Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תוכנות שיפורים ? האם הכל ורוד


שימו לב! השרשור הזה בן 5371 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה על ההסבר דודי.

 

ממה שאני מבין תוכנת הצריבה שאתם משתמשים בה לא קוראת את התוכנה המקורית של הרכב ולא מגבה אותה.

 

זאת אומרת שכאשר אני רוצה לחזור לסטנדרט אני צריך ש-APR ישלחו לי תוכנה מקורית ולבוא לצרוב אצלכם נכון?

 

ועוד שאלה, כאשר אני הולך לצ'מפיון לעדכון תוכנה האם הם צורבים את כל המחשב או רק מעדכנים את השינוי הספציפי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כפי שאמרתי, אין לנו צורך להעתיק את המחשב כי ל APR יש את כל הקבצים המלאים.

 

במידה והרכב שמגיע הוא מקורי, אין צורך לגבות כיוון שכשם שיש ל APR את הקבצים המלאים, יש לנו גם גישה לכל הקבצים המקוריים.

APR לא צריכים לשלוח כלום, יש לנו גישה לספרייה המלאה של כל הקבצים ויכולים לבחור מתי שנרצה איזה קובץ לצרוב. גם כשמדובר בתוכנה מקורית. זכור עוד שבעלי ידית בקרת שיוט יכולים לזפזפ בין הגרסאות בעצמם.

 

במידה ומגיע רכב עם תוכנה אחרת, אנחנו מגבים את המחשב בעזרת תוכנה אחרת למקרה והלקוח ירצה לחזור לתוכנה הקודמת שלו (לא קרה אף פעם.. בינתיים)

 

עדכוני תוכנה של היצרן הם דבר נדיר מאד ועל כל עדכון תוכנה שמשוחרר מהיצרן - APR משחררת גרסת תוכנה מעודכנת בהתאמה (על בסיס הגרסה האחרונה מהיצרן)

לקוחות APR שהעדכון רלוונטי כלפיהם יקבלו אימייל הקורא להם להגיע אלינו לעדכן את הגרסה (ללא חיוב)

לשפר בלי להתפשר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכל הסיפור הזה השתכנעתי שכשיהיה לי רכב שיצטרך צ'יפ - הוא יהיה בפיטסטופ.

 

ליביו

 

סיפור או לא סיפור ,ל פיט סטופ יש תודעת שרות, תמיד היה ותמיד יהיה ואני חושב שזה הוכיח את עצמו לאורך השנים.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אתרום את השנקל שלי

,השקעתי הרבה כסף אצל פיט-סטופ ובכל מקרה ומעבר לכל מקרה

דודי יודע לתת שרות ומעריך כל לקוח גם שהלקוח "משגע" אותו {כמוני}....

הזמנתי וביטלתי,לקחתי והחזרתי,הרכבתי ופירקתי הכל עם חיוך{טוב לא תמיד}והבנה שלקוח מרוצה זה לקוח חוזר..

 

 

אפשר לומר הכל על שיפורים ומוצרי מדף שיש לפיט סטופ להציע אבל שרות הם נותנים best

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה קטנה.

 

מה קורה עם זיהום האוויר ברגע שמשנים תוכנה ? האם הרכב יזהם יותר ?

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין בעיה עם זיהום אויר ברכבי בנזין,התקנות בחו"ל יותר מחמירות מאשר בארץ

לגבי רכבי דיזל בתוכנות רגילות אין בעיה,אבל בתוכנות מיוחדות/חזקות יש עשן שחור מה שיכול לגרום לכישלון במבחן הרישוי

במקרה כזה רצוי לחזור לפני הטסט לתוכנה מקורית/משופרת

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר למה ש-KOBYISO אמר שאני מסכים איתו לחלוטין, אני חייב לומר משהו, בדרך כלל אני משתדל מאד להיות ענייני ולא להכנס לכל מיני פינות של מי יותר טוב ומי פחות אבל לומר על E&A שהם לא מבינים בדיאגנוסטיקה או בצ'יפ טיונינג זה החוסר הבנה הכי גדול ששמעתי.

