Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לחוות דעת מה עדיף,

לאחר שהחלטתי שלפי כל הפרמטרים אני מעוניין בפוקוס, ההתלבטות היא האם לרכוש מפרטי שנתון 2005 או מליסינג 2006.

שתי האפשרויות נכנסות פחות או יותר בתקציב והם באותו מחיר. השאלה היא האם ללכת על השוק פרטי שיש את היתרונות לכך- רמת איבזור, טיפולים יותר איכותיים וכו' או ללכת על ליסינג במיוחד לאור העובדה שהפוקוס עברה מתיחת פנים בשנתון 2006, אך כאמור זה ליסינג..

אודה מאוד לייעוץ בנושא.

פורסם

אמנם כל מקרה לגופו, אבל מתוך הצורה שבה אני מתייחס לליסינג שלי והצורה שבה החברה מטפלת בו - לא הייתי ממליץ לאף אחד להתקרב.

לא סתם אומרים שהרכב שטח הכי טוב זה רכב ליסינג.

פורסם

הדגם לאחר מתיחת פנים כבד יותר ומדובר בדגם עם אותו המנוע.

 

קח בחשבון שבדגם ליסינג יש רק 2 כריות אויר וזה משמעותי, אולי שווה לך לחפש פוקוס 2006 לאחר מתיחת פנים מידיים פרטיות ודגפ מאובזר יותר.

 

לגבי קניה מליסינג לא הייתי נרתע אבל יש לבדוק בקפידה את הרכב, לקחת אותו למכון לבחירתך ולא להסתמך על בדיקה שיש לחדברת הליסינג במגרש.

 

לדרוש תיקון של כל הליקויים שנמצאו בבדיקה.

לגבי בחירה בדגם מסויים זה כבר מאוד אישי אבל הדגם החדש יותר עדיף מבחינת בטיחות ואיכות תא הנוסעים לדעתי.

 

בהצלחה

פורסם

בחישוב של עלות תועלת - הפרטי. קח בחשבון שהפרטי מאובזר, תיאורטית צפויים פחות תקלות מעשית ישמור טוב יותר על ערכו. הכי חשוב בטוח יותר.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

בכל מקרה, לגבי הרכב שתחליט פרטי או ליסינג - יש לבדוק הרכב במקום שנבחר על ידך.

אני לא הייתי חושב פעמיים ובוחר ברכב הפרטי, אם יוצא תקין בבדיקה (כמובן בהתחשב בכסת"חים) + הסטוריית טיפולים מסודרת.

alfa 156 2.5.

פורסם
אמנם כל מקרה לגופו, אבל מתוך הצורה שבה אני מתייחס לליסינג שלי והצורה שבה החברה מטפלת בו - לא הייתי ממליץ לאף אחד להתקרב.

לא סתם אומרים שהרכב שטח הכי טוב זה רכב ליסינג.

 

מאיזו חברת ליסינג יש לך רכב, אם אפשר לשאול..

פורסם

תבדוק גם שהפוקוס הפרטית לא נקנתה מליסינג- מה שלא יהיה ממש ייתרון. למרות שטופלה בשנה שהיא נמצאת אצל הבעלים ( שוב, אם הרכב נרכש מהליסינג) עדיין זוהי אותה משמעות , פשוט רכב ליסינג שנמצא עוד שנה אצל בן אדם פרטי שמן הסתם טופל בצורה טובה.

 

אם הרכב ביד פרטית חדש דנדש מהחברה זה כבר סיפור אחר. אז כבר עדיף את הפרטית.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם

זה שהרכב מוחזק ע"י בן אדם פרטי לא מחייב שטופל טוב או שטופל בכלל וראיתי לא מעט מכוניות כאלה שאם היה בסמכותי או בכוחי הייתי פשוט מוריד אותם מהכביש לנצח ביחד עם הבעלים.

פורסם

cobraf, מסכים איתך, אבל איפה יש יותר רכבים כאלה בשוק הפרטי או בשוק הליסינג?

 

בשוק הליסינג לנהג אין אינטרס לשמור על הרכב כי הוא לא משלם על טיפולים, הוא לא סופג את ירידת הערך ובמקרה של כל תקלה תוך 15 דקות מרגע שהוא מרים טלפון יש לו רכב חלופי. בנוסף, לחברת הליסינג יש אינטרס להשקיע ברכב את המינימום האפשרי כדי שהרכב יהיה במצב נסיעה.

 

כל הדברים האלה ביחד מביאים לכך שרוב הרכבים בליסינג פשוט גמורים.

 

לדוגמא הפוקוס שלי: אחרי שנה וחצי על הכביש הלך הגיר. בקרוב אני מחזיר את הרכב לחברת הליסינג, והיום הגיר לפעמים "משתגע" ומקפיץ הילוכים בדיוק באותה צורה שבה זה קרה לפני שהלך הגיר. מי שיקנה את הרכב הזה יסתבך ואני די בטוח שיצתרך להחליף גיר.

פורסם
cobraf, מסכים איתך, אבל איפה יש יותר רכבים כאלה בשוק הפרטי או בשוק הליסינג?

 

בשוק הליסינג לנהג אין אינטרס לשמור על הרכב כי הוא לא משלם על טיפולים, הוא לא סופג את ירידת הערך ובמקרה של כל תקלה תוך 15 דקות מרגע שהוא מרים טלפון יש לו רכב חלופי. בנוסף, לחברת הליסינג יש אינטרס להשקיע ברכב את המינימום האפשרי כדי שהרכב יהיה במצב נסיעה.

 

כל הדברים האלה ביחד מביאים לכך שרוב הרכבים בליסינג פשוט גמורים.

 

לדוגמא הפוקוס שלי: אחרי שנה וחצי על הכביש הלך הגיר. בקרוב אני מחזיר את הרכב לחברת הליסינג, והיום הגיר לפעמים "משתגע" ומקפיץ הילוכים בדיוק באותה צורה שבה זה קרה לפני שהלך הגיר. מי שיקנה את הרכב הזה יסתבך ואני די בטוח שיצתרך להחליף גיר.

 

בשביל זה לוקחים את הרכב לבדיקה מסודרת לפני קניה..

אגב, כמו שציינת תוך 15 דקות יש לנהג הליסינג המצוי רכב חלופי, לפיכך על כל תקלה הכי קטנה פונים לחב' הליסינג לתיקון- באותו מחיר,לא?:-o

פורסם

לדעתי, רכב שעבר תיקון (במיוחד במוסכי הסדר של חב' הליסינג עם חלפים לא מקוריים) לעולם לא יהיה במצב של רכב שלא התקלקל מלכתחילה. והפעמים שבהם אני קיבלתי רכב חלופי זה כאשר הרכב שלי עצר ולא הסכים לנסוע יותר :evil:.

פורסם

לגבי קניה מליסינג או פרטי, לדעתי עדיף פרטי. חברות הליסינג ברובן המכריע מתחזקות רע.

לענין 2005 או 2006. כמי שנהג על שתי הדגמים הרבה מאוד קילומטרים ה2005 עדיפה בכל קנה מידה. הרכב זריז יותר, מגיב טוב יותר, יציב יותר ולדעתי גם הרבה יותר יפה.

אם פרטי חפש אחת ברמת גימור Ghia, אולי אפילו עם מנוע 2000 (לי היתה אחת כזו) הבדל המחירים זניח והרכב מפואר בהרבה. הבעיה היא שקשה למצוא...

×
×
  • תוכן חדש...