירוקו מגיעה עם 160 כ"ס באתר האנגלי של APR ראיתי שהם מדברים על גולף עם 120 כ"ס. אותה תוכנה מתאימה לשני המנועים ?

 

יש בהודעתי שם עוד שתי שאלות , שהייתי שמח לקבל גם עליהם תשובה.

 

 

ישראל,

 

1. יש גולף/שירוקו 1.4 TSI Twincharger מנוע כפול מגדשים (סופרצ'ארג'ר + טורבו צ'ארג'ר) בהספק 160

ויש גולף 1.4 טורבו צ'ארג'ר בלבד בהספק 120 (יש גרסאות שונות)

לא אותו מנוע ולכן ברור שלא אותה תוכנה.

 

2. לא בשיתוף עם היצרן. לא רלוונטי לתחום הזה.

 

3. זה מופיע באתר של APR ותמיד אפשר לשאול אותם או את הנציג המקומי.

 

לילה טוב ישראל

לשפר בלי להתפשר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לילה טוב לכולם.

 

אמנם באיחור קל, נתחיל בזאת שכבוד הוא לנו לדיון שבו נמצאים נציגים של פיט סטופ, E&A וטיג.

 

בקשה קטנה לי אליכם, השתדלו נא לדבר לגופו של עניין ולא לגופו של כותב. זה התנאי היחיד להשארתו של שרשור זה בחיים.

 

שרשור זה אמור להיות נקי ולא טעון כמו השרשור שממנו נוצר השרשור הנ"ל.

 

חוץ מזה, מכיוון שאתם יחסית חדשים כאן, כללי CF בכתיבה חלים גם בשרשור הזה ולמרות שאנו מכירים (גם אביחי וגם דודי) מימים ימימה, אין זה פותר אתכם מהחוקים. תזכורת לכולם, אין מצטטים את ההודעה אשר מעליכם ואין להשתמש בנקודות כתחליף לסימני פיסוק.

 

נשמח ללמוד ולהשכיל מהידע שלכם.

 

בשרשור אחד על דופן צמיג כבר דודי תרם לנו מידעו ובשרשור אחר על כיוון של בוסט קונטרולר אביחי הספיק לתרום לנו.

 

שוב,

 

נשמח ללמוד ובואו ננצל את שהייתכם כאן, גם אם היא זמנית או הגיעה בגלל נושא אחר, לידע עבור הגולשים. זה טוב ליחסי הציבור שלכם וטוב לידע שלנו.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף ליאשה

 

מקווה ששהותם של המומחים תהיה לתמיד ולא זמנית.

 

העונג התועלת והכבוד יהיו לשני הצדדים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

1) אם APR עובדים רק עם VAG , האם זה בשיתוף פעולה איתם או בניגוד לדעתם, ולהסכמתם.

 

אם הכל טוב למה יש ליצרן צורך להתנגד.

 

זה עד כדי כך שאתה /APR מציינים,( ואני עוד לא החלטתי אם זה מגאווה או מפחד )

 

Also, all APR software is undetectable to a dealers VAG diagnostic tool

 

כשאדון קופר שיפר את מיני מיינור זה היה בתמיכה מלאה של היצרן.

 

לא בשיתוף עם היצרן. לא רלוונטי לתחום הזה.

 

 

ככל הידוע לי, זה לא מדויק.

התוכנות של סופר ציפ (לפחות לרכבים ארופאים) מוכרות ע"י היצרנים ואינן פוגעות באחריות.

 

כאשר עבדתי בליאו גולדברג בתחילת שנות ה 90, הייתה לנו בעיה באסטרות GSI עם ראשוני הציפים שהגיעו לארץ .

היבואן הישראלי באותו זמן (מוסך "ראוד-רייסינג יזראל" שהיה בבעלות אחד מבכירי המשפרים שעבדו אי פעם בארץ, בחור בשם דני זלצברג שהיה לי העונג והכבוד לעבוד במחיצתו ובמחיצת שמחה כמה שנים טובות) צייד אותנו באישורים מקוריים של אופל שצ'יפים של סופר-צ'יפ מוכרים על ידו ואין לפגוע באחריות הרכב רק בגלל המצאות ציפ של סופר-ציפ ברכב.

 

קרא כאן את הציטוט הראשון של מנהל חטיבת המרוצים של VW (משום מה אני לא מצליח לעשות לקטע קופי-פייסט).

 

קרא כאן (שוב בעיות קופי -פייסט, כנראה שהם מגינים לא רק על התוכנות אלא גם על האתר :lol: ) תחת הכותרת:

choose the UK market leader הם מצהירים במפורש:

 

leading car manufacturers trust us as the market leader,recognizing our proven expertise in the field

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי, לא מצאתי שום התייחסות של יצרן לגבי אחריות בהקשר של תוכנה משופרת ברכב.

 

הציטוט שהבאת גם לא מאשר חד משמעית כלום לגבי אחריות או תמיכה של היצרן.

 

 

אולי היה סידור כלשהו בעשור הקודם, אולי אף ספציפית לגבי אופל.

 

הלואי והיה סידור כזה גם היום. למיטב ידיעתי, אין דבר כזה.

לשפר בלי להתפשר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5371 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...