 

תיכנסו פעם אחת ל-VAG-CLUB ותראו מה אנשים כותבים על E&A וכמה תשבוחות יש שם על אביחי.

 

רק אתמול נפתח שם ט'רד של שפו על הדיאגנוסטיקה המצויינת שלהם ועל היכולות הבלתי ניתנו לערעור שלהם ולא רק בצ'יפים

 

http://vag.wserv.co.il/forum75-heb/forum_posts.asp?TID=17901&PN=1

 

אז בחייאט אנשים, תנו קצת יותר כבוד.

 

ואני לא עובד באף סדנה או מוסך ואין לי שום קשר לעולם הרכב מעבר לזה שאני אוהב מכוניות ויש לי משופרת קטנה בבית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לכם שבאמת מזיז לי אם אני צריך לחזור להסרה אחרי שנגמרת הגרסה הנסיונית או לא? (רק שיגידו ואני אחזור)

נראה לכם שאני באמת אבדיל בזמן הניסוי אם לרכב שלי יהיו 320 או 315 כ"ס? 44 או 41.5 קג"מ? אין סיכוי.

אני רוצה לדעת שמה שרשום זה מה שאני מקבל. אני רוצה לדעת שאכן לא תהיה סיבה למוסך הראשי לבדוק לעומק את מחשב הרכב. אני רוצה לדעת שהמוצר בעל שם עולמי ולא המצאה ישראלית לא מוצלחת ולא על סמך הודעות סובייקטיביות בפורומים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי , אי ההבנה כאן היתה בשל העובדה הטכנית שנותרת גרסא רדומה של APR עם קצת "נדודי שינה" שמונעת גישה למחשב או במלים אחרות : משאירה עקבות מסויימים. זה לא סותר את העובדה שמחשב הרכב חזר לתוכנה המקורית.

הייתי מסכם את העניין בכך שהיתה חזרה לתוכנה המקורית אך המחשב לא חזר ל"מצב מקורי".

 

להבא הדבר הכי נכון והוגן לעשות זה ליידע את הלקוח שעל מנת להפטר לחלוטין מAPR במידה ובוחר לא לרכוש אותה - יש לחזור לסדנא להסרה מלאה.

 

אני לא רוצה להכנס לויכוחים בין הסדנאות, כי אני לא מכיר את הנפשות הפועלות אבל אני מרגיש שהויכוח הוא לא ספציפית לגבי המקרה הזה, אלא בעקבות משקעים מן העבר.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסבר קצר ומתומצת של גיא פרילינג

לקוח מתוך פורום VAG

 

הנה הוצאתי את הראש מהמאורה שלי . קראתי כל כך הרבה תגובות בנושא האמור ונראה שאף אחד לא הבין איך הדברים בדיוק עובדים. liquid או אבי אף הגדיל באומרו שהוא מבין איך הכל עובד ויותר ... צר לי להיות זה שמבסר לך אבל אתה לא !!! נתחיל בשיטת ה-FIFO קרי ראשון נכנס, ראשון יוצא ... אם היו עוד מספיק מתכנתים כמוני הלביא היה נשאר באויר והחץ היה פוגע כבר בפעם הראשונה :-) אך מכיון שרובם הבנתם מסתכמת ב-DOT NET ואסמבלר של 8051 זאת התוצאה.

 

לגבי תוכנות ניהול המנוע, רוב החברות בעולם עובדות בשיטת קריאת המחשב , שיפור הקובץ וצריבתו חזרה.

ארבע חברות בעולם עובדות בשיטה מעט שונה כשמדובר במחשבי ה-TFSI/TSI החדשים.

חברות אלו הן - APR, REVO, GIAC ו- UNITRONIC .

 

ברכבים החדשים בעלי מנועי ה-TFSI/TSI מותקן מחשב ניהול מנוע מדגם BOSCH MED17.X.X .

