Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

1) אפתח בשאלת תם: מה ההבדל בין מנוע 1400 ל-1600 סמ"ק בדגם זה?

2) ראיתי היום רכב נחמד מהדגם הזה, ויש בו סאן רוף שלא פועל. (הוא אומר שתיקון של 700- 1000 ש"ח פותר ת'עניין).

זו הרי לא תוספת סטנדרטית לכל המכוניות בדגם זה, נכון? ואם אכן כך, אז איך זה אמור להשפיע על המחיר? האם הייתם ממליצים ללכת על רכב עם סאן רוף (שכנראה נוטה להתקלקל מסתבר)? האם שווה לתקן? אני שואל כי בעיקר מכיוון שגם באינטרנט וגם בטלפון לא הוזכרה כלל העובדה שיש סאן רוף...

3) איך זה שרכב זה לא מוזכר במחירון של לוי יצחק - לא במודפס ולא באינטרנט?

 

תודה רבה לכל העונים!

פורסם

1. קצת פחות מ200 סמ"ק ובערך 35 כ"ס.

2. לרוב תיקון כזה עולה יותר מ700 ש"ח. זאת לא סיבה לפסול את הרכב כי כמו שאמרת הסאן-רוף הזה מתקלקל לפעמים, זאת כן סיבה לגשת לבעל מקצוע שמתעסק עם גגות כאלו ולברר מה עלות התיקון לפני הרכישה.

3. למה שלא יוזכר? אם יש ספק אפשר לפנות טלפונית ללוי יצחק ולברר מולם מה פשר העניין.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
1. קצת פחות מ200 סמ"ק ובערך 35 כ"ס.

ומה לגבי צריכת הדלק?

2. לרוב תיקון כזה עולה יותר מ700 ש"ח. זאת לא סיבה לפסול את הרכב כי כמו שאמרת הסאן-רוף הזה מתקלקל לפעמים, זאת כן סיבה לגשת לבעל מקצוע שמתעסק עם גגות כאלו ולברר מה עלות התיקון לפני הרכישה.

 

3. למה שלא יוזכר? אם יש ספק אפשר לפנות טלפונית ללוי יצחק ולברר מולם מה פשר העניין.

מחר אני מתכוון להתקשר אליהם.

תודה רבה על התשובות!

×
×
  • תוכן חדש...