Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בשביל זה לוקחים את הרכב לבדיקה מסודרת לפני קניה..

אגב, כמו שציינת תוך 15 דקות יש לנהג הליסינג המצוי רכב חלופי, לפיכך על כל תקלה הכי קטנה פונים לחב' הליסינג לתיקון- באותו מחיר,לא?:-o

 

התשובה היא שזה תלוי בנהג, אתה ראית פעם את המצב של הרכב החלופי שנותנים לך?

 

אני מכיר את זה בצורה כזאת, אלא אם כן מדובר בתקלה שגורמת לרכב להיעצר בצד הדרך לא ממהרים לטפל בה ורגב גם לא חברת הליסינג, מבחינתם אם הרכב נוסע תיקון של דברים קטנים הוא לא דחוף, כמובן שזה תלוי בחברת הליסינג והקצין רכב בחברה.

 

לגבי הבדיקה, היא לא עולה על הכל, היא לא עולה על זה שלא טיפלו ברכב לפי ספר טיפולים אלא אם כן קיים כזה וזה כמובן יתרון, היא לא עולה על זה ששמו רפידות בלם חלופיות באיכות ירודה, היא לא עולה על זה ששמו שמן זול לא לפי הוראות יצרן וכו..

 

ככה שבדיקה יכולה לעלות אם הייתה לרכב תאונה קשה, לגבי צורה ותכיפות הטיפולים קשה מאוד לעלות אלא אם כן הרכב מאוד מוזנח וזה נראה לעין.

 

בגלל זה שווה לבצע בדיקה מדוקדקת טרם הקניה לגבי תקיפות הטיפולים ואיפה בוצעו, אם יש לבעלים ספר טיפולים מסודר מאותו המוסך זה דבר מצויין.

×
×
  • תוכן חדש...