מחשב זה מוגן בפני קריאה כאשר הוא יוצא מהמפעל למעט אזור ה-DATA שהוא אזור המפות.

לרוב החברות בעולם מספיק האזור של המפות כדי לשפר את הרכב .

לחברות המוזכרות לעי'ל נחוצה התוכנה כולה לצרכי השיפור וזאת בגלל הפונקציות הנוספות שהן מוסיפות המצריכות שינוי בקוד של התוכנה בנוסף לשינוי של המפות. (ושוב אבי, אף אחד לא כותב את התוכנה מאפס !!!!!)

מכיוון שאין דרך לקרא את כל תכולת המחשב, חברות אלו לוקחות את התוכנות המקוריות משרת העדכון של קבוצת VAG. למעשה אני מכיר באופן אישי את האדם שמספק להם את התוכנות :-)

 

מחשב ה- MED17 מצוייד במעבד מסוג Infineon TriCore המכיל זיכרון פנימי של 1.5 ו- 2.0 מגה בייט. (בדגמים בהם משתמש יצרן המחשב).

זיכרון זה מחולק לבין 4 - 5 סקטורים כאשר הסקטור השני מוגדר כסקטור של המפות.

כאשר אחת החברות המוזכרות לעי'ל מוסיפה את אופציית ה-SWITCHING או TRIAL , סט נוסף של מפות מוסף לאזור פנוי בזכרון ומבצעים שינוי בקוד של התוכנה כדי שניתן יהיה לבחור באיזה סט להשתמש , עם ע'י טיימר ל-TRIAL או ידית בקרת שיוט ל- SWITCHING. בנוסף, חברות אלו משנות את קוד ה - LOGIN כדי למנוע קריאה של אזור המפות מכיוון ששם נמצא גם המיפוי החדש . רובן מוסיפות אופציות נוספות כמו איפוס מונה הצריבות, מערכת אימוביליזר נוספת וכ'ו.

 

כאשר ה-TRIAL מסתיים, התוכנה לא מתכווצת, לא מטיילת ובטח שלא חוזרת לתוכנה המקורית . מה שקורה זה שהסט של המפות המקוריות חוזר לשימוש אך התוכנה המשופרת עדיין נמצאת בתוך המחשב !!! הדרך היחידה להוציא אותה היא לצרוב תוכנה מקורית לתוך המחשב !!!

ברוב המקרים התוכנה המשופרת לא תתגלה ע'י מכשיר הדיאגנוזה של המוסך ומכיוון שמונה הצריבות מאופס גם הוא אחרי ההתקנה, למוסך אין דרך להוכיח שבוצע שיפור כל שהוא.

 

לענין תוכנת FRC המשמשת לקריאה וצריבה של מחשבי ניהול מנוע, אין שום בעיה לקרא כל מחשב כולל MED17 אם תוכנה של APR בפנים. אין בעיה לצרוב את המחשב למקור או כל תוכנה אחרת.

מכיוון שלצורך צריבה ע'ג APR נחוץ הקובץ המקורי במלואו , אפשרות זו קיימת רק בגרסה הפרטית שלי ולא בזו הנמכרת לסדנאות.

 

ולסיום נזכרתי באבי, אני מקווה שאתה מבין שבסיום ה-TRIAL של APR כאשר המחשב יחזור לקדמותו זה אומר קדמותו כמקורי ולא כ-REVO !!!!

ועוד בקטנה כמו שאומרים, עיקר השוק שלי הוא אירופה וארה'ב . אכן ישראל היא גרגר קטן :-) צא מהקופסא.

 

גיא

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשה קטנה-

מישהו מוכן לעשות סדר בשביל אלה שלא בקיעים בסצנה המקומית?

 

ראיתי הרבה שמות, אבל לא תמיד הצלחתי לקשר.

דודי- פיט סטופ.

אביחי-?

יש גם את היוזר של E&A

גיא-?

מה עם סופרצ'יפס?

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5371 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...